grizzli Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 11 godzin temu, jonaszko napisał: Co do zawieszenia, to można spróbować że sprężynami progresywnymi Szału nie będzie ale może ciut lepiej. Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka Są założone. Nie wiem tylko, czy takie były w serii, czy ktoś zmieniał. Ogólnie moto nie prowadzi się jak okręt na wzburzonym morzu, ale wyjazd nim na tor to zdecydowanie kiepski pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 23 godziny temu, grizzli napisał: Ale ja się dopiero rozkręcam 😂 Kosztów nie podliczałem, ale szacuję, że razem z zakupem motocykla, nie licząc własnej pracy, będą oscylować w granicach 9 000-10 000 tysi. Zakup moto, części w używce, części nowych, usługi lakiernicze i takie tam. Generalnie temat dla własnej satysfakcji i zabawy. Wow to bardzo tanio. Spodziewałem się podwójnej kwoty za tak pieczołowitą odbudowę. Grzesiu to następny może taki: Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 27 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 2 godziny temu, Tommo napisał: Wow to bardzo tanio. Spodziewałem się podwójnej kwoty za tak pieczołowitą odbudowę. LIVE An error occurred. Please try again later Tap to unmute Learn more Advertisement Usługa zewnętrzna to tylko powłoki lakiernicze. Reszta to własna robota, łącznie z polerką i kosmetyką. Baza też droga nie była. Do tego trochę części w używce, ktore diabła nie kosztowały. Więc finalnie dramatu nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 8 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Mala przeróbka i poprawienie fabryki. Zamiast śrub z napędem imbusowym zastosowałem szpilki z nierdzewki. Flansze mocujące kolektory wydechowe również zostały wycięte ze stali nierdzewnej w miejsce starych, chromowanych, mocno pokorodowanych. Całość skręcają kryte nakrętki, również z nierdzewki. Całość polerowana. Przeróbka powoduje, że unikamy przy rozbiórce wykręcania śrub z aluminiowej głowicy i minimalizujemy ryzyko uszkodzenia gwintu. A jego naprawa, gdy silnik jest w ramie, bywa czasami niemożliwa ze względu na brak dojścia. Plusem przeróbki jest też to, że wykorzystuję całość gwintu w głowicy, co pozwala na pewniejsze i mocniejsze połączenie. A kryte nakrętki, oprócz efektu wizualnego, zapewniają brak zabrudzeń na wystającej części gwintu. Co powoduje, że przy ewentualnym demontażu nakrętka nie pociągnie za sobą szpilki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 Misku, fajne opisy i jeszcze fajniejsza robota ! Pogratulowac ! W dniu 27.12.2021 o 14:17, Tommo napisał: Wow to bardzo tanio. Spodziewałem się podwójnej kwoty za tak pieczołowitą odbudowę. Grzesiu to następny może taki: Juz cena zakupu doprowadza do stanu przedzaqalowego ! MAm znajomka ktory takimm jezdzi od lat ! 🙂 1 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2022 4 minuty temu, ks-rider napisał: Juz cena zakupu doprowadza do stanu przedzaqalowego ! MAm znajomka ktory takimm jezdzi od lat ! 🙂 Pamiętam jakieś 10 lat wstecz byłem o krok od zakupu takiego za w sumie śmieszne pieniądze. Odpuściłem bo stan był średni i wybrałem coś innego. Profil robota Grześ. 1 Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 Misku, fajne opisy i jeszcze fajniejsza robota ! Pogratulowac ! Juz cena zakupu doprowadza do stanu przedzaqalowego ! MAm znajomka ktory takimm jezdzi od lat ! Masz mnie na myśli? w 2003 roku kupiłem całkiem przypadkiem w Szwajcarii z przebiegiem 15kkm jako uszkodzony silnik i skrzynia. Okazało się, że trzeba było wymieniać wałek. Skrzynia okazała sie ok. dziś ma niecale 30kkm, cały w oryginale i wygląda jak prosto z salonu. Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2022 4 godziny temu, jonaszko napisał: Masz mnie na myśli? w 2003 roku kupiłem całkiem przypadkiem w Szwajcarii z przebiegiem 15kkm jako uszkodzony silnik i skrzynia. Okazało się, że trzeba było wymieniać wałek. Skrzynia okazała sie ok. dziś ma niecale 30kkm, cały w oryginale i wygląda jak prosto z salonu. Dobra, ile chcesz ? 🙂 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 10 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Mostki na wałki rozrządu. Widoczny gwint. To ich słaby punkt. Potrafi się zerwać, tym bardziej, gdy nie używamy do dokręcania klucza dynamometrycznego i nie dokręcamy z odpowiednim momentem podanym w serwisówce. Jak wszystkie zresztą w aluminium. Tutaj naprawiany metodą helicoli, to jedyny sensowny sposób. Gwint jest wtedy mocniejszy niż w oryginale. Rozmiar M7x1. Zestawy naprawcze w cenie ok. 100 złotych są dostępne na rynku. Wiertło, gwintownik, kilkanaście sprężynek, pokrętło. W te gwinty wkręca się śruby mocujące pokrywę zaworów uszczelniane gumowo-metalowymi podkładkami o dużej powierzchni styku. Dlatego ważne jest, żeby gwint był idealnie prostopadły do osi walka i styku mostka z głowicą. W przeciwnym razie spod uszczelki będzie wydostawał się olej, bo śruba będzie przekoszona. W związku z czym odradzam wiercenie i gwintowanie "z ręki". Temat załatwia zwykła wiertarka stołowa. W gsx-ie naprawiłem tą metodą pięć z ośmiu mostków. Ciekawostka nr 1-Jeśli ktoś przerobił wcześniej w ramach naprawy M7 na M8 (często stosowny sposób), za pomocą tego zestawu można jeszcze wrócić do oryginału. Ciekawostka nr 2-w silnikach wyczynowych bywa, że producent nie stosuje gwintów naciętych w aluminium, tylko od razu robi helicolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2022 Ciekawostka nr 3 - w silnikach starszych generacji chlodzonych powietrzem potrafily mi sie rowniez urywac sruby do tych mostkow, w fabrycznej serwisowce jest zaznaczone ze mga byc uzyte tylko dwukrotnie. Nie wiem czy regula ta dotyczy rrowniez olejakow. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 11 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 9 godzin temu, Adam M. napisał: Ciekawostka nr 3 - w silnikach starszych generacji chlodzonych powietrzem potrafily mi sie rowniez urywac sruby do tych mostkow, w fabrycznej serwisowce jest zaznaczone ze mga byc uzyte tylko dwukrotnie. Nie wiem czy regula ta dotyczy rrowniez olejakow. Trafione. Na pierwszym mostku na wydechowym uwaliła mi się śruba przy odkręcaniu. Po godzinie walki udało się resztkę wykręcić. Właśnie się zastanawiałem, dlaczego tak się stało? A jaką konstrukcje masz na myśli pisząc silnik "starszej generacji"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2022 No ten, jak mu tam np moj byly GS1150: Albo ten jeszcze starszy: Cos bezposrednie ladowanie obrazkow z komputera przestalo dzialac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gradus1400 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Cześć Jestem pod wrażeniem odbudowy motocykla . Miło popatrzeć i poczytać o całym procesie . Osobiście posiadam drugiego takiego GSX-a wspaniały motocykl. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 1 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 4 godziny temu, Gradus1400 napisał: Cześć Jestem pod wrażeniem odbudowy motocykla . Miło popatrzeć i poczytać o całym procesie . Osobiście posiadam drugiego takiego GSX-a wspaniały motocykl. pozdr. Dzięki za słowa uznania. Pewnie na wiosnę wyjedzie, ale nie będę kontynuował relacji odbudowy i uruchomienia na forum, bo tu priorytet mają klimaty bliższe do pudelka, niż do motocykli. Więc szkoda strzępić ryja, jak to u mnie mówią. Nie zmienia to faktu, że chętnie podzielę się wiedzą, ale w rozmowie prywatnej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonaszko Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Dzięki za słowa uznania. Pewnie na wiosnę wyjedzie, ale nie będę kontynuował relacji odbudowy i uruchomienia na forum, bo tu priorytet mają klimaty bliższe do pudelka, niż do motocykli. Więc szkoda strzępić ryja, jak to u mnie mówią. Nie zmienia to faktu, że chętnie podzielę się wiedzą, ale w rozmowie prywatnej. Pozdrawiam.Spoko. Te priorytety pudelkowe, też mało kto czyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.