Jump to content

Co z tym zrobić?


Recommended Posts

Tak, mozna to calkowicie zaspawac i wywiercic od nowa i nagwintowac, ale:

Tanio nie bedzie bo to spawanie aluminium, i trzeba wiedziec jak robic zeby nie "rzucilo" czyli nie zmienilo wymiarow po czym skrecenie karterow razem bedzie niemozliwe. jesli byl to korek zlewania oleju to mozna sprobowac.

Link to comment
Share on other sites

Zanieś do DOBREGO spawacza aluminium. Sekret jest w wyczyszczeniu miejsca spawania. Często aluminium "nasiąka" olejem (są mikropory) i wtedy bardzo ciężko się spawa. Są metody na to, zasadniczo każdy spawacz ma swoją. Stąd da się pospawać, ale u dobrego, doświadczonego spawacza aluminium. 

Żyj tak, żeby Twoich pomników nie musiała pilnować policja.

Pegi na Twitterze.

 

Link to comment
Share on other sites

a gównorzeźba to duuużo teflonu albo pakuł 😄 ja 2 sprzętach mam tak wkręcony spust oleju ( to jest normalne ludzie zamiast dać podkładkę z miedzi nową , dokręcają na półmetrowej rurze bo kapie i potem takie są efekty , plaga w wielu moto )  delikatnie kapie ale pilnuje stanu i dolewam a za darmo 😄 

 

gadacie o spawaniu a to na 80% jest magnesium i przy tym nawet spawacze tig z 20 letnim stażem ręce rozkładają , już lepszy byłby rozwiert na większą srednicę i wkręcona tuleja jeśli jest w czym wiercić .....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

Na moje stare niewidzace oko to wylamana jest duza czesc nadlewu, dlatego nie radzilem rozwiercania bo tam jakies 3 nitki gwintu zostaja w plaskiej czesci karteru. Jak wszystko jest prawidlowo naprawione to lepiej uzyc podkladki alu niz miedzi, ktora trzeba odpuszczac i potem znowu sie utwardzi. Najlepsze oczywiscie sa stat-o-seal (alu laczone z guma ) ale nie sadze zeby mlodzi gniewni zawacali sobie glowe takimi rzeczami. 🙂

Link to comment
Share on other sites

Wolno kapiący olej to pół biedy, ale wyjazd śruby spustowej z silnika w czasie jazdy z powodu braku gwintu to już koszmar motocyklisty i prosta droga do szpitala, bo olej idzie pod tylne koło. Temat do przemyślenia przed robieniem rzezby.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...