Ksieciuniooo Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Witam mam pytanko bo nie mam pomysłu jak to naprawić może wy coś wymyślicie lub czy mam wymienić blok silnika Motor: Suzuki RM 125 2008r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 niewiele widac na tym zdjeciu wiec moze opiszesz co sie stalo i co tam widac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksieciuniooo Opublikowano 29 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 56 minut temu, Adam M. napisał: niewiele widac na tym zdjeciu wiec moze opiszesz co sie stalo i co tam widac? Złamany gwint przy misce olejowej nie wiem jak to napisać ale mam nadzieję że zrozumiesz o co mi chodzi. 56 minut temu, Adam M. napisał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Tak, mozna to calkowicie zaspawac i wywiercic od nowa i nagwintowac, ale: Tanio nie bedzie bo to spawanie aluminium, i trzeba wiedziec jak robic zeby nie "rzucilo" czyli nie zmienilo wymiarow po czym skrecenie karterow razem bedzie niemozliwe. jesli byl to korek zlewania oleju to mozna sprobowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Zanieś do DOBREGO spawacza aluminium. Sekret jest w wyczyszczeniu miejsca spawania. Często aluminium "nasiąka" olejem (są mikropory) i wtedy bardzo ciężko się spawa. Są metody na to, zasadniczo każdy spawacz ma swoją. Stąd da się pospawać, ale u dobrego, doświadczonego spawacza aluminium. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Niech spawacz zrobi próbę w najmniej newralgicznym miejscu elementu. Np. niech spróbuje coś nadlać. Niektóre elementy są wykonane z takich stopów, których spawać się nie da, bo od razu płyną lub pękają dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksieciuniooo Opublikowano 30 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 12 minut temu, jonaszko napisał: Raczej oddaj do dobrego, doświadczonego spawacza aluminium a on bedzie wiedział co z tym zrobic i na jakim elemencie dokonać próby. No to tak zrobię dzięki za pomoc.😁 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 a gównorzeźba to duuużo teflonu albo pakuł 😄 ja 2 sprzętach mam tak wkręcony spust oleju ( to jest normalne ludzie zamiast dać podkładkę z miedzi nową , dokręcają na półmetrowej rurze bo kapie i potem takie są efekty , plaga w wielu moto ) delikatnie kapie ale pilnuje stanu i dolewam a za darmo 😄 gadacie o spawaniu a to na 80% jest magnesium i przy tym nawet spawacze tig z 20 letnim stażem ręce rozkładają , już lepszy byłby rozwiert na większą srednicę i wkręcona tuleja jeśli jest w czym wiercić ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Na moje stare niewidzace oko to wylamana jest duza czesc nadlewu, dlatego nie radzilem rozwiercania bo tam jakies 3 nitki gwintu zostaja w plaskiej czesci karteru. Jak wszystko jest prawidlowo naprawione to lepiej uzyc podkladki alu niz miedzi, ktora trzeba odpuszczac i potem znowu sie utwardzi. Najlepsze oczywiscie sa stat-o-seal (alu laczone z guma ) ale nie sadze zeby mlodzi gniewni zawacali sobie glowe takimi rzeczami. 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 3 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 Wolno kapiący olej to pół biedy, ale wyjazd śruby spustowej z silnika w czasie jazdy z powodu braku gwintu to już koszmar motocyklisty i prosta droga do szpitala, bo olej idzie pod tylne koło. Temat do przemyślenia przed robieniem rzezby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksieciuniooo Opublikowano 24 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Czy prawy krater silnika Suzuki RM 125 rok 89-94 będzie pasować do silnika Suzuki RM 125 rok 2008? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mich1999 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Zgadzam się, trzeba to szybko naprawić. Nie powinieneś ryzykować bo to się źle skończy dla ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.