Gość GoRaL Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Witam, Czy ktoś z Was miał lub ma styczność z nowym silnikiem KTM LC4 640??? Problem w tym, że kupiłem w salonie KTM`a Supermoto w czerwcu tego roku i już trzy razy oddawałem go do serwisu z powodu cieknącego z silnika oleju. Wycieki mają miejsce spod głowicy, wokół uszczelek znajdujących się między kapami a silnikiem na całym obwodzie po obydwu stronach, oraz przy zębatce napędzającej łańcuch (wszystkie przypadki mam sfotografowane cyfrówką). W autoryzowanym salonie w Poznaniu właściciel powiedział mi, że to normalne, że silnik KTM`a cieknie. Z moich informacji być tak absolutnie nie powinno, zwłaszcza przy nowym silniku, który ma dopiero 3500km przebiegu i jest eksploatowany w sposób prawidłowy. Wycieki na szczęście nie są duże, ale bardzo widoczne. Na razie motocykl jest na gwarancji, jednak nie chcę myśleć, co to będzie, gdy gwarancja się skończy… Jeżeli ktoś z Was mógłby zająć stanowisko w tej sprawie będę niezmiernie wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Silnik LC4 ewidentnie nie powinien cieknąć. Wyczynowym możnaby to okazyjnie wybaczyć, ale też w zasadzie takie zjawisko nie powinno mieć miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Ja bym sie domagal wymiany sprzeta na nowy egzemplarz jesli sie nie uda im sie tego naprawic w najblizszym czasie.Ale w polsce nie jest to takie proste....ale moze jednak warto sprobowac postraszyc ich sprawa w sadzie itd????Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Całego sprzęta wymieniać nie muszą, ale naprawianą część owszem. Ważne - wbić 3 kolejne naprawy tej części do karty gwarancyjnej, jeśli trzecia nie załatwi sprawy, to muszą wymienić całą część. Postraszyć możesz Federacją Konsumenta (nie wiem jak teraz, ale swojego czasu było tak, że brali 10 zł i skarżyli w sądzie nieuczciwe firmy, a prawników mieli konkretnych, więc wszystkie sklepy się ich boją jak ognia). Jak nic nie pomoże, możesz faktycznie poszukać namiarów na FK i zgłosić im sprawę. Mój kumpel ma bardzo wiekowe LC4 350 i nic mu nie cieknie. Mój bracki ma 2,5-roczne 520EXC po tuningu i też mu nic nie cieknie. 640LC4 Adventure to przecież turystyk i wyciekający olej w czymś takim to niedorzeczny pomysł (jak jechać bez oleju w dłuższą trasę?? z 3 baniakami na plecach??). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 10 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2004 Opier...ol ich ostro i niech wymieniaja ćwuny jedne. Ale mnie poniosło :D. W nowym motocyklu nie ma prawa nic cieknąć.Pozxdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Russian Opublikowano 11 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2004 Witam, Czy ktoś z Was miał lub ma styczność z nowym silnikiem KTM LC4 640??? .czesc!Ja mam ktma Duka ale z silnikiem 620 ccm, no i u mnie cieknie. Tez mnie to wkurza, szczegolnie ze wczesniej jezdzilem niecieknacymi japoniami. Ja zamierza w zimie zlokalizowac problem i sie z nim uporac, natomiast w nowym motocyklu zdecydowanie NIEEEE!Nie ma tlumaczenia, ze ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 16 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2004 Ja bym dochodził praw u rzecznika praw konsumenckich!!! Po upływie gwarncji powiedzą Ci, że naprawa kosztuje iles tam set zł i będzie kupa :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 W autoryzowanym salonie w Poznaniu właściciel powiedział mi, że to normalne, że silnik KTM`a cieknie NIe mozliwe zeby silnik ciekl jeszcze w NOWYM sprzecie :buttrock: :buttrock: !! Pojdz do kolesia i neich CI pokaze przynajmniej 2 przypadki gdzie NOWY silnik KTM-a cieknie. Juz ktos pisal zeby postraszyc ich ta Federacja KOnsumenta jak CI tego nie naprawia to skorzystaj z tej rady :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 hehe powyższy cytat mógł wyjśc z ust tylko kolesi z rapidu :lol: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 18 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2004 Skontaktuj się z federacją, osobiście zajmuje się reklamacjami sprzętu RTV i AGD i nie orjętuje sie jak sie mają przepisy konsumęckie do pojazdów.Ogulnie powinno być napisane coś w warunkach gwarancji po ilu naprawach danej części przysługuje ci wymiana na nową, jeżeli nic na ten temat tam nie ma to regulują to wtedy przepisy kodeksu cywilnego.Napewno nie powinno nic ciec w nowym sprzęcie a to że ten typ tak ma to nie jest tłumaczenie.Sprzedawca wiedząc o usterce danego modelu powinien wedle prawa powiadomić cie o niej przed zawarciem umowy kupna/sprzedaży, jeżeli cie o niej nie poinformował możesz reklamować artykuł nie na gwarancji a u sprzedawcy na podstawie niezgodności artykułu z umową.Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie sie do twojej reklamacji i powiadomienie cie na piśmie w jaki sposób zostanie ona załatwiona czyli czy sprzęt zostanie naprawiony , wymieniony na nowy , czy zwróci ci gotówe.Poproś od niego aby ci dał na piśmie że ten typ tak ma i zasówaj do federacji.Pozdro i powodzenia :buttrock: Nie załamuj sie tylko działaj sprzedawcy nienawidzą federacji :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MackW Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 CześćW LC4 nic nie powinno cieknąć z silnika. Dealer powinien naprawić Ci to na gwarancji.Albo mu się nie chce albo nie wie jak to zrobić. Ja do przypadkowuch mechaniurów nie ma przekonanie więć wszystko robie sam. W moim też ciekł olej z okolic okienka do sprawdzania poziomu oleju. Okazało się że to pod śrób, które je podtrzymują. Odkręciłem, nałozyłem kleju silikonowego i jest spokój. Co Ty mozesz zrobić. Zadzwiń do importera do Krakowa. T.W. Consulting Sp. z o.o.ul. Zakliki z Mydlnik 1630-198 KrakówKTM Polska tel. +48 /12/ 623 26 80fax. +48 /12/ 623 26 81[email protected] To przez nich przechodzą wszystkie motocykle. Ponażekaj na motor na dealera.KTM na świecie dba o swoich klientów, więc jeśli jest na gwarancji to powinni Ci pomóc. Możesz zmienić dealera. W Lesznie też jest, też Rapid, tylko mechanicy inni.Jak kupowałem motocykl to rozmawiałem z szefem mechaników. Jest to starszy pan z dużym doswiadczeniem, znajacy się na rzeczy i przyjazdny.Przynajmniej tak mi się wydawało. Daj znać jak się sprawa skończy MackW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 W autoryzowanym salonie w Poznaniu właściciel powiedział mi' date=' że to normalne, że silnik KTM`a cieknie.[/quote'] :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: po prostu mega lol !! to jest tylko u nas możliwe, pseudo-fachowcy, nie umieją czegoś zrobić to tylko powiedzą "ten typ tak ma" i płąć za serwis hahawspółczuję ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.