Nowy1111111 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Cześć Jestem Marcin i poszukuję jakiegoś niezawodnego i w miarę mocnego motocykla. Mój budżet jest niestety ograniczony do około 7000-8000 i to złotych. Czy za te pieniądze kupię coś godnego uwagi? Ostatnio (2 sezony) jeździłem Suzuki GSX 750 F. Był to staruszek z 1991 roku legitymujący się mocą 100 km (przynajmniej ma tyle w dowodzie). Na początku tego sezonu miałem wypadek i obecnie motocykl nie nadaje się do naprawy ze względu na koszty. Poszukuję motocykla o charakterze sportowo turystycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Na początku tego sezonu pośredniczyłem w sprzedaży GSXF 1100. Zanim sprzedałem to z 500 km sobie nim zrobiłem - mimo swoich 25 lat to fajny sprzęt, gdyby tylko miał inną pozycję za kierownicą i był mniej toporny w prowadzeniu to bym go wziął dla siebie. Poszedł za 6900 zł z kompletem kufrów, stan bdb. W takiego możesz celować o ile nie przeraża Cię wiek motocykla. Naprawdę fajna lokomotywa. Nie mam porównania do tej Hondy bo taką przejechałem się tylko raz i to z 15 lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy1111111 Opublikowano 22 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 (edytowane) Myślałem nad tym modelem Suzuki jednak Honda (moim zdaniem) wygląda trochę nowocześniej. Jeśli chodzi o wiek motocykla - tak jak pisałem - bardzo ogranicza mnie budżet. Za kwotę w okolicach 7000-8000 nic nowszego nie kupię (przynajmniej jeśli chodzi o turystycznego"litra"). Przeglądałem to jak i inne fora poświęcone Hondzie i okazuje się, że jest niewiele tematów z CBR 1000 F. Wszędzie dobre opinie o tym moto. Oczywiście jeśli znajdziesz zadbany egzemplarz. A może masz jakieś inne propozycje takiego rodzaju motocykla ? Sportowo turystycznego "litra"? Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam LwG Edytowane 22 Maja 2021 przez Nowy1111111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 9 godzin temu, Nowy1111111 napisał: A może masz jakieś inne propozycje takiego rodzaju motocykla ? Sportowo turystycznego "litra"? Nie wiem czy to będzie odpowiednia alternatywa dla tych sprzętów ale ja sobie na początku roku sprawiłem BMW R1100 RS. Niby litr, niby turystyczno - sportowy ale nie jest to taka lokomotywa jak CBR czy GSXF. Jeśli chodzi o motocykle co mają >20 lat to musisz być przygotowany na niespodziewane wydatki. A to gumowe elementy gaźników, a to układ hamulcowy, a to elektryka, a to linki. Krótko mówiąc: wszystko się może zdarzyć. Jest jeszcze jeden fajny sprzęt, takie moje niespełnione życzenie bo nigdy tego nie miałem ani nawet tym nie jeździłem. Zwie się Yamaha GTS 1000 🙂 Myślę, że przy 8000 zł w portfelu to możesz też rozejrzeć się za Hondą VFR 800. Będzie to sprzęt bardziej nowoczesny a osiągami niewiele gorszy niż CBR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 w takim budżecie to bym brał xx-a na wtrysku a nie duala Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy1111111 Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Niestety XX jest poza moim budżetem. Za 7000-8000 nie kupię Black Birda na wtrysku. Jak dobrze ponegocjuje to za 8000 kupię XX z początku produkcji na gaźnikach a i tak będzie to leciwy motocykl. Porównując starszego o około 2 lata duala gdzie rozpiętość cen waha się od 6000 do 10000 (widziałem nawet i 14000) to myślę, że za 8000 powinienem kupić w miarę rozsądny i zadbany egzemplarz do którego nie będę musiał od razu dołożyć drugie tyle co w przypadku XX za te pieniądze może tak się skończyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 nie chcesz to nie kupuj. możesz sobie i motorynkę kupić za te 7-8kzł Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy1111111 Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 A co myślicie o BMW K 1200 RS? Wiem, że jestem w dziale Hondy, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Chodzi o ten egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-k-k1200-rs-130km-przygotowany-do-sezonu-nawigacja-grzane-manetki-ID6Db5Pp.html Mieści się w budżecie i jest nowocześniejszy od CBR. Już wtrysk i Cardan. Teoretycznie powinien być mniej obsługowy... Warto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Zanim kupisz bmw, niech obejrzy go ktoś, kto bardzo dobrze zna ten motocykl. Przerzucam tego trochę przez warsztat i koszt naprawy potrafi naprawdę niemile zaskoczyć. A wcześniejsze zaniedbania się mszczą. A ten model nie jest często spotykanym na polskich drogach, co tylko komplikuje eksploatację. O przebiegu wypowiadać się nie będę, bo to standard na polskich portalach aukcyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Tez tak sadze tylko nie chodzi o silnik czy skrzynie, bo te z palcem w tlumiku przelataja 300 tys km ( a moze i wiecej ) a raczej wielowypusty elementow przeniesienia napedu, ktore jesli ktos zaniedbal smarowanie moga niezle zakosztowac. Oprocz tego warto sprawdzic czy ABS dziala, bo w starszych egzemplarzach roznie z tym bywa. Plusem BMW w odroznieniu od Japonii jest mozliwosc kupienia wszystkich czesci, co przy starszych japonczykach jest powaznym problemem. Kosztuja jak by byly ze zlota, ale lepszy rydz niz nic. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 @Adam M. - tylko, że do japonii nie trzeba kupować części 😛. poza tym gdy już trzeba to jest duża unifikacja a klamoty do BMW ... 😕 no i piszesz chyba o częściach nowych? bo kto kupuje do dwudziestoletniej japonii nowe klamoty? no chyba, że sprawy eksploatacyjne ale tego przecież jest od groma i za grosze. a z używkami do typowej japonii przecież nie ma żadnego problemu Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Ja kupowalem odbudowujac moje Suzuki GSX1100. ( GS1150EFE ). Tez tanie nie byly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 21 godzin temu, Adam M. napisał: Ja kupowalem odbudowujac moje Suzuki GSX1100. ( GS1150EFE ). Tez tanie nie byly. tylko to jest prawie czterdziestoletni motocykl Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy1111111 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Od wczoraj jestem szczęśliwym (mam nadzieję) właścicielem Hondy CBR 1000f dual z 1994 roku. Jak na prawie 30 lat wygląda nieźle oczywiście do drobnych poprawek lakierniczych (czacha była niefachowo malowana i lakier w dwóch miejscach jest pękniety, są jakieś płytkie rysy na baku). Poza tym lewy róg ogona jest wgnieciony i lewa owiewka ma wyłamany jeden bolec (przy czaszy) przez co nie przylega dokładnie. Co do mechaniki to: nie kopci, nie gaśnie, ładnie odpala zarówno zimna jak i po rozgrzaniu, trzyma obroty, biegi nie wyskakują, zawieszenie i hamulce też ok. Oczywiście słychać najprawdopodobniej rozrząd (jak jest zimna to stuka z prawej strony, po zwiększeniu obrotów przestaje. Po rozgrzaniu również nie słychać stuków). Według poprzedniego właściciela mam nic nie robić tylko lać wache i jeździć - podstawowy serwis był robiony. To tyle jeśli chodzi o pochwalenie się nowym zakupem. Mam jednak kilka pytań: 1. Z racji tego, że przestrzeń w garażu trochę mi się zmniejszyła a ten motocykl jest ciężki (ponad 270 kg), szukam jakiegoś patentu żeby w łatwy sposób przestawiać moto. Czy są jakieś rolki/wózki żeby motocykl dosuwać do i odsuwać od ściany? 2. Gdzie mogę dostać naklejki "1000 F...", które powinny być naklejone na czaszy? Niby jakieś w necie są, ale nie w tym kolorze co być powinny. 3. Podczas parkowania czy przestawiana motocykla łatwo o glebę (mam 178 cm wzrostu ale ważę tylko 68 kg). W związku z tym, czy podwyższenie kierownicy (da się to zrobić??) albo zmiana na turystyczną coś da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.