Jump to content

Nowy1111111

Forumowicze
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Nowy1111111

  • Rank
    CZYTACZ - zupełny świeżak

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świętokrzyskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od wczoraj jestem szczęśliwym (mam nadzieję) właścicielem Hondy CBR 1000f dual z 1994 roku. Jak na prawie 30 lat wygląda nieźle oczywiście do drobnych poprawek lakierniczych (czacha była niefachowo malowana i lakier w dwóch miejscach jest pękniety, są jakieś płytkie rysy na baku). Poza tym lewy róg ogona jest wgnieciony i lewa owiewka ma wyłamany jeden bolec (przy czaszy) przez co nie przylega dokładnie. Co do mechaniki to: nie kopci, nie gaśnie, ładnie odpala zarówno zimna jak i po rozgrzaniu, trzyma obroty, biegi nie wyskakują, zawieszenie i hamulce też ok. Oczywiście słychać najprawdopodobniej rozrząd (jak jest zimna to stuka z prawej strony, po zwiększeniu obrotów przestaje. Po rozgrzaniu również nie słychać stuków). Według poprzedniego właściciela mam nic nie robić tylko lać wache i jeździć - podstawowy serwis był robiony. To tyle jeśli chodzi o pochwalenie się nowym zakupem. Mam jednak kilka pytań: 1. Z racji tego, że przestrzeń w garażu trochę mi się zmniejszyła a ten motocykl jest ciężki (ponad 270 kg), szukam jakiegoś patentu żeby w łatwy sposób przestawiać moto. Czy są jakieś rolki/wózki żeby motocykl dosuwać do i odsuwać od ściany? 2. Gdzie mogę dostać naklejki "1000 F...", które powinny być naklejone na czaszy? Niby jakieś w necie są, ale nie w tym kolorze co być powinny. 3. Podczas parkowania czy przestawiana motocykla łatwo o glebę (mam 178 cm wzrostu ale ważę tylko 68 kg). W związku z tym, czy podwyższenie kierownicy (da się to zrobić??) albo zmiana na turystyczną coś da?
  2. Oprócz tych 8000 na motocykl mam przygotowane 1500 na podstawowy serwis pozakupowy (oleje, filtry, regulacje). Liczyłem że w tych pieniądzach będę miał fajna maszynę. Nie będzie to jednak BMW K1200rs. Zbyt mało kasy w kieszeni niestety. Może w przyszłym sezonie :). W tym sezonie stawiam na Honde CBR 1000f dual. Jeszcze tylko znaleźć godny uwagi egzemplarz... Dzięki wszystkim za pomoc.
  3. Wiem, czytałem Twoją opinię, jednak chciałem poznać zdanie właścicieli/użytkowników tego modelu. Dlatego też założyłem kolejny wątek w dziale BMW. Czytając o K1200rs narobiłem sobie apetytu na wtrysk i Cardan :). Chyba jednak najlepszym wyborem (za te pieniądze) będzie Honda.
  4. Cześć Przez 2 ostatnie sezony jeździłem Suzuki GSX750F. Z powodu wypadku jestem zmuszony do zmiany moto. Szukając sportowo turystycznego "litra" trafiłem na to ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-k-k1200-rs-130km-przygotowany-do-sezonu-nawigacja-grzane-manetki-ID6Db5Pp.html Czy warto ? Dzwoniłem do warsztatu specjalizującego się w serwisie motocykli BMW i mechanik stwierdził, żebym poszukał jakiegoś RT-ka. Model K1200rs (według tego mechanika) jest motocyklem mało spotykanym co wiąże się z małą ilością używanych części do niego. Jaka jest Wasza opinia na temat tego motocykla? Aha zaznaczyć muszę najważniejszą kwestię czyli kasę. Mam bardzo ograniczony budżet maksymalnie to 7000 - 8000 złotych. Czy może lepiej w tych pieniądzach wybrać jednak Japonię (Honda CBR1000F dual)?
  5. A co myślicie o BMW K 1200 RS? Wiem, że jestem w dziale Hondy, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Chodzi o ten egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-k-k1200-rs-130km-przygotowany-do-sezonu-nawigacja-grzane-manetki-ID6Db5Pp.html Mieści się w budżecie i jest nowocześniejszy od CBR. Już wtrysk i Cardan. Teoretycznie powinien być mniej obsługowy... Warto ?
  6. Niestety XX jest poza moim budżetem. Za 7000-8000 nie kupię Black Birda na wtrysku. Jak dobrze ponegocjuje to za 8000 kupię XX z początku produkcji na gaźnikach a i tak będzie to leciwy motocykl. Porównując starszego o około 2 lata duala gdzie rozpiętość cen waha się od 6000 do 10000 (widziałem nawet i 14000) to myślę, że za 8000 powinienem kupić w miarę rozsądny i zadbany egzemplarz do którego nie będę musiał od razu dołożyć drugie tyle co w przypadku XX za te pieniądze może tak się skończyć.
  7. Myślałem nad tym modelem Suzuki jednak Honda (moim zdaniem) wygląda trochę nowocześniej. Jeśli chodzi o wiek motocykla - tak jak pisałem - bardzo ogranicza mnie budżet. Za kwotę w okolicach 7000-8000 nic nowszego nie kupię (przynajmniej jeśli chodzi o turystycznego"litra"). Przeglądałem to jak i inne fora poświęcone Hondzie i okazuje się, że jest niewiele tematów z CBR 1000 F. Wszędzie dobre opinie o tym moto. Oczywiście jeśli znajdziesz zadbany egzemplarz. A może masz jakieś inne propozycje takiego rodzaju motocykla ? Sportowo turystycznego "litra"? Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam LwG
  8. Cześć Jestem Marcin i poszukuję jakiegoś niezawodnego i w miarę mocnego motocykla. Mój budżet jest niestety ograniczony do około 7000-8000 i to złotych. Czy za te pieniądze kupię coś godnego uwagi? Ostatnio (2 sezony) jeździłem Suzuki GSX 750 F. Był to staruszek z 1991 roku legitymujący się mocą 100 km (przynajmniej ma tyle w dowodzie). Na początku tego sezonu miałem wypadek i obecnie motocykl nie nadaje się do naprawy ze względu na koszty. Poszukuję motocykla o charakterze sportowo turystycznym.
×
×
  • Create New...