dadi0 Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Ile taka najgorsza CZ ??Pewnie drogoJak pisałem wyżej nie mam kasy więc jeżdze na czym sie da:)Ale napewno amorki od Mz mają dużo większy skok (nie będą tak często dobijać)A poza tym podwyższą WSK-e i będzie większy prześwit ;)Wyczymają napewno dużo więcej niż seryjne :) :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 22 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Teraz pytanie czy chcesz składać motor taki jak ja czy do jazdy po lesie?Do jazdy po lesie wystarcza amorki tylne od MZ i przód od MZ ze sprzeżynami od Jawy 350.Ale jesli chcesz zrobic cos takiego jak ja to już nie jest tak łatwo.Sam długi teleskop i amortyzatory przemienią WSK w Koze z pionowo ustawionym widelcem.trzeba się toche napracować i wydac troche kasy.Ja na majowym weteranie kupiłem przód od CZ 516 za 50zł a całą CZ 516 w częściach za 200złTrzeba tylko szukac a zawsze się cos znajdzie.Kieys była też rama od starego KTM za chyba 250 zł (na kołach z zawieszeniem bez silnika) dadi0 i wszystkich zainteresowanych składaniem takich WSK zapraszam na www.polmot.prv.pl to jest strona wyspecjalizowana w WSK sa tam moje teksty o rasowaniu silników, wzmacnianiu ramy, nawet jest propozycja jak zrobic centralny amorek :)jestem pewny że ta strona dużo może pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi0 Opublikowano 22 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Wiem byłem na tej stronce i przeczytałem pare przydatnych rzeczy (Przepis na produkcje bimbru) :buttrock: Mam jeszcze jedno pytanko czy na WSK-ach da się skakać(Widziałem na zdjęciach ale te WSK-i miały jakieś inne zawieszenia)Podobno koła w WSK-ach też są słabe ;)(Ja z kolegą zastanawiamy się nad kołami z MZ)papatki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 22 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2004 Swego czasu skakałem na kołach WSK i do tej pory sa proste (oczywiście miały nowe szprychy i były cały czas kontrolowane i naciągane)Ja skakałem swego czasu na tylnych amorach od MZ i przednich od Kosa trzeba było sie namęczyc żeby nie dobija zawieszeniai też nie było to jakoś strasznie fajne.Jak WSK będzie solidnie zrobiona a kierowca będzie myślał to nawet na WSK da się poskakać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadi0 Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 A da sie przerobić JAWE 350 TS na Crossa(mamy z kolegą taką na oku :buttrock:):?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 A da sie przerobić JAWE 350 TS na Crossa Jasne. Wystarczy zmienić rame i silnik na taka od crosa. A tak poważnie to jeżeli masz możliwość to pozbieraj i kup CZ crosową np CZ 125 model 516. Czasem za 1tyś mozna już dostać. Jazda tym bedzie nieporównywalna do przrabianej wsk czy jawy. W cZ masz ponad 20 KM i zawieszenia pozwalające skakać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuFFel Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 A da sie przerobić JAWE 350 TS na Crossa(mamy z kolegą taką na oku :buttrock:):?: Jawa wydaje mi sie zbyt ciężka w teren, nie wiem jak by sie tym jeździlo w terenie a tym bardziej skakało :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 No stary, jestem pełen podziwu dla Ciebie.Naprawde wielki respect. Przeczytałęm tekst i chciałbym zobacyzć jak to jeździ.Nie liczy się to, że Cz jest mocniejsza liczy się to jak dużo można wykrzesać z takiego silnika, jak to niegdyś robili krosowcy w dawnych czasach. Teraz trzeba mieć tylko piniędze i to duże żeby jeździc, a kiedyś wszyscy kombinowali i tyle się dało wyciągnac.Naprawde jestem pod dużym podziwem twojego tesktu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 26 Października 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Października 2004 Dadi0 - jeszcze kilka postów w stylu "no to hop", które musiałem kasować i stracę cierpliwość...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giero Opublikowano 28 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2004 Spoko sprzęcik' date=' jestem pełen podziwu. Kiedyś też śmigałem wsk-ą crossem ale to było dawno. Teraz stoi na działce i jest w rozsypce, ale twoje fotografje szczegulnie te ostatnie nieco mnie mobilizują żeby ją reanimować. Myślałem aby wmontować śilnik od Etz 250," może kiedyś" narazie musze sie zająć obecnym sprzętem. :roll:[/quote'] uwazam ze silniki WSK maja w sobie duzy potencjal i nie trzeba od razu siegac po silniki MZ, dla przykladu powiem ze kiedys w silniku 175 przestawil nam sie zaplon tak iz silnik ciezko sie zapalal palil co kilka suwow (5-cio takt?) i wogole ciezko bylo go zmusic zeby wkrecil sie na obroty. trzeba bylo miarowo poruszac manetka i wtedy zalapywal. ale jak juz zalapal to nie przesadzam ale glowe odrywalo, przyspieszenie bylo tak gwaltowne ze jak kask byl niezapiety to potrafil zleciec z glowy, smiem twierdzic ze zadna ETZ-ta nie mialaby szans. fakt ze spalania roslo gwaltownie jednak maszyna po prostu zabijala osiagami na wysokich obrotach. mysle ze chodzilo o to iz wsk montujac staly kat wyprzedzenia zaplonu nie wyciskala z tego silnika tego co moglaby, nasz zaplon musial sie wyprzedzic i byc moze silnik dzialal na granicy spalania stukowego ale moc mial straszna. moim zdaniem najpierwszym tuningiem takiego sprzeta byloby jakis elektroniczny modul wyprzedzenia zaplonu. zreszta cala instalacja elektryczna w tym motocyklu to byla pomylka. moje wsk-i palily zawsze na krotko czyli czerwony i czarny kabel na cewke i to koniec instalacji a cewka obowiazkowo od duzego fiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 29 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2004 Witam.Jak tak czytam Wasze wypowiedzi to normalnie wraca mi zapał do pracy (dzięki wszystkim)Wczoraj wypolerowałem dyfuzor i naprawiłem amortyzator.Jeśli pogoda się utrzyma i wszystko wypali to w weekend będę kręcił filmiki i będziecie mogli zobaczyć jak ten sprzęcik „cieka” na górkach i na torze ;) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 Fajna ta WSK (Wyczynowy Sprzęt Kaskaderski) ;) Życze udanego brykania w terenie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 Witkaja zrobilem z jawy ts 350 crossa! wszystko co zbędne to odkreciłem i zostawiłem samą ramę i silnik. Największy problem miałem z elektryką, musiałem zrobić nową, uproszczoną instalację elektryczną, ale sie udało. wydech pospawałem i teraz jest 2w1...brakuje mi jeszcze opon crossowych ;) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 30 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 dzisiaj udało mi się nakęcić kilka filmików http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=a...mode=view&id=65Jeśli będzie ładna pogoda to jutro zrobie jeszcze inne na torze żeby pokazać co tak naprawde potrafi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 30 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2004 PROC napisał: będę kręcił filmiki Widziałem te cztery zajawki na waszej stronce, zapodaj coś więcej.Jak masz możliwość to zmontuj jakiś filmik, z przyjemnością se popatrze.Udanej zabawy przy kręceniu i POZDRO ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.