janekjl Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 (edytowane) Witam W mojej hondzie cała benzyna z baku dostała się do oleju. Było tego w sumie koło 10 litrów. Uszkodzony musi być kranik i zaworki iglicowe z gaźniku. Pytanie o ten kranik. Czy w pozycji ON bez podciśnienia ( zdjęty zbiornik ) benzyna powinna lecieć ? Wydaje mi się ,że nie. No i kwestia komór pływakowych w gaźniku. Tylko na trzecim gaźniku paliwo nie kapało gdy poluzowałem śrubę spustową z komory. Czy to definitywnie oznacza uszkodzenie zaworka w tym gaźniku ? Na co jeszcze zwrócić uwagę ? Pozdro ! Edytowane 26 Listopada 2020 przez janekjl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 F2 to dosc stary motocykl i membrana kranika pewnie jest wykonczona, gazniki tez moga wymagac wymiany zaworkow plywakowych. Akurat najlepsza pora zeby to zrobic. W kranikach podcisnieniowych w pozycji ON paliwo jest zamkniete, a w poz PRI otwarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekjl Opublikowano 27 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) Dziękuję za odpowiedzi. W tym kraniku jest pozycja ON,OFF i RES. Na zamkniętej pozycji nie leci benzyna, na ON i RES leci i właśnie nie jestem pewny czy powinna bez podciśnienia. Jest jakiś sposób na sprawdzenie zaworków pływakowych bez zdejmowania gaźnika ? Czy przy uszkodzonym kraniku i intensywnie lecącej benzynie , zaworki mimo wszystko bezwzględnie powinny ją zatrzymać ? Edytowane 27 Listopada 2020 przez janekjl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Masz uszkodzoną membranę w kraniku oraz brudne/uszkodzone zaworki iglicowe. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Jeśli z kranika wychodzi tylko wąż paliwowy to nie jest podciśnieniowy, jeśli jest drugi cieńszy wężyk to tak. Ale skoro masz pozycje on, res i off i na dwóch pierwszych leci paliwo to stawiam na to pierwsze, a wtedy winne są zaworki (lub jeden z nich ale najlepiej wymienić wszystkie). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 nie wiem jakim cudem masz normalny kranik a nie podcisnieiowy, ale na to wyglada. W tym przypadku w pozycji ON paliwo jest otwarte i oczywiscie leci ale powinny je zatrzymac zaworki komor plywakowych a nie zatrzymaly, czyli brudne / uszkodzne jak przedmowcy pisza. Gazniki do rozbiorki ale chociaz kranik moze trzyma. Choc dalej bym to sprawdzil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidwu Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 W F2 jest kranik podciśnieniowy, w położeniu on i res paliwo bez podciśnienia nie powinno lecieć. Zaworki w gaźnikach do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 F2 z którymi ja miałem styczność miały zwykle kraniki - bez podciśnienia. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 900RR miały zwykłe kraniki do 95 roku, potem weszły podciśnieniowe, więc w 600 mogło być tak samo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekjl Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Dzięki za zainteresowanie tematem. W moim kraniku wychodzi cieńszy przewód do silnika. Przypatrzyłem się temu kranikowi i nie ma tam nacechowanych oznaczenie ON,OFF,RES, ale zawsze jak zaczynało brakować mi wachy przekręcałem ,,do góry,, czyli na REZERWĘ i było git oraz gdy kiedyś zapomniałem po odpaleniu przekręcić z zamkniętej pozycji, przygasał więc domyślam się ,że tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.