Skocz do zawartości

Benzyna w oleju CBR F2


janekjl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W mojej hondzie cała benzyna z baku dostała się do oleju. Było tego w sumie koło 10 litrów. Uszkodzony musi być kranik i zaworki iglicowe z gaźniku. Pytanie o ten kranik. Czy w pozycji ON bez podciśnienia  ( zdjęty zbiornik ) benzyna powinna lecieć ? Wydaje mi się ,że nie. No i kwestia komór pływakowych w gaźniku. Tylko na trzecim gaźniku paliwo nie kapało gdy poluzowałem śrubę spustową z komory. Czy to definitywnie oznacza uszkodzenie zaworka w tym gaźniku ? Na co jeszcze zwrócić uwagę ?

Pozdro !  

Edytowane przez janekjl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F2 to dosc stary motocykl i membrana kranika pewnie jest wykonczona, gazniki tez moga wymagac wymiany zaworkow plywakowych. Akurat najlepsza pora zeby to zrobic. W kranikach podcisnieniowych w pozycji ON paliwo jest zamkniete, a w poz PRI otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi. W tym kraniku jest pozycja ON,OFF i RES. Na zamkniętej pozycji nie leci benzyna, na ON i RES leci i właśnie nie jestem pewny czy powinna bez podciśnienia. Jest jakiś sposób na sprawdzenie zaworków pływakowych bez zdejmowania gaźnika ? Czy przy uszkodzonym kraniku i intensywnie lecącej benzynie , zaworki mimo wszystko bezwzględnie powinny ją zatrzymać ?

Edytowane przez janekjl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli z kranika wychodzi tylko wąż paliwowy to nie jest podciśnieniowy, jeśli jest drugi cieńszy wężyk to tak. Ale skoro masz pozycje on, res i off i na dwóch pierwszych leci paliwo to stawiam na to pierwsze, a wtedy winne są zaworki (lub jeden z nich ale najlepiej wymienić wszystkie).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakim cudem masz normalny kranik a nie podcisnieiowy, ale na to wyglada. W tym przypadku w pozycji ON paliwo jest otwarte i oczywiscie leci ale powinny je zatrzymac zaworki komor plywakowych a nie zatrzymaly, czyli brudne / uszkodzne jak przedmowcy pisza. Gazniki do rozbiorki ale chociaz kranik moze trzyma. Choc dalej bym to sprawdzil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie tematem. W moim kraniku  wychodzi cieńszy przewód do silnika. Przypatrzyłem się temu kranikowi i nie ma tam nacechowanych oznaczenie ON,OFF,RES, ale zawsze jak zaczynało brakować mi wachy przekręcałem ,,do góry,, czyli na REZERWĘ i było git oraz gdy kiedyś zapomniałem po odpaleniu przekręcić z zamkniętej pozycji, przygasał więc domyślam się ,że tak jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...