Skocz do zawartości

Problem z silnikiem KTM sxf 250 2011


korylcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Mam problem z silnikiem KTM sxf 250 2011 (wtrysk). Motocykl zawsze odpalał za 1/2/3 razem, lecz z czasem palił co raz gorzej - na ciepłym nie było problemu, dobra reakacja na manetkę i pełna moc motocykla. Aktualnie pierwsze kilka kopnięć brak reakcji, po kilkunastu motocykl zaczyna "łapać", a po kilkudziesięciu dopiero odpala - musi się zagrzać aby reagował dobrze na manetkę. Dodatkowo przy wysokich obrotach pod obciążeniem motocykl nie wchodzi na pełna obroty (odcina).

Wymieniłem tłok wraz z pierścieniami (do tej pory oryginalny), uszczelniacze zaworowe, zweryfikowałem luzy zaworowe - bez zmian, motocyk dokładnie tak samo reaguje.

Ktoś mógłby pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPS był rozkalibrowany, poprawiło się odpalanie, lecz nadal pozostał problem wchodzenia na obroty przy pełnym obciążeniu. Jadąć dodaje gaz, motocykl nie reaguje od razu, po za tym nie wchodzi na pełne obroty. Jakiś pomysł?

Edytowane przez korylcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz serwisowke, czytnik kodow, prosty miernik elektryczny iklapcazki? Nikt tu nie zna na pamiec budowy wszystkich ukladow wtryskowych roznych motocykli, musisz znalezc twoj i poslugujac sie serwisowka sprawdzic po kolei wszystkie sensory i ich podlaczenie. Blad moze byc zarowno w instalacji, spowodowany utlenianiem styku lacznikow jak i w samych sensorach.

Serwisowke mozesz sciagnac stad w pdf:

https://ownersmanuals2.com/get/ktm-250-sx-f-eu-2011-owners-manual-60151

Troche inwencji wykaz a nie zeby dziad 70 letni mlodego chlopaka uczyl jak szukac rzeczy w necie.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Hej,

Opiszę co zostało zrobione:

-wymiana tłoka z pierścionkami,
-weryfikacja luzów zaworowych,
-regulacja TPS,
-wymiana i czyszczenie filtrów paliwa,
-czyszczenie baku,
-czyszczenie ultradźwiekiem wtrysku,-wymiana świecy,,
-wymiana pompy paliwa.

Niestety nadal bez zmian, motocykl nie chce odpalać na zimnym. Na ciepłym odpala od razu. Ktoś jakiś pomysł?

Edytowane przez korylcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej,

W moim KTM SXF 250 2011 (na wtrysku bez rozrusznika) jest nastepujący problem:
Motocykl nie odpala lub zakręci raz, lecz gdy zamienię kondensator na akumulator to odpala bez problemu. Kondensator został wymieniony, a więc to można wykluczyć.

Sprawdziłem napięcie w trakcie kopania,7V przy kondensatorze.

Zauważyłem, że pompa paliwa nie pracuje gdy próboje kopać, ale jak jest akumulator to za każdym razem ją słychać. Oprócz tego, gdy motocykl popracuje kilka minut na akumulatorze, zgaszę go, to na kondensatorze normalnie odpali. Oprócz tego motocykl w 100% działa dobrze, reaguje na obroty, nie strzela z tłumika itd.

Ktoś jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak taką samą pojemność, w sumie to trzy różne sprawdzaliśmy.

Dziś zrobiliśmy test, sprawdziliśmy napięcie przy odpalaniu na zimnym motocyklu przy kondensatorze, 5-7v. Następnie odpaliliśmy go za pomocą akumualtora, wróciliśmy do kondensatora (oczywiście rozładowaliśmy go) i wtedy napięcie przy odpalaniu jest do 13-14v.  Hm.... Przypomnę, że później motocykl w 100% działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sprawdzałeś ładowanie? Mój brat miał małe 12,5 chyba i o ile jak chodził to chodził, ale po zgaszeniu już miał ciężko odpalić. Wymieniał regulator, sprawdzał całą instalację, skończyło się na wymianie statora. SXF 350 też na wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...