Jump to content

korylcio

Forumowicze
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About korylcio

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki kx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Recent Profile Visitors

281 profile views
  1. W miedzy czasie zamonotowałem diodę LED, która wskazuje błąd w motocyklu. Wg serwisówki przedstawia "Error - engine coolant temperature sensor". Myślicie, że to może mieć wpływ?
  2. A racja racja, tak na nowy z impulsatorem.
  3. Stator został wymieniony, czyli zostaje magneto. Wyczytałem, że prąd ładowania powinien być 13-13,5v, więc faktycznie za nisko.
  4. Nie do końca rozumiem? Mam miejsce aby wpiąć miernik między wsuwki w trakcie działania motocykla. Oczywiście jak je rozepnę to motocykl zgaśnie. Hmm, tylko co mogłoby być przyczyną takiego niskiego napięcia?
  5. Na wolnych obrotach ok. 10,5v, na wyższych (brak obrotomierza) ok. 11,2. Oczywiście pomiar na wpiętych przewodach. Jeśli chodzi o rezystancję, nie pojawia się. Z żarówką sprawdzę po świętach - kwarantanna, a brak takiej żarówki.
  6. 9-12v zależy od kopnięcia, ale i wartość 18-19v czasami się pojawia.
  7. Również wymieniłem kondensator, bez zmian. Przepatrzyłem wszystkie kable, wyczyściłem złączki, wypiąłem i wpiąłem wszystkie czujniki, również bez nich próbowaliśmy odpalić, bez zmian.
  8. Tutaj brak swiatel, na obrotach jałowych. Tak problemy z mocą zostały rozwiązane (był nieszczelny przewód paliwowy w baku). Po wymianie stojana i impulsatora w trakcie próby odpalania napięcie ładowanie do 11v, ale czy to nie nadal za mało? Jak próboje odpalić nie słyszę pompy i wtrysku aby działały. Poprawka, na bardziej czułym mierniku 14v prąd ładowania.
  9. Brak świateł, jeśli byłoby zwarcie to czemu na akumulatorze miałby odpalać? Napięcie przy kopaniu 4-5V, po uruchomieniu silnika 12,6 V.
  10. Niestety sytuacja nadal ta sama, jakiś inny pomysł? Ktoś może pomóc? Jedyne rzeczy które nie zostały wymienione w tym motocyklu: cewka, moduł lub oryginalny kondensator.
  11. przy próbie kopania max 10V, w trakcie działania silnika ok. 9V, zamówiłem stator, dam znać jaki będzie wynik.
  12. Sprawdziłem nowy regulator napięcia i bez zmian. Ktoś jeszcze jakiś pomysł? Czemu miałby być to stojan, jeśli na aku odpalam, a później na kondensatorze stale działa?
  13. Tak taką samą pojemność, w sumie to trzy różne sprawdzaliśmy. Dziś zrobiliśmy test, sprawdziliśmy napięcie przy odpalaniu na zimnym motocyklu przy kondensatorze, 5-7v. Następnie odpaliliśmy go za pomocą akumualtora, wróciliśmy do kondensatora (oczywiście rozładowaliśmy go) i wtedy napięcie przy odpalaniu jest do 13-14v. Hm.... Przypomnę, że później motocykl w 100% działa poprawnie.
  14. Hej, W moim KTM SXF 250 2011 (na wtrysku bez rozrusznika) jest nastepujący problem: Motocykl nie odpala lub zakręci raz, lecz gdy zamienię kondensator na akumulator to odpala bez problemu. Kondensator został wymieniony, a więc to można wykluczyć. Sprawdziłem napięcie w trakcie kopania,7V przy kondensatorze. Zauważyłem, że pompa paliwa nie pracuje gdy próboje kopać, ale jak jest akumulator to za każdym razem ją słychać. Oprócz tego, gdy motocykl popracuje kilka minut na akumulatorze, zgaszę go, to na kondensatorze normalnie odpali. Oprócz tego motocykl w 100% działa dobrze, reaguje na obroty, nie strzela z tłumika itd. Ktoś jakiś pomysł?
×
×
  • Create New...