korylcio Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 Hej, Mam problem z silnikiem KTM sxf 250 2011 (wtrysk). Motocykl zawsze odpalał za 1/2/3 razem, lecz z czasem palił co raz gorzej - na ciepłym nie było problemu, dobra reakacja na manetkę i pełna moc motocykla. Aktualnie pierwsze kilka kopnięć brak reakcji, po kilkunastu motocykl zaczyna "łapać", a po kilkudziesięciu dopiero odpala - musi się zagrzać aby reagował dobrze na manetkę. Dodatkowo przy wysokich obrotach pod obciążeniem motocykl nie wchodzi na pełna obroty (odcina). Wymieniłem tłok wraz z pierścieniami (do tej pory oryginalny), uszczelniacze zaworowe, zweryfikowałem luzy zaworowe - bez zmian, motocyk dokładnie tak samo reaguje. Ktoś mógłby pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2020 Tak samo pracuje bo problemem jest uklad wtryskowy, trzeba sprawdzic bledy i naprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 14 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) TPS był rozkalibrowany, poprawiło się odpalanie, lecz nadal pozostał problem wchodzenia na obroty przy pełnym obciążeniu. Jadąć dodaje gaz, motocykl nie reaguje od razu, po za tym nie wchodzi na pełne obroty. Jakiś pomysł? Edytowane 14 Października 2020 przez korylcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KawasakiDR Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 https://www.jednoslad.pl/gaznik-jak-optymalnie-wyregulowac/ może to pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 14 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Motocykl jest na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Masz serwisowke, czytnik kodow, prosty miernik elektryczny iklapcazki? Nikt tu nie zna na pamiec budowy wszystkich ukladow wtryskowych roznych motocykli, musisz znalezc twoj i poslugujac sie serwisowka sprawdzic po kolei wszystkie sensory i ich podlaczenie. Blad moze byc zarowno w instalacji, spowodowany utlenianiem styku lacznikow jak i w samych sensorach. Serwisowke mozesz sciagnac stad w pdf: https://ownersmanuals2.com/get/ktm-250-sx-f-eu-2011-owners-manual-60151 Troche inwencji wykaz a nie zeby dziad 70 letni mlodego chlopaka uczyl jak szukac rzeczy w necie.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 Po pierwsze, już na początku zaznaczyłem, że chodzi o motocykl z wtryskiem, po drugie, w serwisówce nie ma żadnych informacji na temat wtrysku, prócz ustawienia TPS, który jest ustawiony prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 27 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2020 (edytowane) Hej, Opiszę co zostało zrobione: -wymiana tłoka z pierścionkami, -weryfikacja luzów zaworowych, -regulacja TPS, -wymiana i czyszczenie filtrów paliwa, -czyszczenie baku, -czyszczenie ultradźwiekiem wtrysku,-wymiana świecy,, -wymiana pompy paliwa. Niestety nadal bez zmian, motocykl nie chce odpalać na zimnym. Na ciepłym odpala od razu. Ktoś jakiś pomysł? Edytowane 27 Października 2020 przez korylcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 16 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Hej, W moim KTM SXF 250 2011 (na wtrysku bez rozrusznika) jest nastepujący problem: Motocykl nie odpala lub zakręci raz, lecz gdy zamienię kondensator na akumulator to odpala bez problemu. Kondensator został wymieniony, a więc to można wykluczyć. Sprawdziłem napięcie w trakcie kopania,7V przy kondensatorze. Zauważyłem, że pompa paliwa nie pracuje gdy próboje kopać, ale jak jest akumulator to za każdym razem ją słychać. Oprócz tego, gdy motocykl popracuje kilka minut na akumulatorze, zgaszę go, to na kondensatorze normalnie odpali. Oprócz tego motocykl w 100% działa dobrze, reaguje na obroty, nie strzela z tłumika itd. Ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Ten nowy kondensator ma taka sama pojemnosc jak stary? I gdzie byl montowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2020 Sprawdziłem napięcie w trakcie kopania,7V przy kondensatorze.Regulator napięcia lub stojan, ewentualnie jakieś słabe połączenie na tej linii. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Tak taką samą pojemność, w sumie to trzy różne sprawdzaliśmy. Dziś zrobiliśmy test, sprawdziliśmy napięcie przy odpalaniu na zimnym motocyklu przy kondensatorze, 5-7v. Następnie odpaliliśmy go za pomocą akumualtora, wróciliśmy do kondensatora (oczywiście rozładowaliśmy go) i wtedy napięcie przy odpalaniu jest do 13-14v. Hm.... Przypomnę, że później motocykl w 100% działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 13 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Sprawdziłem nowy regulator napięcia i bez zmian. Ktoś jeszcze jakiś pomysł? Czemu miałby być to stojan, jeśli na aku odpalam, a później na kondensatorze stale działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 Sprawdzałeś ładowanie? Mój brat miał małe 12,5 chyba i o ile jak chodził to chodził, ale po zgaszeniu już miał ciężko odpalić. Wymieniał regulator, sprawdzał całą instalację, skończyło się na wymianie statora. SXF 350 też na wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korylcio Opublikowano 15 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 przy próbie kopania max 10V, w trakcie działania silnika ok. 9V, zamówiłem stator, dam znać jaki będzie wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.