bozek.mat Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu sporciaka który od początku miał taki problem. Na początku objawiało się to tym, że jak zgasiłem go po trasie lub na tankowanie to sporadycznie nie chciał odpalać - trzeba było odczekać jakiś czas żeby ostygł. Z biegiem czasu problem się nasilał aż zaczęło dziać się tak, że gaśnie po 15 minutach i odpala dopiero po kilku dobrych godzinach. Pod małym deklem z prawej strony bloku jest moduł zapłonu z numerem 32465-98 98105. Moduł ma czerwoną diodę która miga w podczas pracy silnika z częstotliwością zapłonu. Cewkę ktoś próbował podmieniać bo jest założona jakaś opisana mazakiem. Jak silnik zgaśnie i nie da się go odpalić to dioda nie żyje, po kilku godzinach wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny przypadek? Moduł sporo kosztuje i nie chciał bym strzelać w ciemno z jego wymianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) Masz duzo szczęścia, ze tak sie to w takich przypadkach kończy. Proponuje przejsc na inne cześci aftermarketowe lub meczyć dalej wymieniajac ten OEM'owy szajs... P.S. Zdajesz sobie sprawę, że nic nie napisałes o tym motocyklu? W stopce niby coś jest i pewnie jest to aktualne.... A post zaczyna się od: "Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu sporciak" Super... I tak ma 80% podobnych postów... Powinno sie napisac w odpowiedzi - GRATULUJE... Edytowane 9 Grudnia 2019 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Choć chcesz pomóc to ludziki utrudniają 😉 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozek.mat Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) 7 godzin temu, FIS napisał: Masz duzo szczęścia, ze tak sie to w takich przypadkach kończy. Proponuje przejsc na inne cześci aftermarketowe lub meczyć dalej wymieniajac ten OEM'owy szajs... P.S. Zdajesz sobie sprawę, że nic nie napisałes o tym motocyklu? W stopce niby coś jest i pewnie jest to aktualne.... A post zaczyna się od: "Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu sporciak" Super... I tak ma 80% podobnych postów... Powinno sie napisac w odpowiedzi - GRATULUJE... 1. Jak napisałem nie wymieniałem w nim nic, jestem w trakcie weryfikacji więc wybór na OEM czy aftermarket jeszcze nie padl. 2. Zdajesz sobie sprawę że temat postu zawiera informacje jaki to motocykl? Stopka jeszcze to potwierdza. 3. Czasem zastanawiam się, dlaczego nie szkoda ludziom czasu na pisanie krytyki która nic nie wnosi. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że ktoś rzeczowo będzie w stanie jakoś pomóc. Obsługa kluczy i miernika elektrycznego na porządku dziennym - brak jedynie doświadczenia z tymi motocyklami. Edytowane 9 Grudnia 2019 przez bozek.mat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Miłej zabawy. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 W dniu 9.12.2019 o 23:07, bozek.mat napisał: 1. Jak napisałem nie wymieniałem w nim nic, jestem w trakcie weryfikacji więc wybór na OEM czy aftermarket jeszcze nie padl. 2. Zdajesz sobie sprawę że temat postu zawiera informacje jaki to motocykl? Stopka jeszcze to potwierdza. 3. Czasem zastanawiam się, dlaczego nie szkoda ludziom czasu na pisanie krytyki która nic nie wnosi. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że ktoś rzeczowo będzie w stanie jakoś pomóc. Obsługa kluczy i miernika elektrycznego na porządku dziennym - brak jedynie doświadczenia z tymi motocyklami. Chcesz pomocy a to wymaga wyczerpujących informacji z wielu powodów, których jak widać nie rozumiesz. Dlatego też są pewne zasady panujące na forum o których tutaj (motocykl ze stopki nie swiadczy, że pytanie akurat dotyczy tego, który ma problem) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dachu Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) Stawiam na cewkę, zmierz oporność uzwojeń na zimno , a potem jak moto zgaśnie po rozgrzaniu. Powinny byc takie same odczyty. Jak są różne to cewka pierdła i nie domaga po rozgrzaniu. Jak pomierzyć znajdziesz na youtubie. Z tego co piszesz to miernik masz . Powodzenia. pozdro Edytowane 11 Grudnia 2019 przez dachu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalski.pm Opublikowano Sobota o 22:56 Udostępnij Opublikowano Sobota o 22:56 Cześć Moze i odświeżam wątek jednak w moim przypadku sprawa wyglądała całkiem… błacho Również gasł w trakcie jazdy i na jałowym. Okazało się że przycisk od odpalania miał jakieś luzy i od drgań spontanicznie potrafił „zgasić” silnik. Naprawa to konserwacja i naoliwienie działa bez problemu teraz. Motor to Harley 48 XL1200X Milego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.