KubaSchecter Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Witam Ostatnio w swoim motorku zauważyłem niewielki wyciek oleju z silnika. Na początku go zlekceważyłem, ale teraz plama zaczyna być coraz większa przy każdym parkowaniu 😞. Olej pojawia się na łączeniu dwóch pokryw silnika. Ze względu na słabą dostępność części i skomplikowany demontaż raczej średnio mi się uśmiecha wyjmowanie silnika z ramy i wymiana uszczelki. Czy jest jakiś łatwiejszy sposób jak takie coś uszczelnić i nie rozbierać połowy motocykla? Ewentualnie czy ktoś używał specyfików do uszczelniania silnika np. moto doktor itp? Chciałbym najpierw zapytać jak to się sprawdza, zanim wleję coś do silnika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 52 minuty temu, KubaSchecter napisał: Witam Czy jest jakiś łatwiejszy sposób jak takie coś uszczelnić i nie rozbierać połowy motocykla Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 2 godziny temu, KubaSchecter napisał: Witam Czy jest jakiś łatwiejszy sposób jak takie coś uszczelnić i nie rozbierać połowy motocykla? Nie ma. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Jest.. zaspawac Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 13 godzin temu, KubaSchecter napisał: Witam Ostatnio w swoim motorku zauważyłem niewielki wyciek oleju z silnika. Na początku go zlekceważyłem, ale teraz plama zaczyna być coraz większa przy każdym parkowaniu 😞. Olej pojawia się na łączeniu dwóch pokryw silnika. Ze względu na słabą dostępność części i skomplikowany demontaż raczej średnio mi się uśmiecha wyjmowanie silnika z ramy i wymiana uszczelki. Czy jest jakiś łatwiejszy sposób jak takie coś uszczelnić i nie rozbierać połowy motocykla? Ewentualnie czy ktoś używał specyfików do uszczelniania silnika np. moto doktor itp? Chciałbym najpierw zapytać jak to się sprawdza, zanim wleję coś do silnika. Pozdrawiam Chcesz iść najprostrzą drogą na tzw "skróty" i zastosować jakieś "gówno" typu Motodoktor???. Zastosuj,ale szukaj przy tym odrazu innego silnika. Jak jest wyciek,z twojego opisu wynika,że dość poważny,jak koledzy wcześniej pisali NIE MA innej możliwości jak wyciągnięcie silnika i wymienić nową uszczelkę jak należy,a stosowanie najprostrzych półśrodków szybko przyniesie za sobą marny skutek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Jeżeli kapie z bocznej osłony silnika to wymiana uszczelki, jeżeli kapie z połówek silnika to zostaje wymiana uszczelki lub szczeliwa jeżeli uszczelka nie występuje. Jeżeli chodzi o metody podcierania dupy szkłem to: kładziesz motocykl na boku żeby w miejscu wycieku nie było oleju, dobrze odtłuszczasz i kładziesz jakieś dobre szczeliwo np DIRKO, jak się uda to będzie trzymało, a w zimie tak czy siak wymiana uszczelki. btw co to za motocykl i w który miejscu kapie? 1 Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaSchecter Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Zalanie silnika preparatem do uszczelniania silników to byłaby ostateczna ostateczność, do której raczej i tak bym się nie posunął. Po prostu byłem ciekawy czy ktoś miał z tym do czynienia. Jak na razie sprawdziłem wszystkie śruby trzymające pokrywy silnika razem i wytarłem do sucha tam gdzie się zbiera. Jedna była rzeczywiście lekko poluzowana, właśnie w miejscu wycieku. Poniżej 2 zdjęcia gdzie dokładnie się zbiera i (prawdopodobnie) wycieka olej. 3 godziny temu, qpa napisał: btw co to za motocykl Jeśli już to motorek albo ,,piździk", a nie motocykl 🤣. Kymco Hipster 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 To że się tam zbiera nie znaczy że stamtąd wycieka. 1 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaSchecter Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Okazało się, że jest jeszcze jedna śruba, która scala dwie połówki silnika i to ona była luźna. Ponieważ była dość mocno schowana, na początku jej nie zauważyłem. W dniu 30.08.2019 o 10:31, Limo napisał: To że się tam zbiera nie znaczy że stamtąd wycieka. I tak było jak kolega wyżej napisał. Śruba była powyżej wycieku, a olej sobie spływał i skraplał się w najniższym punkcie. Jak na razie jest okej i nic nie kapie. Miejmy nadzieję, że tak zostanie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.