Ryba3 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Witam. Ostatnio naszła mnie chcec na pojezdzenie moim motocyklem, kopiac go odpala od kopa, *trzeba przytrzymać gaz przy odpaleniu* na wolnych obrotach pracuje normalnie. Gdy tylko dodam gazu na luzie zaczyna kopcic, I zaczyna coś w nim brzeczec. Możliwe że to zawory? Proszę o pomoc. Dodam że po wyjęciu świecy po odpaleniu jest ona czarna zakopcona A silnik jest nowy. Pacjent: Ktm adv 640 lc4 rok 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 nie jeździć, nie będzie kopcił 😛 czas do jutra lub kolejnej wizyty na fm jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba3 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 9 godzin temu, jeszua napisał: nie jeździć, nie będzie kopcił 😛 czas do jutra lub kolejnej wizyty na fm jsz Nie jeżdżę, przy samym odpaleniu kopci i coś mi brzeczy więc nie będę jeździć:D Ktoś coś może? Jakieś pomysły? 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Co to znaczy ze silnik jest nowy, kupiles w sklepie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba3 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Silnik jest nowy w znaczeniu że został nie dawno wymieniany wał, skrzynia biegów, tłok cylinder etc. Zrobiłem na nim Max 50km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Jak świeca jest czarna, i domyślam się że dym też to za bogata mieszanka. Gaźnik do roboty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Albo “smali” ostro olej... a “kopci”, na bialo, czarno, szaro-niebiesko? Kopci od razu po odpaleniu czy jak sie rozgrzeje.. ??? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba3 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Za bogata mieszanka może być tylko przez gaźnik, Bo to przecież 4t więc wlewam czysta bezynke. Kopci na taki niebiesko/biały kolor ciężko to Ocenić. Na małych obrotach jest w porządku chodzi jak fabryczny Ale gdy tylko dodam gazu odrazu zaczyna kopcic (mogę dodać odrazu gazu po odpaleniu I nadal będzie kopcil) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Kto robil ten remont silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba3 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Silnik chodził od początku dobrze. Stał teraz 2tyg bo kupowałem nowe wiatraki na chłodnice. Po odpaleniu zaczyna coś pukać tak jak mówiłem gdzieś cylinder/głowica. Płukanie słychać tylko przy dodawaniu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Szaro niebiesko?? ubywa plynu chlodzacego??? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba3 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Raz zakopci takim białym, raz niebieskim. Powiecie mi Panowie, jakie są objawy uszkodzenia głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Wygląda na to,że czeka Cie ponowna rozbiórka silnika i przeglądniecie wszystkiego bardzo dokładnie raz jeszcze. Dymi na siwo,czyli spala olej silnikowy,który znalazł jakąś drogę i dostaje się do komory spalania.Może,uszczelniacze,może pierścienie nie trzymają,ciężko stwierdzić nie widząc tego, Tak samo może masz peknięcie gdzieś w głowicy albo cylindrze , Silnik na stół i do dzieła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba3 Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Przed złożeniem widziałem cylinder był gładziutki. Pierścienie dopasowane do tłoka. Ten dźwięk jest bardzo charakterystyczny do obijania się metalu o cos. Dziwi mnie też to, Że na małych obrotach pracuje dobrze, A tylko dotknąć manetki niżej jest coraz gorzej. Nie chciałbym nagrywać tego dźwięku żeby jeszcze bardziej nie popsuć silnika. Ponowie pytanie, jakie są objawy uszkodzenia głowicy? Na tłoku jest czysto bo przecież nie pracował By gdyby jakąś część była na nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2019 Nie wiem czego oczekujesz? Ze ktos Ci zdalnie napisze co sie stalo? stuka, dymi tzn silnik na stol i slrawdzic dokladnie co i jak aby nie narobic wiecej biedy... Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.