Qadrat Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Od dłuższego czasu chodził mi po głowie zakup jakiegoś sprzętu, który można nazwać youngtimerem a takim właśnie w moich oczach była NTV Revere. Klasyczny golas z okrągłą lampą, napędzany V2 chłodzoną cieczą, napęd wałem kardana - to sprawiało, że zawsze chciałem ten sprzęt mieć ale nie było okazji. Niedawno wziąłem się za szukanie takiego motocykla i znalazłem fajną sztukę, oddaloną ode mnie o... 6 km. Pojechałem, na miejscu okazało się, że Honda w pełnym oryginalnym malowaniu, oryginalne naklejki, bardzo ładnie pracuje, zadbana. Od razu wziąłem. To mój pierwszy motocykl z silnikiem V, którym mogłem dłużej pojeździć i wrażenia bardzo pozytywne, gładko pracuje, bardzo mi odpowiada charakterystyka silnika, świetny dźwięk. Zdejmę tylko te paskudne stelaże bo może i praktyczne - ale szpecą tego klasyka. Jestem zaskoczony jakością wykonania tego motocykla, ma blisko 30 lat a ślady zużycia znikome. Silnik ZERO wycieków, jedynie do poprawy są połączenia elektryczne / masowe bo przy włączonym kierunku na wolnych widać jak przednie światło lekko przygasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Gratulacje, fajny sprzęt do kulania się 🙂 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Momentami to wygląda jak kopia gs500 :). Fajne moto. To chyba silnik jaki był w trampku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Fajny sprzęt...i czysta felga z tyłu 🙂 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Gratulacje, świetnie wygląda jak na swoje lata 👍 Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 (edytowane) Namówiłem kumpla i KUPIŁ DOKŁADNIE TO SAMO!!! Dał 4400 razem z tymi wiejskimi stelażami. Maszynka piękna, tylko w porównaniu z moim Pacifikiem daje cały wiatr na klatę. Możesz zapodać jakiś dźwięk silnika bo nie za bardzo wiemy, czy ten nasz egzemplarz ma równy rytm. No i praca skrzyni w porównaniu z PC800 to porównanie Bizona z Lamborghini (jeździłem to wiem - znaczy się traktorem do zbioru winogron 🙂 ) Ogólnie POGRATULOWAĆ Cytat Momentami to wygląda jak kopia gs500 🙂 Suza jest o 20% mniejsza.. Edytowane 4 Lipca 2019 przez wiciu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 1.07.2019 o 23:49, Wertyder napisał: Momentami to wygląda jak kopia gs500 :). Fajne moto. To chyba silnik jaki był w trampku? Ten silnik to konstrukcja dość leciwa ale stopniowo rozwijana i siedział bodajże właśnie w Transalpie. Teraz przez cały tydzień rozkręcałem ten motocykl i prześwietlałem pod każdym kątem. Zdjąłem stelaże kufrów ale nie udało mi się przywrócić oryginalnych kierunkowskazów bo poprzednik przerobił te hondowskie mocowania kierunków (tzw. gumowe ramię) na te od starej CBR 900 i wyprowadził kierunki na stelaż. Ramię od Revere jest nie do kupienia nawet w serwisie Hondy, jakieś pojedyncze sztuki się trafiają na ebay czy innych niemieckich stronach ale to są ceny nieadekwatne do wartości motocykla. Na razie kupiłem kierunki od Yamahy R1 tej pierwszej sprzed 2000 roku i pasują bez większych przeróbek oraz nie rzucają się w oczy. Może kiedyś uda się kupić te mocowania i bym powrócił do pełnego oryginału. Jeszcze mam problem z tłumikiem bo na wolnych obrotach przy lekkim dodaniu gazu brzęczy w środku, jest rozkręcalny ale śruby już się zapiekły. Albo je na chama odkręcę i naprawię na własną rękę albo wyślę tłumik do forumowego Edzia. W dniu 4.07.2019 o 18:50, wiciu_r napisał: Możesz zapodać jakiś dźwięk silnika bo nie za bardzo wiemy, czy ten nasz egzemplarz ma równy rytm. Coś więcej może pojawi się jutro o ile będzie ładna pogoda, bym mu zrobił ładne zdjęcia już bez stelaży. Jeśli chodzi o równą pracę to nie jest to jakaś idealna praca ale to pewnie kwestia regulacji. Niedługo wezmę się za zawory, prosta regulacja na śrubkach. Gażniki może też obejrzę, regulacji raczej nie wymagają bo nie kopci, moc jest w pełnym zakresie obrotów. Niektóre podobno były zblokowane, też się muszę przyjrzeć czy moja nie jest. W dniu 2.07.2019 o 06:21, _Monter_ napisał: Fajny sprzęt...i czysta felga z tyłu 🙂 Gdyby ta biała felga miała się co chwila brudzić od smaru to by mnie chyba ch.. strzelił 😉 Te felgi mają swój urok lat 90-tych i muszą być czyściutkie. Tak jak pisałem, wrzucam zdjęcia Reverki bez stelaży, dzisiaj ją poskładałem. Edytowane 6 Lipca 2019 przez Qadrat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Kurła nawet nie widzę, aby to moto konkretnie leżało, silnik czysty, tłumik OK. Szczęściarz z Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.