stanio50 Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 17 godzin temu, nabokow napisał: Pisałeś, że sprawdziłeś jak jeździ bez filtra powietrza, ale nie napisałeś o wyniku tego sprawdzenia. Jeśli dobrze pamiętam, to ta SVka nie pojedzie bez filtra powietrza, więc zacząłbym od wymiany owego filtra na nowy. A czemu nie pojedzie bez filtra? Bez filtra trochę lepiej ale do sukcesu jeszcze duzo brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Jeśli bez filtra jedzie lepiej niż z filtrem, to pierwsza rzecz jaką bym zrobił, to go wymienił na nowy. Ile w ogóle ten filtr ma przejechane? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Tego nawet nie wiedza najstarsi górale, zamówiłem nowy, koszt bardzo maly wiec nie zbiednieje znacząco. Wczoraj trochę polatałem i zauważyłem taka zależność że jeżeli w momencie odcinania zacznę wachlować manetka gazu, przymykać odkręcać i tak ze 2 czy 3 razy to motor wystrzeli do przodu i doleci do końca zakresu obrotów czyli do 10500rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Jeszcze raz napiszę, że identyczną akcję miałem w giepezecie i były to zimne luty w module...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 41 minut temu, _Monter_ napisał: Jeszcze raz napiszę, że identyczną akcję miałem w giepezecie i były to zimne luty w module... Tez stawiałem taka diagnozę do momentu jak nie przełożyłem modułu z motoru który działa do siebie i odwrotnie, u mnie problem pozostał w drugim motorze mój moduł zapłonowy śmiga aż miło wiec wykluczyłem problem z CDI. Pozniej padło na wiązkę, jako ze znajomy taka sama sv rozebrał na graty to przeszczepilem cała instalacje razem z dwoma przekaźnikami znajdującymi sie pod siedzeniem i regulatorem napięcia, brak efektu. Mechanik stwierdził ze skoro wszystko sprawdziliśmy i efekt w dalszym ciągu bez zmian to trzeba robić nowy setup gaźników (zabawa rozmiarem dysz, rozpylaczami i ustawieniem iglicy), nie wiem czy w dobra stronę pójdziemy ale jeżeli to będzie problem z mieszanka to napewno da jakiś efekt a jeżeli z elektryka to pozostanie bez zmian, zanim zacznie grzebać w gaźnikach to wstawie jeszcze nowy filtr powietrza bo już leci do mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 A ten wężyk co od gaźnika do kranika idzie na pewno jest dobry i szczelny i na pewno ma iść do kranika a nie w dolot?Sorry ze męczę znowu ten sam temat ale to naprawdę wygląda jak uje**ne podciśnienia w hondach które znam. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 2 godziny temu, Bimbak napisał: A ten wężyk co od gaźnika do kranika idzie na pewno jest dobry i szczelny i na pewno ma iść do kranika a nie w dolot? Sorry ze męczę znowu ten sam temat ale to naprawdę wygląda jak uje**ne podciśnienia w hondach które znam. W międzyczasie zmieniłem na nowe + na każdym opaska dla pewności, nie męczysz w tym temacie każda sugestia czy myśl się liczy i warto ją sprawdzić. Pojechałem dzisiaj motorem do pracy, rano silnik jeszcze zimny i motor przyspieszał bardzo fajnie, do momentu zagrzania się, potem wachlowanie manetka i cos tam pomagało, droga powrotna już inna bajka, odcina przy 5k i brak reakcji na wachlowanie i inne tego typu manewry, ewidentnie temperatura otoczenia/silnika wprowadza tu zależność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 A kroćce gazników w jakim stanie? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Ciężko było je odkręcić ale w końcu poszły, bez pęknięć, uszkodzeń, pod opaskami również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Filtr powietrza zmieniony, SV-ka jak miała focha tak ma dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 1 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Filtr powietrza zmieniony, SV-ka jak miała focha tak ma dalej Edit. ROZWIAZANIE PROBLEMU!!! problemem okazała się pierdoła ale do sedna. filtr powietrza znajduje sie pod bakiem paliwa, zaciąga powietrze potrzebne do spalania od góry, bak paliwa od spodu wyłożony jest gąbka która przyklejona jest po obwodzie, z biegiem lat gąbka oraz klej puściły i przy dodawaniu gazu gąbka zatykała filtr powietrza uniemożliwiając poprawna prace. Pytanie dlaczego bez filtra tez tak sie działo a było tylko trochę lepiej, gąbka jest na tyle szeroka ze zagrywa cały otwór ktory zostaje po filtrze. Na czym polega naprawa?, na wywaleniu gąbki. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Super, gratulacje! Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.