pietrek345 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Witam wszystkich, postanowiłem dzisiaj pierwszy raz po zimie odpalić motocykl. Włożyłem naładowany akumulator, przekręcam stacyjkę i coś mi od razu nie pasuje. Nie słychać pompy paliwa. Na dodatek rozrusznik w ogóle się nie odzywa. Zegary po przekręceniu zapłonu testują się normalnie. Światła także działają. Motocykl działał normalnie przed zimowaniem. Co może być przyczyną? Od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowWow1983 Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Przekaźnik? Bezpieczniki? Sprawdź. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Wyłącznik po prawej stronie? Ten czerwony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek345 Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Bezpieczniki sprawdzone, nie wiem gdzie się znajdują przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa. Pompa włączała mi się nawet jak czerwony przycisk był w pozycji "stop" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Pompa nie wlacza sie kiedy killswitch jest wcisniety... bo wlssnie od tego jest kill Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Przeczytaj ten temat bo zasadniczo blisko i zastosuj się do wybranych zagadnień:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/185073-ktm-690-sm-kompletny-brak-pradu-po-zamontowaniu-akumulatora/ Czujnik kosy i czujnik klamki sprawdź. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Wyłącznik po prawej stronie? Ten czerwony...Też w tym kierunku bym szukał. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek345 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Ok, będę rozbierał i patrzył, o efektach Was poinformuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Przed rozbieraniem obadaj miernikiem. Jak się mylimy oszczędzisz sobie roboty ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Bezpieczniki sprawdzone, nie wiem gdzie się znajdują przekaźniki odpowiedzialne za pompę paliwa. Pompa włączała mi się nawet jak czerwony przycisk był w pozycji "stop" Nie ma przekaźnika pompy. Jest przekaźnik rozrusznika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek345 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 WIELKIE DZIĘKI CHŁOPAKI!! :biggrin: Faktycznie przyczyna leżała w czerwonym wyłączniku. Taka błahostka a tyle nerwów :D Aż się dusza raduje :D Przyczepności !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.