Kubuś50/125 Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Przepłaca to się przy pierwszym przeglądzie Ducati Monstera 1200R w serwisie, 950 netto za głupią wymianę oleju z filtrem. Roboty na 15 min. olej z beki filtr 20 zł. Zdzierstwo...Teraz to nie wiem czy się smiać czy płakać, że za taka drobnostke tyle wolac :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszm Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Nie masz pojęcia o mechanice :)To powiedz mi po co ustawia się rozrząd w czasie zwykłego serwisu?Wymieniałeś kiedyś rozrząd w rzędowej czwórce? Jeżeli usługa została wykonana prawidłowo, zgodnie ze sztuką, sprzęt chodzi jak powinien, jest przygotowany do sezonu, klient dostaje rachunek i gwarancję na usługę wraz z częściami - uważam że jest to uczciwa cena. Janusz...za pięć stówek zjesz steka medium red w pierwszej knajpie centrum Londynu. Przepłaca to się przy pierwszym przeglądzie Ducati Monstera 1200R w serwisie, 950 netto za głupią wymianę oleju z filtrem. Roboty na 15 min. olej z beki filtr 20 zł. Zdzierstwo... Tyle, że ja na tego steka zarabiam w niecały dzień a w Polsce ile się na niego zarabia?To ja za serwis BMW w UK płacę tyle samo co za to Ducati w PL, przy czym mi naprawdę wszystko sprawdzają i czyszczą motocykl na błysk :) W czasie serwisu, jeżdżę sobie wybranym modelem BMW :) Quote https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil1005 Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Tyle, że ja na tego steka zarabiam w niecały dzień a w Polsce ile się na niego zarabia? Ja pol dnia, przej**ane w tej anglii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszm Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Ja pol dnia, przej**ane w tej anglii.Myślę, że niecały 1000 zł za dzień pracy to nie mało. Chyba, że w Polsce kierowca zarabia 1000 zł za dzień pracy :) To za ile ty tam harujesz? Ja, w Polsce, mogę sobie pozwolić nada takie steaki. Owszem, drogie i fakt, w Polsce tyle za nie płacę. Najdroższy steak jaki jadłem, to był w usa w typowej stejkowni. Sos jeckdaniels, dla całej, ośmio osobowej grupy, kosztował az 120 usd. Z tego co Tommo pisze, to w UK cena za steka jest wyższa niż w USA. Jeżeli usługa została wykonana prawidłowo, zgodnie ze sztuką, sprzęt chodzi jak powinien, jest przygotowany do sezonu, klient dostaje rachunek i gwarancję na usługę wraz z częściami - uważam że jest to uczciwa cena. Janusz...za pięć stówek zjesz steka medium red w pierwszej knajpie centrum Londynu. Przepłaca to się przy pierwszym przeglądzie Ducati Monstera 1200R w serwisie, 950 netto za głupią wymianę oleju z filtrem. Roboty na 15 min. olej z beki filtr 20 zł. Zdzierstwo...Ja w Londynie nie jadam :) Wiem jednak, że dzisiaj byłem z rodziną na obiedzie w turystycznej miejscowości i za cały obiad dla dwójki dorosłych i dwójki dzieci z napojami i deserem zapłaciłem 50 funtów. Ciekawe czy ci wszyscy, którzy teraz akceptują tą cenę, bez szemrania by ją zaakceptowali gdyby to oni musieli płacić? Quote https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 To powiedz mi po co ustawia się rozrząd w czasie zwykłego serwisu?Wymieniałeś kiedyś rozrząd w rzędowej czwórce? Pewnie że wymieniałem. Jak trzeba regulować luzy a rozrząd jest na płytkach (9 na 10 motocykli taki ma) to zwalasz wałki a potem trzeba je ustawić na znakach. Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Błagam panowie, 550 zł za te manewry (pomijam fakt wyimaginowanego ustawiania rozrządu) w singlu to przegięta kwota. TT Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks-rider Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 I bedzieta sie teraz licytowac kto ile za steka zaplacil ? W kazdym jednym Block Haus'ie gora 30,- Jurkow. W stanach nie jadam stekow, jadam Homary :icon_mrgreen: :crossy: Quote <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qadrat Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Jako osoba, która kiedyś pracowała przy składaniu i serwisie chinoli napiszę tak: chinola się kupuje za śmieszne pieniądze i od razu radzę olać gwarancję. Po zakupie od razu wywalamy te śmieszne opony bo to jakiś plastik a nie guma. W zależności od portfela radzę też na start wywalić cały zestaw napędowy oraz klocki hamulcowe. Wszystkie ww. części najlepiej wymienić na jakieś normalnych producentów. Od razu sprawdzamy też wszelkie połączenia śrubowe, w większości tych połączeń od razu lepiej dać klej do gwintów. Zalany fabrycznie olej też radzę spuścić i zalać nowy, choćby Lotos, który po 500 km znowu wymieniamy na nowy, później wymiana co 3000 km. Zawory są przeważnie na śrubkach (chyba, że teraz coś się zmieniło), polecam tam zajrzeć co 2000 km.Ogólnie chińczyki wg mnie są dla osób, co mają jakieś tam podstawowe pojęcie o mechanice i nie boją się pomajstrować. Wtedy tym się da tanio jeździć i tanio serwisować. Dla pozostałej części osób jednak polecam japońskie sprzęty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lech N Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Wreszcie rozsądny głos odnośnie chinoli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks-rider Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Zaraz przejdzie Punkbuster i zanudzi Was chinsklmi125 - kami :crossy: Quote <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rura_ Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Oby nie... A Quadrat dobrze napisał.... Co do śrub to oprócz kleju czasami trzeba co niektóre pomieniać... Bo tam gdzie powinny być wzmocnione są plastelinowe szajsy... Kontrola linek jeszcze koniecznie... I dobrze jest przeglądnąć instalację i prysnąć kostki nawet autosolem....Teraz skąd wiemy co tak naprawdę "mechanior" zrobił - to raz.... A dwa - to on wycenia swój czas i wiedzę....Nie pasi? Idziesz gdzie indziej/robisz samodzielnie....I warto jest dopytać o koszty PRZED nie PO fakcie.... Ale tego kolega już się nauczył i raczej nie zapomni... Quote "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Januszm Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Pewnie że wymieniałem. Jak trzeba regulować luzy a rozrząd jest na płytkach (9 na 10 motocykli taki ma) to zwalasz wałki a potem trzeba je ustawić na znakach. OK ale w tym chinolu, raczej na płytkach nie ma regulacji :) Quote https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.