Judas Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Adam, myślisz kategoriami "normalnego " sprzętu. OFF jest niemożliwie wyżyłowany i "szosowe" podejście się nie sprawdza. :) Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Wlasnie chcialam to napisac, ze pyrkanie takimi sprzetami, tym samym CRF sie nie sprawdza za grosz :) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2019 Nie mowie o pyrkaniu a normalnej jezdzie ( ale nie jezdzie wyczynowej ) ale to i tak decyzja wlasciciela.Jesli czujesz sie pewniej majac nowe czesci to wymieniaj.Tyle ze to tez trzeba wiedziec jak zrobic, tak ze radze zadawac pytania przed skladaniem, a nie po. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 (edytowane) Wymieniaj tłok. W tym sprzęcie jak tłok zacznie się za mocno kiwać i kantować to zużycie pary tłok-cylinder zacznie rosnąć lawinowo. Generalnie jak na Hondę to sprzęt wymaga ponadnormatywnej troski, zwłaszcza głowica. Edytowane 24 Stycznia 2019 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asgota Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Ma ktoś może jakiś "spis" momentów dokręcania śrub w CRF 250? Wiem że jest zapewne to wszystko w serwisówce, ale ostatnio koledze szukałem czegoś do RMZ 450 i znalazłem takie skrócone instrukcje gdzie były właśnie głównie podane najpotrzebniejsze dane w tabeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Ale Ty leń jesteś...Pierwsze z brzegu na gugluhttps://www.howtomotorcyclerepair.com/images/Honda-CRF250R-2005-Owners-Manual-Competition-Handbook.pdfStrona 140, żebyś się nie męczył. :icon_razz: Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asgota Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 O widzisz, nie wiedziałem że w tej pełnej serwisówce jest takie coś, przeglądałem ją krok po kroku, dlatego nie zauważyłem...Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Ale Ty leń jesteś...Pierwsze z brzegu na gugluhttps://www.howtomotorcyclerepair.com/images/Honda-CRF250R-2005-Owners-Manual-Competition-Handbook.pdfStrona 140, żebyś się nie męczył. :icon_razz:Bys kawe jeszcze zaparzyl do lektury, a nie tylko suche informacje :) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 No niestety, nie jestem ideałem. Cytując klasyka: ku**ewsko daleko od OK. Ale się staram i nie ustaję w dążeniu do doskonałości. :biggrin:Asgota, loozik. ;) Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asgota Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Trochę mnie nie było ale to brak czasu ostatnio :DZostawiam kilka fotek z remontu :)Jak macie jakieś rady to piszcie :) https://i.imgur.com/bfPcefu.jpghttps://i.imgur.com/mWHj1LD.jpghttps://i.imgur.com/QpBPDbj.jpghttps://i.imgur.com/F4wTiUw.jpghttps://i.imgur.com/43XpKQB.jpghttps://i.imgur.com/TF3GMKA.jpghttps://i.imgur.com/sfHexIn.jpghttps://i.imgur.com/oOsfPtJ.jpghttps://i.imgur.com/QeGdeam.jpghttps://i.imgur.com/rLWCdk9.jpghttps://i.imgur.com/Rp7kKVV.jpghttps://i.imgur.com/wYi8zdN.jpg Nowa korba już siedzi :)Stare CRF nie miały smoga olejowego? Nie sprawdzałem jeszcze w garażu, ale kojarzę że jest tylko to "sito" które jest na zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 To sito jest czescia "smoka", ktory w tej konstrukcji jest czescia odlewu karterow silnika, a wlasciwie przedzialem w ktorym siedzi sito.Mam nadzieje ze jakis normalny filtr oleju tez tam jest. Ogolnie proscizna ten silnik.Jakie plany co do tloka / cylindra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asgota Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Cylinder zostaje, ale wlatuje nowy tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2019 Honowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asgota Opublikowano 8 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Byłem, pytałem, na cylindrze widać honowanie i wszyscy mówili że po prostu nie ma sensu i żebym odpuścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Ciekawe, sprzet wyczynowy ale honowanie jest bez sensu.No latwo nie jest bo do nikasilu potrzebna jest honownica z diamentowymi ostrzami.Proponuje po dokladnym oczyszczeniu cylinder z tlokiem skladac na pol sucho ( olej na plaszczu tloka pod pierscieniami po kropli z kazdej strony, a otwor cylindra przetarty zaolejona szmata ) i ostre docieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.