Skocz do zawartości

CRF 250 R Pierwsze dni w nowym domu.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Adam, myślisz kategoriami "normalnego " sprzętu. OFF jest niemożliwie wyżyłowany i "szosowe" podejście się nie sprawdza. :)

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mowie o pyrkaniu a normalnej jezdzie ( ale nie jezdzie wyczynowej ) ale to i tak decyzja wlasciciela.

Jesli czujesz sie pewniej majac nowe czesci to wymieniaj.

Tyle ze to tez trzeba wiedziec jak zrobic, tak ze radze zadawac pytania przed skladaniem, a nie po.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniaj tłok. W tym sprzęcie jak tłok zacznie się za mocno kiwać i kantować to zużycie pary tłok-cylinder zacznie rosnąć lawinowo. Generalnie jak na Hondę to sprzęt wymaga ponadnormatywnej troski, zwłaszcza głowica.

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może jakiś "spis" momentów dokręcania śrub w CRF 250? Wiem że jest zapewne to wszystko w serwisówce, ale ostatnio koledze szukałem czegoś do RMZ 450 i znalazłem takie skrócone instrukcje gdzie były właśnie głównie podane najpotrzebniejsze dane w tabeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ty leń jesteś...

Pierwsze z brzegu na guglu

https://www.howtomotorcyclerepair.com/images/Honda-CRF250R-2005-Owners-Manual-Competition-Handbook.pdf

Strona 140, żebyś się nie męczył. :icon_razz:

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ty leń jesteś...

Pierwsze z brzegu na guglu

https://www.howtomotorcyclerepair.com/images/Honda-CRF250R-2005-Owners-Manual-Competition-Handbook.pdf

Strona 140, żebyś się nie męczył. :icon_razz:

Bys kawe jeszcze zaparzyl do lektury, a nie tylko suche informacje :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety, nie jestem ideałem. Cytując klasyka: ku**ewsko daleko od OK. Ale się staram i nie ustaję w dążeniu do doskonałości. :biggrin:

Asgota, loozik. ;)

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Trochę mnie nie było ale to brak czasu ostatnio :D

Zostawiam kilka fotek z remontu :)

Jak macie jakieś rady to piszcie :)

 

https://i.imgur.com/bfPcefu.jpg

https://i.imgur.com/mWHj1LD.jpg

https://i.imgur.com/QpBPDbj.jpg

https://i.imgur.com/F4wTiUw.jpg

https://i.imgur.com/43XpKQB.jpg

https://i.imgur.com/TF3GMKA.jpg

https://i.imgur.com/sfHexIn.jpg

https://i.imgur.com/oOsfPtJ.jpg

https://i.imgur.com/QeGdeam.jpg

https://i.imgur.com/rLWCdk9.jpg

https://i.imgur.com/Rp7kKVV.jpg

https://i.imgur.com/wYi8zdN.jpg

 

 

Nowa korba już siedzi :)

Stare CRF nie miały smoga olejowego? Nie sprawdzałem jeszcze w garażu, ale kojarzę że jest tylko to "sito" które jest na zdjęciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sito jest czescia "smoka", ktory w tej konstrukcji jest czescia odlewu karterow silnika, a wlasciwie przedzialem w ktorym siedzi sito.

Mam nadzieje ze jakis normalny filtr oleju tez tam jest. Ogolnie proscizna ten silnik.

Jakie plany co do tloka / cylindra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, sprzet wyczynowy ale honowanie jest bez sensu.

No latwo nie jest bo do nikasilu potrzebna jest honownica z diamentowymi ostrzami.

Proponuje po dokladnym oczyszczeniu cylinder z tlokiem skladac na pol sucho ( olej na plaszczu tloka pod pierscieniami po kropli z kazdej strony, a otwor cylindra przetarty zaolejona szmata ) i ostre docieranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...