Skocz do zawartości

CBR 600RR ; ABS ; ideał i rodzynek na skalę kraju


kylunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Na sprzedaż CBR 600RR z 2011 roku z systemem C-ABS.
Śmiem twierdzić, że jest to najlepsza i najbardziej zadbana Cebra w Polsce, ze mną przez 4 lata co świadczy o idealnym stanie – nikt chyba, nie narażałby swojego zdrowia i portfela jazdą „truchłem” przez tak długi okres.
Wszystko serwisowane na bieżąco – brak jakiegokolwiek wkładu nowego właściciela, jeżdżony tylko na Motulu 300V. Co do dodatków robiących z niej agresywnie wyglądającą i przyciągającą wzrok każdego pannę:

1) Czarna szybka MRA,
2) Czarne łamane klamki
3) Czarne kierunki LED + rezystor oryginalny HONDA
4) Karbonowy wydech Youshimura RS-5 (3000 PLN !)
5) Oryginalny STOMPGRIP
6) Oryginalny tank PAD HONDA HRC
7) Filtr powietrza K&N regularnie czyszczony i nawilżany
8) Mocowanie tablicy + światło STOP RIZOMA

Moto jest naprawdę w stanie kolekcjonerskim, z symbolicznym przebiegiem 16,5 tyś. (w ciągłym użytkowaniu, więc rośnie). Kilka słów o stanie technicznym:

1) Jeżdżona tylko na PB98, rozgrzewana przed wchodzeniem na wyższe obroty,
2) Łańcuch smarowany książkowo co 800km, bądź przy jakimkolwiek kontakcie z wodą,
3) Olej wymieniany co 4-5 kkm (Motul 300V 10W40) ; brak jakiegokolwiek dolewania oleju pomiędzy wymianami,
4) Opony Pirelli Rosso Corsa w stanie idealnym (nigdy nie palona),
5) Niekatowana torem, nigdy nie jeżdżona na kole czy hamowania wheelie (po prostu nie umiem tego robić),
6) Tarcze jak i klocki w stanie bdb – klocki z tyłu wymieniane w zeszłym roku na Carbone Lorraine,
7) Po wymianie wszystkich płynów eksploatacyjnych (chłodzący i hamulcowy),
8) 2 kluczyki,
9) Idealny akumulator YUASA,
10) Trzymana w suchym i ciepłym garażu,
11) Jeżdżona przez osobę świadomą i w miarę doświadczoną,
12) Hamowana - wydmuchała zdrową serię (do wglądu wykresy z hamowni).

Nie mam żadnego ciśnienia na sprzedaż, bo na sprzęcie jeżdżę całe lato (w suche dni), więc proszę o poważne oferty. Jazda próbna TYLKO po wyłożeniu całości gotówki.

Możliwość sprawdzenia w jakimkolwiek serwisie na koszt sprawdzającego, który przy ściąganiu owiewek odpowiada finansowo za ich ewentualne połamanie i prawidłowe spasowanie.

Nie mam nic do ukrycia i chętnie odpowiem na wszystkie pytania.

Mogę rozważyć zamianę z dopłatą na Kawasaki Z1000 SX po 2017 roku (robię się stary 1f642.png :)). Zamiana tylko na sprzęt idealny, bez jakiejkolwiek skazy (dbam o zdrowie).
Kontakt: 506 525 931.

Cena: 23500 PLN

post-78370-0-28943400-1534253285_thumb.jpg

post-78370-0-78204000-1534253298_thumb.jpg

post-78370-0-51362300-1534253315_thumb.jpg

post-78370-0-09663100-1534331465_thumb.jpg

Edytowane przez kylunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co było jak w lato złapał deszcz? ;-)

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm powinien chyba mieć srebrny wahacz jak pisze Limo.

Poza tym powinien mieć chyba zaciski w kolorze lag, czyli albo czarne lagi i czarne zaciski albo takie złotawe lagi i złotawe zaciski.

Czy naklejka na boczkach powinna mieć czerwone literki/cyferki? Raczej nie, czyli pewnie malowany.

Oj to jednak może nie być taka igiełka...

Fakt, że z tego co wiem w niektórych krajach rok pierwszej rejestracji uważa się, za rok produkcji, ale tutaj i tak nie pasuje jedno do drugiego.

Reasumując -myślę, że znajdzie się w PL bardziej rodzynek na skalę kraju, chyba że to taki inny rodzynek....

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.08.2018 o 18:11, filipr napisał:

Hmmm powinien chyba mieć srebrny wahacz jak pisze Limo.

Poza tym powinien mieć chyba zaciski w kolorze lag, czyli albo czarne lagi i czarne zaciski albo takie złotawe lagi i złotawe zaciski.

Czy naklejka na boczkach powinna mieć czerwone literki/cyferki? Raczej nie, czyli pewnie malowany.

Oj to jednak może nie być taka igiełka...

Fakt, że z tego co wiem w niektórych krajach rok pierwszej rejestracji uważa się, za rok produkcji, ale tutaj i tak nie pasuje jedno do drugiego.

Reasumując -myślę, że znajdzie się w PL bardziej rodzynek na skalę kraju, chyba że to taki inny rodzynek....

 

Pozdr.

F.

 

Tak jak pisze "Filipr" 2011 jest to rok rejestracji w Szwajcarii, gdze jest uważany za rok produkcji. Po VIN 2010 i jak najbardziej super stan w oryginalnym kolorze z czarnym wahaczem :)

Zresztą jak chcecie kupić to zapraszam na sprawdzanie wszystkiego i wszędzie, a jak nie to chętnie odpowiem na każde pytanie, ale proszę nie szkalować sprzęta bez oglądania

 

Odpowiadając na zadane pytania:

 

1) Jak łapał deszcz to był myty i smarowany, ale deszczu staram się unikać :)

 

2) Co do zacisków to ciekawe, ale wyjaśnić nie umiem - takie były jak kupiłem 4 lata temu.

 

Dzięki z góry.

Edytowane przez kylunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...