Skocz do zawartości

kylunio

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    cbr 600rr
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia kylunio

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Z uwagi na to, że mam możliwość kupna wymarzonego moto cena do końca sezonu spada do 21500 PLN.
  2. Faktycznie masz rację. Z c-ABS zaciski były złotego koloru. Zagadka rozwiązana- dzięki za info
  3. Tak jak pisze "Filipr" 2011 jest to rok rejestracji w Szwajcarii, gdze jest uważany za rok produkcji. Po VIN 2010 i jak najbardziej super stan w oryginalnym kolorze z czarnym wahaczem :) Zresztą jak chcecie kupić to zapraszam na sprawdzanie wszystkiego i wszędzie, a jak nie to chętnie odpowiem na każde pytanie, ale proszę nie szkalować sprzęta bez oglądania Odpowiadając na zadane pytania: 1) Jak łapał deszcz to był myty i smarowany, ale deszczu staram się unikać :) 2) Co do zacisków to ciekawe, ale wyjaśnić nie umiem - takie były jak kupiłem 4 lata temu. Dzięki z góry.
  4. Przepraszam, po prostu zapomniałem. Cena to 23500 polskich złotówek.
  5. Witam, Na sprzedaż CBR 600RR z 2011 roku z systemem C-ABS. Śmiem twierdzić, że jest to najlepsza i najbardziej zadbana Cebra w Polsce, ze mną przez 4 lata co świadczy o idealnym stanie – nikt chyba, nie narażałby swojego zdrowia i portfela jazdą „truchłem” przez tak długi okres. Wszystko serwisowane na bieżąco – brak jakiegokolwiek wkładu nowego właściciela, jeżdżony tylko na Motulu 300V. Co do dodatków robiących z niej agresywnie wyglądającą i przyciągającą wzrok każdego pannę: 1) Czarna szybka MRA, 2) Czarne łamane klamki 3) Czarne kierunki LED + rezystor oryginalny HONDA 4) Karbonowy wydech Youshimura RS-5 (3000 PLN !) 5) Oryginalny STOMPGRIP 6) Oryginalny tank PAD HONDA HRC 7) Filtr powietrza K&N regularnie czyszczony i nawilżany 8) Mocowanie tablicy + światło STOP RIZOMA Moto jest naprawdę w stanie kolekcjonerskim, z symbolicznym przebiegiem 16,5 tyś. (w ciągłym użytkowaniu, więc rośnie). Kilka słów o stanie technicznym: 1) Jeżdżona tylko na PB98, rozgrzewana przed wchodzeniem na wyższe obroty, 2) Łańcuch smarowany książkowo co 800km, bądź przy jakimkolwiek kontakcie z wodą, 3) Olej wymieniany co 4-5 kkm (Motul 300V 10W40) ; brak jakiegokolwiek dolewania oleju pomiędzy wymianami, 4) Opony Pirelli Rosso Corsa w stanie idealnym (nigdy nie palona), 5) Niekatowana torem, nigdy nie jeżdżona na kole czy hamowania wheelie (po prostu nie umiem tego robić), 6) Tarcze jak i klocki w stanie bdb – klocki z tyłu wymieniane w zeszłym roku na Carbone Lorraine, 7) Po wymianie wszystkich płynów eksploatacyjnych (chłodzący i hamulcowy), 8) 2 kluczyki, 9) Idealny akumulator YUASA, 10) Trzymana w suchym i ciepłym garażu, 11) Jeżdżona przez osobę świadomą i w miarę doświadczoną, 12) Hamowana - wydmuchała zdrową serię (do wglądu wykresy z hamowni). Nie mam żadnego ciśnienia na sprzedaż, bo na sprzęcie jeżdżę całe lato (w suche dni), więc proszę o poważne oferty. Jazda próbna TYLKO po wyłożeniu całości gotówki. Możliwość sprawdzenia w jakimkolwiek serwisie na koszt sprawdzającego, który przy ściąganiu owiewek odpowiada finansowo za ich ewentualne połamanie i prawidłowe spasowanie. Nie mam nic do ukrycia i chętnie odpowiem na wszystkie pytania. Mogę rozważyć zamianę z dopłatą na Kawasaki Z1000 SX po 2017 roku (robię się stary :)). Zamiana tylko na sprzęt idealny, bez jakiejkolwiek skazy (dbam o zdrowie). Kontakt: 506 525 931. Cena: 23500 PLN
  6. Garaz pomiedzy E.Leclerc a Media Markt w bloku przy ul. Zana 29. Docelowo na 3-4 motocykle w zależności od tego czy 4 będą się mieściły z możliwością wyjazdu bez ruszania własności innych. Główna brama na pilota (90 zwrotnej kaucji) i garażowa na klucz. Polecam!
  7. Bardzo fajna lokalizacja - blisko w zasadzie wszędzie. Garaż przy ul. Pana Balcera około 100m do budynku Metropolitana. W garażu moje moto i miejsce na 2 kolejne za 70zł od głowy. Detale telefonicznie 506525931.
  8. Jak w temacie, moje się składa przy >250 i dla bezpieczeństwa wolę wymienić. W grę wchodzi tylko oryginał, bez rys, odgniotów, pęknięć itp
  9. Najgorsze, że taka kurtka wg mnie nie jest w ogóle atrakcyjna pod kątem wyglądu. Dodatkowo nie wierze, ze materiał typu mesh będzie odporny przy ślizgu? rękawice mam takie: http://allegro.pl/rekawice-alpinestars-monster-energy-smx-2-m10-r-xl-i5093501325.html tak że są spoko na lato !
  10. Generalnie jeżdżę bardzo dużo w mieście - dojazdy do pracy 6-8 km w jedną i w kurtce jest zdecydowanie za gorąco. Widok motocyklistów w koszulkach jest dla mnie mega niezrozumiały, dlatego myślałem nad kompromisem w postaci zbroi. Martwi mnie tylko jedna rzecz, mianowicie,żeby nie spaść z deszczu pod rynnę - jeśli w zbroi ma być tak samo gorąco to wolę jeździć w bezpieczniejszej skórze i oszczędzić trochę hajsu... I dokładnie zdaję sobie sprawę z tego, że kurtka jest bezpieczniejsza, ale jak mam w upałach myśleć tylko o tym, że płynę i nie być skoncentrowanym na jeździe to wolę jeździć w zbroi !
  11. Witam Panowie, piszę tego posta z uwagi na bardzo mało praktycznych informacji odnośnie zbroi motocyklowych. Jak wiadomo przy takich temperaturach jazda w skórze czy tekstylu po mieście jest strasznie męcząca i stwierdziłem, że pora rozejrzeć się za zbroją. W oko wpadła mi sztuka firmy EVS o nazwie G6 ballistic. Generalnie chciałem poznać opinie użytkowników jakichkolwiek zbroi, bo nie chce wydać na EVS 650PLN po czym stwierdzę, że dalej jest mi na maksa gorąco i rzucę ją w kąt. Ogólnie pytam: czy jest to praktyczne na lato: przewiewne oddychające? Może ktoś miał jakieś incydenty i mógłby powiedzieć coś o praktycznej stronie bezpieczeństwa? Być może ktoś ma tego EVS'a i mógłby podzielić się spostrzeżeniami? Dzięki
  12. Tak jak w temacie jest to trójkątne wypełnienie owiewki łączące czachę z owiewką boczną. Element został wymieniony, bo ma jakieś delikatne zarysowania, które mi przeszkadzały. Wszystkie uchwyty całe, niepopękany i oryginalny. Polecam ! Cena: 20PLN
  13. Czyli jeżeli jest w chłodnicy full na zimnym a nawet po rozgrzaniu nie ma w wyrównawczym to nie ma się czym przejmować? Nie chce mi się już ściągać owiewki, żeby dolewać do wyrównawczego ! Dodam, ze moto nie wykazuje żadnych negatywnych objawów tzn. temperatura w czasie jazdy stała i prawidłowa, podczas postoju jak każdy grzeje się do 103/104 C po czym włączają się wentylatory itd. :) Dzięki
  14. Panowie, jak dokładnie sprawdzać stan płynu chłodniczego z CBR 600RR PC40. Zgodnie z instrukcją obsługi: With the engine at normal operating temperature, check the coolant level in the reserve tank ( ). It should be between the UPPER ( ) and LOWER ( ) level marks.If the reserve tank is empty, or if coolant loss is excessive, check for leaks and see your Honda dealer for repair. Generalnie robocza temperatura pracy, ale: sprawdzamy to na włączonym czy wyłączonym silniku? Faktycznie macie poziom w swoich zbiorniczkach? U mnie jest pełno w odkręcając korek chłodniczy, ale w zbiorniczku jakoś go nie widzę :( dzięki z góry
  15. Sprzedane !!! Niedługo będę zamawiał dla siebie i jak ktoś chce to mogę wziąć więcej niż jedną parę. Wtedy najlepiej napisać rozmiar i wersję kolorystyczną. Niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo paczka z USA idzie około miesiąca, cena 160 PLN z wysyłką !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...