Johniak Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Cześć, posiadam Hondę cbr125r na gaźniku. W pewnym momencie zaczęła szarpać dławić się przy około 6000 obrotów. Pomyślałem więc że pewnie problem jest z gaźnikiem. Po rozebraniu okazało się, że krócieć ssący był pęknięty i oklejony taśmą. Wymieniłem go na nowy. Niestety objawy nie ustąpiły rozebrałem gaźnik i wyczyściłem wszystko dokładnie, zaworek iglicowy wyglądał dobrze. wszystko poskładałem. Problem nie ustąpił. Wyregulowałem luzy zaworowe. Problem nie ustąpił. Świeca jest okopcona. co świadczy o zbyt bogatej mieszance. Wymieniłem też świecę i cewkę wraz z przewodem i fajką. Przesyłam zdjęcie z poziomem paliwa z gaźniku. https://imgur.com/a/iF77xZg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Nie wiem jaki poziom powinien byc, wiec duzo mi to nie powie ale wydaje sie ze jest prawidlowy.Czy nie robiles zadnych zmian np w ukladzie wydechowym lub filtrze powietrza przed wystapieniem dlawienia sie ?Czy probowales jechac z otwartym zbiornikiem ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johniak Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 (edited) Nie wiem jaki poziom powinien byc, wiec duzo mi to nie powie ale wydaje sie ze jest prawidlowy.Czy nie robiles zadnych zmian np w ukladzie wydechowym lub filtrze powietrza przed wystapieniem dlawienia sie ?Czy probowales jechac z otwartym zbiornikiem ?Próbawałem jeździc z otwartym zbiornikiem, probowalem tez butelka paliwo podawac. Nie robiłem żadnych zmian. Żona jechała i jak wyjezdzała było ok ale jak wracała już nie. Edited July 17, 2018 by Johniak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 To zrob jeszcze jedna probe - w czasie jazdy na obrotach powyzej 6 tys sprobuj wlaczyc ssanie i sprawdz co sie bedzie dzialo, czy motocykl przestanie przerywac, czy odwrotnie zacznie zdychac zupelnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johniak Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 To zrob jeszcze jedna probe - w czasie jazdy na obrotach powyzej 6 tys sprobuj wlaczyc ssanie i sprawdz co sie bedzie dzialo, czy motocykl przestanie przerywac, czy odwrotnie zacznie zdychac zupelnie.Już próbowałem. Dławi sie jeszcze gozej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 A co sie dzieje w momencie odjecia gazu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruns Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 Zaworek iglicowy wygląda dobrze , a sprawdziłeś jego szczelność?Podłącz metr rurki ,napełnij paliwem i zobacz czy poziom nie opada.wyreguluj poziom paliwa w komorze na "U rurkę" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johniak Posted July 17, 2018 Author Share Posted July 17, 2018 Zaworek iglicowy wygląda dobrze , a sprawdziłeś jego szczelność?Podłącz metr rurki ,napełnij paliwem i zobacz czy poziom nie opada.wyreguluj poziom paliwa w komorze na "U rurkę"Wrzuciłem zdjecie poziomu paliwa. Nie widze zadnej opcji regulacji poziomu paliwa. A co sie dzieje w momencie odjecia gazu ?Obroty spadają powoli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 OK, ale jesli trzymasz obroty tuz ponizej 6 tys czy silnik pracuje bez przerywania ?Ogolnie wyglada to nieprawdopodobnie, jako ze przy podciekaniu zaworka paliwa zla praca silnika bylaby w dole a nie w gorze obrotow.Czy sprawdzales opornosci pick up coils ukladu zaplonowego ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johniak Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 OK, ale jesli trzymasz obroty tuz ponizej 6 tys czy silnik pracuje bez przerywania ?Ogolnie wyglada to nieprawdopodobnie, jako ze przy podciekaniu zaworka paliwa zla praca silnika bylaby w dole a nie w gorze obrotow.Czy sprawdzales opornosci pick up coils ukladu zaplonowego ?Cewke wymieniłem na wszelki wypadek. Tak to wygląda: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Pick up coil to mala cewka zbierajaca impulsy dawane przez palec w aparacie zaplonowym, a nie cewka glowna ktora wymieniles.Nie wyglada mi to na zalewanie gaznika na wysokich obrotach, raczej na jakis problem z ukladem zaplonowym.Czy masz kogos z kim moglbys przelozyc modul z takiego samego motocykla ?Czy masz serwisowke do tego motocykla ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimbak Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Hmm a jak wygląda odma? Wszystko ok? Quote http://bikepics.com/members/chudy/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johniak Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Pick up coil to mala cewka zbierajaca impulsy dawane przez palec w aparacie zaplonowym, a nie cewka glowna ktora wymieniles.Nie wyglada mi to na zalewanie gaznika na wysokich obrotach, raczej na jakis problem z ukladem zaplonowym.Czy masz kogos z kim moglbys przelozyc modul z takiego samego motocykla ?Czy masz serwisowke do tego motocykla ?Niestety nie mam zadnego znajomego, ktory ma taka cbr. Serwisowki tez nie mam, szukałem ale wszystkie byly do wersji na wtrysku. Hmm a jak wygląda odma? Wszystko ok?Generalnie nie mam pojęcia jak to sprawdzić. Nigdy nic takiego nie robiłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimbak Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Ja podejrzewam ze masz problem raczej z podciśnieniami. Tzn że albo węże do odmy sa zle podpięte albo nieszczelnie, lub coś w tej okolicy. Nie znam niestety tego motocykla. Potrzebujesz service manual. Quote http://bikepics.com/members/chudy/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johniak Posted July 18, 2018 Author Share Posted July 18, 2018 Ja podejrzewam ze masz problem raczej z podciśnieniami. Tzn że albo węże do odmy sa zle podpięte albo nieszczelnie, lub coś w tej okolicy. Nie znam niestety tego motocykla. Potrzebujesz service manual. Przeglądam te czeskie serwisówki. Problem jest taki że chyba nie dokońca rozumiem jak to powinno działać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.