Skocz do zawartości

Johniak

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R6/ Honda CBR125r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Johniak

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Przeglądam te czeskie serwisówki. Problem jest taki że chyba nie dokońca rozumiem jak to powinno działać
  2. Niestety nie mam zadnego znajomego, ktory ma taka cbr. Serwisowki tez nie mam, szukałem ale wszystkie byly do wersji na wtrysku. Generalnie nie mam pojęcia jak to sprawdzić. Nigdy nic takiego nie robiłem.
  3. Cewke wymieniłem na wszelki wypadek. Tak to wygląda:
  4. Wrzuciłem zdjecie poziomu paliwa. Nie widze zadnej opcji regulacji poziomu paliwa. Obroty spadają powoli
  5. Już próbowałem. Dławi sie jeszcze gozej...
  6. Próbawałem jeździc z otwartym zbiornikiem, probowalem tez butelka paliwo podawac. Nie robiłem żadnych zmian. Żona jechała i jak wyjezdzała było ok ale jak wracała już nie.
  7. Cześć, posiadam Hondę cbr125r na gaźniku. W pewnym momencie zaczęła szarpać dławić się przy około 6000 obrotów. Pomyślałem więc że pewnie problem jest z gaźnikiem. Po rozebraniu okazało się, że krócieć ssący był pęknięty i oklejony taśmą. Wymieniłem go na nowy. Niestety objawy nie ustąpiły rozebrałem gaźnik i wyczyściłem wszystko dokładnie, zaworek iglicowy wyglądał dobrze. wszystko poskładałem. Problem nie ustąpił. Wyregulowałem luzy zaworowe. Problem nie ustąpił. Świeca jest okopcona. co świadczy o zbyt bogatej mieszance. Wymieniłem też świecę i cewkę wraz z przewodem i fajką. Przesyłam zdjęcie z poziomem paliwa z gaźniku. https://imgur.com/a/iF77xZg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...