Skocz do zawartości

silnik mz 250 i jego mozliwosci


wueska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

poniewaz che kupic mz etz 250 pytam wszystkich co sodzą o tej mz. Nie mam jeszcze nawet motoru a juz mi niepasuje mała moc 21KM i teraz mama pytanie co robiliscie zeby mocy w mz było wiecej

 

piszcie a jesli temat juz gdzies był (z tego co patrzyłem to niema nic ) to prosze o usuniecie

 

p.s. piszcie nawet pomysłuy ktorych wam sie nieudało zrealizowac!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21km to nie tak malo, naczym wczsniej jezdziles i ile? ja mam pare zmian w swojej eci ale wypowiem sie o calosci dopiero jak bede mial czas, zajzyj tutaj http://mzetz250.webpark.pl/ w przerobce silnika kierowalem sie wskazowkami z tej strony ale zrobilem pare innych zeczy

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kolega nie chciałby kupić MZ 251 - silnik niemal ten sam a rama krótsza i przez to bardziej zwrotne toto i w ogóle jakieś "streetfighterowskie"

 

MZ 250 to fajne maszyny, ale za dłuuuuuuugie i przez to mniej zabawowe

dobre dla osób statecznych które mają 250 po to by przemieszczać się z punktu A do punktu B

 

Na 251 poćwiczysz wheelie i inne

motorek staje pionem i trzeba dobrze 3mac sie kierownicy.

BA! jeśli o mnie chodzi to zamiast 250 poleciłbym 150 do zabaw

zastanow sie do czego Ci potrzebne moto - ale skoro napisałes że 21 KM to za mało to czuję że raczej myślisz o odrobinie szaleństwa

 

(oczywiscie 250 też coś można zrobić, ale nie ma "tego" fun)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz che kupic mz etz 250 pytam wszystkich co sodzą o tej mz.

Ciezka, beznadziejne zawieszenie z przodu, nadaje sie raczej tylko do spokojnego wozenia d**y.

Nie mam jeszcze nawet motoru a juz mi niepasuje mała moc 21KM i teraz mama pytanie co robiliscie zeby mocy w mz było wiecej

-rozwiercanie cylindra na 300 ccm, do tego montaz tloka od trabanta - wiekszy moment przy nizszych obrotach, ale za to na wysokich rozwala tlok

-membrana w kanale ssacym w cylindrze lub bezposrednio do skrzyni korbowej - same plusy

-"tjuninkowy" wydech - calkowita zmiana charakterystyki silnika (na + lub na -)

-tlok od RM 250 - wzrost maxymalnych obrotow do ponad 9000

-planowanie glowicy lub zmiana ksztaltu komory spalania - wzrost mocy, spadek zuzycia paliwa (nie zawsze).

 

 

pozdr.

Luk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-rozwiercanie cylindra na 300 ccm, do tego montaz tloka od trabanta - wiekszy moment przy nizszych obrotach, ale za to na wysokich rozwala tlok  

-membrana w kanale ssacym w cylindrze lub bezposrednio do skrzyni korbowej - same plusy  

-"tjuninkowy" wydech - calkowita zmiana charakterystyki silnika (na + lub na -)  

-tlok od RM 250 - wzrost maxymalnych obrotow do ponad 9000  

-planowanie glowicy lub zmiana ksztaltu komory spalania - wzrost mocy, spadek zuzycia paliwa (nie zawsze).

a nie skróci to drastycznie żywotnosći silnika??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-rozwiercanie cylindra na 300 ccm, do tego montaz tloka od trabanta - wiekszy moment przy nizszych obrotach, ale za to na wysokich rozwala tlok  

-membrana w kanale ssacym w cylindrze lub bezposrednio do skrzyni korbowej - same plusy  

-"tjuninkowy" wydech - calkowita zmiana charakterystyki silnika (na + lub na -)  

-tlok od RM 250 - wzrost maxymalnych obrotow do ponad 9000  

-planowanie glowicy lub zmiana ksztaltu komory spalania - wzrost mocy, spadek zuzycia paliwa (nie zawsze).

a nie skróci to drastycznie żywotnosći silnika??

To zalezy jakich przerobek chcesz dokonac i ile KM wycisnac z silnika. Oczywiste, ze jezeli wycisniesz z niego 40 KM to dlugo nie wytrzyma. ;)

 

 

pozdr.

Luk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak mz 150 ma krutka rame i jest przesto wywrotna mz mz 250 ma rame dłuzszą i dlaetgo ją chce niechodzi tu o zadne przerobki w wyglodzie nieche tez miec 150 bo jak 21KM to zamło to 15 ma mi strczyc !!

 

koni che jak najwiecej ale najbardziej interesują mnie patenty mebrana inny gaznik i ciekawy patent to ten tłok mugłbys coś przybliżyć (jaka cena) nowy wydech to zrobie na 100% ale jak uzbieram materiały

 

co do tych koni to che miec koło 35 i chłodzenie cieczą wtedy niezatre silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tych koni to che miec koło 35 i chłodzenie cieczą wtedy niezatre silnika

 

Chyba McGywer jesteś albo oddasz MZ do Monster Garage. Chłodzenia cieczą nie zribisz. A je zeli bedziesz miał wiecej koni to nie koniecznie sie zatrez ale łożyka i korbowód bedziesz zmieniał 2 razy czescciej.

Co do ceny tłoka od RM 250 to jakies 400-500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie chłopy silnik kawasaki ma 125ccm i 41KM wiec czemu 250 nie moze miec 35KM ?? pozatym chłodzenie cieczą nie jest takie trudne w wykonaniu jak to sie to komu wydaje pozatym jesli bede utrzymywał dobrą temperature silnika to juz mu doda mocy i zwiekszy jego wytrzymałość tłok od tej RM 250 troche kosztuje i sprawdziłem zmiana tłokow moze byc zdradliwa wiec skruce tłok od mz. nastepnym patentem bedzie zastosowanie w głowce korbowodu specjalnego łozyska ( jesli starczy czasu zeby zrobic to wszystko)

 

pozatym jak rasowałem 175 słyszałem tyle opini ze padnie ze niewytrzyma a na koncu była bardziej wytrzymała niz nie jedna 125 !! i miała moc orientalna w granicach 18KM.

wiedziałem ze reakcja bedzie taka dlaczego bo wydaje wam sie ze jak cos zrobice w silniku to bedzie to drogie i nieprzyniesie duzych efektów !! a ja wam mowie ze dzieki temu ze mz ma dobry silnik mozna go jeszcze bardziej zrasowac wtedy sprawdzi sie tak naprawde wytryałosc korbowodu i silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie chłopy silnik kawasaki ma 125ccm i 41KM wiec czemu 250 nie moze miec 35KM ?? pozatym chłodzenie cieczą nie jest takie trudne w wykonaniu jak to sie to komu wydaje pozatym jesli bede utrzymywał dobrą temperature silnika to juz mu doda mocy i zwiekszy jego wytrzymałość tłok od tej RM 250 troche kosztuje i sprawdziłem zmiana tłokow moze byc zdradliwa wiec skruce tłok od mz. nastepnym patentem bedzie zastosowanie w głowce korbowodu specjalnego łozyska ( jesli starczy czasu zeby zrobic to wszystko)  

 

pozatym jak rasowałem 175 słyszałem tyle opini ze padnie ze niewytrzyma a na koncu była bardziej wytrzymała niz nie jedna 125 !! i miała moc orientalna w granicach 18KM.  

wiedziałem ze reakcja bedzie taka  dlaczego bo wydaje wam sie ze jak cos zrobice w silniku to bedzie to drogie i nieprzyniesie duzych efektów !! a ja wam mowie ze dzieki temu ze mz ma dobry silnik mozna go jeszcze bardziej zrasowac wtedy sprawdzi sie tak naprawde wytryałosc korbowodu i silnika.

 

Juz nawet nie chce mi sie z nim kłócic posmieje sie tylko :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...