wueska Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 poniewaz che kupic mz etz 250 pytam wszystkich co sodzą o tej mz. Nie mam jeszcze nawet motoru a juz mi niepasuje mała moc 21KM i teraz mama pytanie co robiliscie zeby mocy w mz było wiecej piszcie a jesli temat juz gdzies był (z tego co patrzyłem to niema nic ) to prosze o usuniecie p.s. piszcie nawet pomysłuy ktorych wam sie nieudało zrealizowac!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 21km to nie tak malo, naczym wczsniej jezdziles i ile? ja mam pare zmian w swojej eci ale wypowiem sie o calosci dopiero jak bede mial czas, zajzyj tutaj http://mzetz250.webpark.pl/ w przerobce silnika kierowalem sie wskazowkami z tej strony ale zrobilem pare innych zeczy Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 a kolega nie chciałby kupić MZ 251 - silnik niemal ten sam a rama krótsza i przez to bardziej zwrotne toto i w ogóle jakieś "streetfighterowskie" MZ 250 to fajne maszyny, ale za dłuuuuuuugie i przez to mniej zabawowedobre dla osób statecznych które mają 250 po to by przemieszczać się z punktu A do punktu B Na 251 poćwiczysz wheelie i innemotorek staje pionem i trzeba dobrze 3mac sie kierownicy.BA! jeśli o mnie chodzi to zamiast 250 poleciłbym 150 do zabawzastanow sie do czego Ci potrzebne moto - ale skoro napisałes że 21 KM to za mało to czuję że raczej myślisz o odrobinie szaleństwa (oczywiscie 250 też coś można zrobić, ale nie ma "tego" fun) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 poniewaz che kupic mz etz 250 pytam wszystkich co sodzą o tej mz. Ciezka, beznadziejne zawieszenie z przodu, nadaje sie raczej tylko do spokojnego wozenia d**y.Nie mam jeszcze nawet motoru a juz mi niepasuje mała moc 21KM i teraz mama pytanie co robiliscie zeby mocy w mz było wiecej-rozwiercanie cylindra na 300 ccm, do tego montaz tloka od trabanta - wiekszy moment przy nizszych obrotach, ale za to na wysokich rozwala tlok-membrana w kanale ssacym w cylindrze lub bezposrednio do skrzyni korbowej - same plusy-"tjuninkowy" wydech - calkowita zmiana charakterystyki silnika (na + lub na -)-tlok od RM 250 - wzrost maxymalnych obrotow do ponad 9000-planowanie glowicy lub zmiana ksztaltu komory spalania - wzrost mocy, spadek zuzycia paliwa (nie zawsze). pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 -rozwiercanie cylindra na 300 ccm, do tego montaz tloka od trabanta - wiekszy moment przy nizszych obrotach, ale za to na wysokich rozwala tlok -membrana w kanale ssacym w cylindrze lub bezposrednio do skrzyni korbowej - same plusy -"tjuninkowy" wydech - calkowita zmiana charakterystyki silnika (na + lub na -) -tlok od RM 250 - wzrost maxymalnych obrotow do ponad 9000 -planowanie glowicy lub zmiana ksztaltu komory spalania - wzrost mocy, spadek zuzycia paliwa (nie zawsze). a nie skróci to drastycznie żywotnosći silnika?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 -rozwiercanie cylindra na 300 ccm, do tego montaz tloka od trabanta - wiekszy moment przy nizszych obrotach, ale za to na wysokich rozwala tlok -membrana w kanale ssacym w cylindrze lub bezposrednio do skrzyni korbowej - same plusy -"tjuninkowy" wydech - calkowita zmiana charakterystyki silnika (na + lub na -) -tlok od RM 250 - wzrost maxymalnych obrotow do ponad 9000 -planowanie glowicy lub zmiana ksztaltu komory spalania - wzrost mocy, spadek zuzycia paliwa (nie zawsze). a nie skróci to drastycznie żywotnosći silnika??To zalezy jakich przerobek chcesz dokonac i ile KM wycisnac z silnika. Oczywiste, ze jezeli wycisniesz z niego 40 KM to dlugo nie wytrzyma. ;) pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 zamiast 250 poleciłbym 150 do zabaw racja na 150 mozna cuda wyprawiac jest lzejsza a moc silnika wystarcza zeby poszalec!!!! :buttrock: ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 wiec tak mz 150 ma krutka rame i jest przesto wywrotna mz mz 250 ma rame dłuzszą i dlaetgo ją chce niechodzi tu o zadne przerobki w wyglodzie nieche tez miec 150 bo jak 21KM to zamło to 15 ma mi strczyc !! koni che jak najwiecej ale najbardziej interesują mnie patenty mebrana inny gaznik i ciekawy patent to ten tłok mugłbys coś przybliżyć (jaka cena) nowy wydech to zrobie na 100% ale jak uzbieram materiały co do tych koni to che miec koło 35 i chłodzenie cieczą wtedy niezatre silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 co do tych koni to che miec koło 35 i chłodzenie cieczą wtedy niezatre silnika Chyba McGywer jesteś albo oddasz MZ do Monster Garage. Chłodzenia cieczą nie zribisz. A je zeli bedziesz miał wiecej koni to nie koniecznie sie zatrez ale łożyka i korbowód bedziesz zmieniał 2 razy czescciej.Co do ceny tłoka od RM 250 to jakies 400-500zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 co do tych koni to che miec koło 35 i chłodzenie cieczą wtedy niezatre silnika Pofantazjowac kazdy moze.... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 moja propozycja to KUP SOBIE jakiegos KTM-a Husqwarne itp za granica za 300-400 euro to ma po 45 koni z 250 cm3 poj i wtedy szlej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 no co wy gadacie, sam widzialem na zdjeciu TS 250 chlodzone ciecza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 słuchajcie chłopy silnik kawasaki ma 125ccm i 41KM wiec czemu 250 nie moze miec 35KM ?? pozatym chłodzenie cieczą nie jest takie trudne w wykonaniu jak to sie to komu wydaje pozatym jesli bede utrzymywał dobrą temperature silnika to juz mu doda mocy i zwiekszy jego wytrzymałość tłok od tej RM 250 troche kosztuje i sprawdziłem zmiana tłokow moze byc zdradliwa wiec skruce tłok od mz. nastepnym patentem bedzie zastosowanie w głowce korbowodu specjalnego łozyska ( jesli starczy czasu zeby zrobic to wszystko) pozatym jak rasowałem 175 słyszałem tyle opini ze padnie ze niewytrzyma a na koncu była bardziej wytrzymała niz nie jedna 125 !! i miała moc orientalna w granicach 18KM. wiedziałem ze reakcja bedzie taka dlaczego bo wydaje wam sie ze jak cos zrobice w silniku to bedzie to drogie i nieprzyniesie duzych efektów !! a ja wam mowie ze dzieki temu ze mz ma dobry silnik mozna go jeszcze bardziej zrasowac wtedy sprawdzi sie tak naprawde wytryałosc korbowodu i silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 co do tych koni to che miec koło 35 i chłodzenie cieczą wtedy niezatre silnika Znasz jeszcze jakies fajne dowcipy to sie chetnie wszyscy razem posmiejemy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 słuchajcie chłopy silnik kawasaki ma 125ccm i 41KM wiec czemu 250 nie moze miec 35KM ?? pozatym chłodzenie cieczą nie jest takie trudne w wykonaniu jak to sie to komu wydaje pozatym jesli bede utrzymywał dobrą temperature silnika to juz mu doda mocy i zwiekszy jego wytrzymałość tłok od tej RM 250 troche kosztuje i sprawdziłem zmiana tłokow moze byc zdradliwa wiec skruce tłok od mz. nastepnym patentem bedzie zastosowanie w głowce korbowodu specjalnego łozyska ( jesli starczy czasu zeby zrobic to wszystko) pozatym jak rasowałem 175 słyszałem tyle opini ze padnie ze niewytrzyma a na koncu była bardziej wytrzymała niz nie jedna 125 !! i miała moc orientalna w granicach 18KM. wiedziałem ze reakcja bedzie taka dlaczego bo wydaje wam sie ze jak cos zrobice w silniku to bedzie to drogie i nieprzyniesie duzych efektów !! a ja wam mowie ze dzieki temu ze mz ma dobry silnik mozna go jeszcze bardziej zrasowac wtedy sprawdzi sie tak naprawde wytryałosc korbowodu i silnika. Juz nawet nie chce mi sie z nim kłócic posmieje sie tylko :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.