samolot Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Producenci motocykli chyba oszaleli. Najnowszy Ktm 125 duke ma przednią oponę o szerokosci 120mm a tylną 160. Takie opony przecież miały pod koniec lat 90-tych sportowe 600ccm! Rozumiem kwestie wizualne, ale tak szerokoką oponę trzeba przecież rozpędzić, a motocyklem skręcać. Pamietam 20 lat temu jak z kolegą zakladaliśmy do mz ts 150 szerszą tylną oponę i ona miała zaledwie 120mm, a przyspieszenie znacznie spadało, a poreczęczność się pogarszała. Nawet dużo mocniejsza Jawa 350 odczuwała zmianę na szerszą oponę.Czy ktoś z was jeździł współczesną 125ccm na tak szerokich oponach? Mowa tu na przykład o Ktm 125 duke, Honda cb125r itd. Kilka lat temu jezdziłem Yamaha Ybr 125 i poręczność była ok, ale tam tylna opona miała zaledwie 90 mm szerokości. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) Marketing. To tak samo jak rozdęte pseudocruisery chińskie z porażającą mocą 10 KM i wagą dochodzącą do 180 kg. Zero sensu ale kupujesz oczami, a w tej klasie z racji zerowego doświadczenia kupujących działa to bardzo mocno. Edytowane 18 Czerwca 2018 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Hyo GT 125 lata temu miał takiego laczka... I w niczym mu nie przeszkadzał...Nie rozumiem problemu... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 tw 125 miał jeszcze większego i dawał rade :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Na te 15KM w tym KTM-ie nie poraża, ale to moto ma tylko wyglądać i ładnie asfaltem sunąć więc OK. W swojej CZ 350 kiedyś założyłem oponę terenową największą jaką się dało, trzeba było podciąć błotnik i sklepać osłonę łańcucha, ale jadąc plażą z Władysławowa do Jastarnii ja przechodziłem nad palami i piasek ryłem, a kumpel standardową CZ co chwila wisiał i pchał. Do dzisiaj mam na pamiątkę 10000zł mandatu jak nas dorwali.. (puszka Coli kosztowała 2000zł :-) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Producenci motocykli chyba oszaleli. ...Takie opony przecież miały pod koniec lat 90-tych sportowe 600ccm! Rozumiem kwestie wizualne, ale tak szerokoką oponę trzeba przecież rozpędzić, a motocyklem skręcać. Pamietam 20 lat temu jak z kolegą zakladaliśmy do mz ts 150 szerszą tylną oponę i ona miała zaledwie 120mm, a przyspieszenie znacznie spadało, a poreczęczność się pogarszała. Nawet dużo mocniejsza Jawa 350 odczuwała zmianę na szerszą oponę.....Co za debile. Zadzwon do nich i im o tym powiedz moze nie sa swiadomi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Problem w tym, że motocykl 125ccm z taką oponą gorzej sie prowadzi, wolniej rozpędza i pewnie wiecej pali.Klika lat temu miałem Yamahe YBR 125, w ktorej ktoś dla poprawienia wyglądu założył oponę tylną o szerokosci 110mm w miejscu oryginalnej 90mm. Z tą szerszą oponą motocykl rozpędzał sie leniwie do 90km/h i skrecał bardzo opornie. Po wymianie na oponę w fabrycznym rozmiarze motocykl motocykl osiągał już 100km/h i o niebo lepiej skrecał a to przecież tylko 20 mm różnicy szerokości. A co mówić o 125ccm która obuta jest w oponę tylną 150-160mm... Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Problem w tym, że jesteś kolejnym jebakiem-teoretykiem i onanistą-praktykiem... I tyle w temacie... Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 24 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 (edytowane) Czytając takie odpowiedz, to już wiem dlaczego istnieje stetrotyp motocyklisty- chama i prostaka.Nie masz nic ciekawego do napisania w temacie to nie pisz zamiast pajacować. To nie forum pryszczatej gimbazy...Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Czerwca 2018 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Ale ja już napisałem... Nie zrozumiałeś? trudno... Może czas wrócić do szkoły podstawowej i nauczyć się czytać ze zrozumieniem...Bo ja o Twojej odpowiedzi napisałem jasno.I tyle w temacie. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Samolot myślę, że nad tym KTMem pracowali inżynierowie, którzy mają doświadczenie w projektowaniu motocykli. Jeśli założyli takie opony, to z pewnością motocykl ten ma również zawieszenie, geometrię przygotowane pod taki właśnie rozmiar opon. Co za tym idzie jego prowadzenie z pewnością nie odstaje od innych motocykli tej klasy. Podejrzewam, że i osiągami dorównuje konkurencji, KTM nie pozwolił by sobie na to by odstawać od innych marek. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Taki KTM to fajna zabawa na kartingu. Dawne 600 miały moc a właśnie podwozie i opony kompletnie nie szły w parze z resztą motocykla. Teraz taką małą maszynę bierzesz na karting i zasuwa jak głupia dzięki m.in właśnie oponom które pozwalają na głębsze złożenie motocykla. Ktm to nie jest chiński zingzang. Ktoś tam pojęcie o motycyklach zapewne ma. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.