Ridge Forrester Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Witam wszystkich.Mój gs500 po zimie nie chciał wystartować więc postanowiłem zrobić mu serwis. Ściągnąłem więc serwisówkę Haynes i wziąłem się za robotę. Wyregulowałem luzy zaworowe, regeneracja gaźnika z wymianą wszystkich dysz, uszczelek, etc. Wymiana oleju, filtrów i świec. Po złożeniu do kupy zgodnie z serwisówką motor nie odpala. Jedyne co to po zakryciu dłonią dolotu powietrza do filtra czasem mu się kaszlnie a nawet odpali na góra 3 sek. Układ dolotowy szczelny, kompresja 10 bar na obu garnkach. Jestem zdesperowany i otwarty na każdą propozycję, tak więc rzucać pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Dobrze poskładałeś?Stare gażniki niekoniecznie będą działały na nastawach serwisowych,może łapie lewe powietrze :huh: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ridge Forrester Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Gaźnik czyszczone benzyną ekstrakcyjną, dmuchane kompresor. Na obudowie żadnych pęknięć czy uszczerbień. Wszystko na swoim miejscu. Krućce jak nowe, nie ma szans na lewe powietrze. Serwis podaje odkrecenie zaworów składu mieszanki na 2 i 1/4 obrotu, kręciłem do 3 i nic. Myślisz że to może być mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Jeśli nie było reakcji to kanały nie są drożne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ridge Forrester Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 To nie kanały... Gaźnik czyszczony dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 A wąż od podciśnienia do kranika założyłeś ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ridge Forrester Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Tak jest. Wszystko na swoim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Jak regulowales luzy zaworowe, rozrzad byl ruszany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Za dużo powietrza w stosunku do paliwa. Skład mieszanki bym pokręcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ridge Forrester Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Rozrządu nie ruszałem. Spróbuję jeszcze skład mieszanki podkręcić, ale boję się, że zwiększy spalanie... Jak ktoś ma takiego GSa to niech z łaski swojej poda wartość wykręcenia śruby od składu mieszanki. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Jezeli nie ruszales rozrzadu to powodem niedzialania silnika sa zapchane uklady wolnych obrotow w gaznikach jak pisal Limo.Swoja droga jak regulowales luzy zaworowe bez zdejmowania walkow rozrzadu ?Masz narzedzie do wyjmowania plytek ?Mam nadzieje ze sprawdzales iskre i jest na obu cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ridge Forrester Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Tak, mam klucz do montażu płytek zaworowych. Świece na obu cylindrach dają piękną niebieską iskrę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ridge Forrester Opublikowano 15 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 No więc podmieniłem gaźnik z działającego GSa i objawy są takie same. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paterlak Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 Może być zatkany wężyk odpowietrzający w baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2018 (edytowane) Dokładnie. Cos prawdopodobnie sprawia że paliwo nie leci do gaźników tak jak powinno. Jak wygląda kranik? Przewód paliwowy? I wszelkie odpowietrzenia układu paliwowego?Spróbuj odpalić z otwartym zbiornikiem.Tylko ostrożnie ... bo łatwo o pożar ;) Edytowane 15 Czerwca 2018 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.