Skocz do zawartości

Yamaha 650 Maxim - pokrywa zaworów


pkali360
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam problem ze zdjęciem pokrywy zaworów moto jak w tytule, rocznik chyba 1983. Chce ogarnąć luzy zaworowe w moto znajomego ale tu pojawia się problem.. nie można odkręcić jednej śrubki z przodu pokrywy ponieważ tuż nad nią, około 5 mm przechodzi rama. Być może to głupie albo czegoś nie dojrzałem, ale może motocykl jest po kolizji-skrzywiony lub przy mocowaniach silnika jest jakaś regulacja bo chyba silnika nie trzeba wyciągać jak to w jednym modelu aprilii. W załączniku zdjęcie.post-81030-0-78415100-1524120204_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma w tym nic dziwnego, dużo było konstrukcji, do których trzeba wymontować silnik, lub przynajmniej poluzować wymontować 90% śrub montażowych silnika- jak ja ostatnio w Hondzie CBX 1000 - do zdemontowania baterii gaźników.

Sprawdź czy można opuscić delikatnie silnik- żeby był lepszy dostęp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że może czasem i trzeba ale trochę dziwne to myślenie konstruktorów,że kilkanaście śrub idzie odkręcić a jedną zostawią w takim miejscu,ze wystarczyło 0,5 cm do przodu lub do tyłu i już by wyszła. No cóż, sprawdzę czy da się jakoś poluzowć silnik by chociaż trochę zmienił swoją pozycję. Moje wątpliwości zostały rozwiane, a Wam dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj wyciągałem padło silnika KTM SX 250, tam jak zagniecie się kolanko wydechowe- to chyba ramę trzeba ciąć, ewentualnie w silniku zluzować wszystkie śruby, łącznie z demontażem ośki wahacza, jak ruszy silnik- kolanko da się wyjąć, nawet położenie stelaża siedziska mało co dało- tam końcówka kolanka prawie przyciśnięta jest zbiorniczkiem tylnego zawiasu PDS-u- tu kolejne pytanie- co się dzieje z tyłem motocykla- chodzi o zawias- tłumienie ect... jak kolanko ostro się nagrzeje ( ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jannikiel Tobie chodzi raczej o dyfuzor, możesz podesłać fotkę o co biega dokładniej ? Dyfuzor łączy się tam z końcówką tłumika, nie jest aż tam tak mało miejsca.Trochę nie rozumiem co ma grzanie tłumika / dyfuzora do pracy zawiasu. Daj fotkę i napisz i wtedy powiedz o co chodzi. Postaram się odpowiedzieć bo z crossami mam na codzień do czynienia.

Adam M. Chodzi mi o te śrubę za klaksonem, nie te z pierwszego planu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheh to 4-takt- SXF chyba, nie wiem, nie jestem specjalista w KTM ... łączy się z tłumikiem za zbiornikiem amortyztora , może rzeczywiście, to cieplo nie jest aż tak ważne, skoro, przy dynamicznych skokach i pracy , trochę temperatury sie tam wytwarza... temat nie jest ważny- ten sprzęt- to grat jakich niemało w kraju, ujeżdżał po polach jakiś nastolatek z okolic, wymieni się to co właściciel chce i koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...