pkali360 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Witam,mam problem ze zdjęciem pokrywy zaworów moto jak w tytule, rocznik chyba 1983. Chce ogarnąć luzy zaworowe w moto znajomego ale tu pojawia się problem.. nie można odkręcić jednej śrubki z przodu pokrywy ponieważ tuż nad nią, około 5 mm przechodzi rama. Być może to głupie albo czegoś nie dojrzałem, ale może motocykl jest po kolizji-skrzywiony lub przy mocowaniach silnika jest jakaś regulacja bo chyba silnika nie trzeba wyciągać jak to w jednym modelu aprilii. W załączniku zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Nie tylko apka wymagała wybudowania pieca do serwisu...Kawa Vulkan to samo. Pewnych rzeczy w ramie nie zrobisz.Przykro mi. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Nie ma w tym nic dziwnego, dużo było konstrukcji, do których trzeba wymontować silnik, lub przynajmniej poluzować wymontować 90% śrub montażowych silnika- jak ja ostatnio w Hondzie CBX 1000 - do zdemontowania baterii gaźników.Sprawdź czy można opuscić delikatnie silnik- żeby był lepszy dostęp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Rozumiem, że może czasem i trzeba ale trochę dziwne to myślenie konstruktorów,że kilkanaście śrub idzie odkręcić a jedną zostawią w takim miejscu,ze wystarczyło 0,5 cm do przodu lub do tyłu i już by wyszła. No cóż, sprawdzę czy da się jakoś poluzowć silnik by chociaż trochę zmienił swoją pozycję. Moje wątpliwości zostały rozwiane, a Wam dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Nie ma w tym nic dziwnego bo producenci zarabiają głównie na serwisie a nie sprzedaży. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Co to by było gdyby np. w crossówkach tak robili, tam do zaworów patrzy się częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Przedwczoraj wyciągałem padło silnika KTM SX 250, tam jak zagniecie się kolanko wydechowe- to chyba ramę trzeba ciąć, ewentualnie w silniku zluzować wszystkie śruby, łącznie z demontażem ośki wahacza, jak ruszy silnik- kolanko da się wyjąć, nawet położenie stelaża siedziska mało co dało- tam końcówka kolanka prawie przyciśnięta jest zbiorniczkiem tylnego zawiasu PDS-u- tu kolejne pytanie- co się dzieje z tyłem motocykla- chodzi o zawias- tłumienie ect... jak kolanko ostro się nagrzeje ( ?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Nie rozumiem jaki problem z odkreceniem tej sruby, klucz ampulowy na prostej przedluzce, zeby do niej siegnac i odkrecasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Jannikiel Tobie chodzi raczej o dyfuzor, możesz podesłać fotkę o co biega dokładniej ? Dyfuzor łączy się tam z końcówką tłumika, nie jest aż tam tak mało miejsca.Trochę nie rozumiem co ma grzanie tłumika / dyfuzora do pracy zawiasu. Daj fotkę i napisz i wtedy powiedz o co chodzi. Postaram się odpowiedzieć bo z crossami mam na codzień do czynienia. Adam M. Chodzi mi o te śrubę za klaksonem, nie te z pierwszego planu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Heheh to 4-takt- SXF chyba, nie wiem, nie jestem specjalista w KTM ... łączy się z tłumikiem za zbiornikiem amortyztora , może rzeczywiście, to cieplo nie jest aż tak ważne, skoro, przy dynamicznych skokach i pracy , trochę temperatury sie tam wytwarza... temat nie jest ważny- ten sprzęt- to grat jakich niemało w kraju, ujeżdżał po polach jakiś nastolatek z okolic, wymieni się to co właściciel chce i koniec kropka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkali360 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Sx 250 to 2t więc miałem go w myślach,a sxf to rzeczywiście 4t. No nic, nie będę robil offtopu, jeszcze raz dzięki za podpowiedzi wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.