Skocz do zawartości

Pomóżcie - Miejskie / zwinne / lekkie moto +design


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Dzięki Panowie za duży odzew. Bardzi się cieszę, że można na Was liczyć.

Byłem w delegacji, ale juz odpisuję.

 

1) Tommo / Qadrat: Dzięki - Dukati piękne. Jescze nie jeździłem na żadnym. Moje pytanie o koszty eksploatacji i awaryjność. Mój mechanik delikatnie mówiąc "preferuje Japończyki" ;) Dodatkowe pytanie o Scramblera - nikt go nie wymienił, a przyznam, że zwrócił moją uwagę

2) Adam M. / Staszek S. - dzięki za uważne czytanie ogłoszenia i dbałość o wszystkie kryteria. BMW mniej się interesowałem, ale propozycja bardzo ciekawa, dorzucam do listy. Pytanie o skoki obrotów silnika, jak się manetkę odpuści (nie rzuca moto?) i o długowieczność silnika - oferty raczej powyżej 70tyś km widzę

3) Co Do XtX660 - nie do końca w tym kierunku bym szedł, ale poczytałem trochę o nim dzięki Wam

4) Marcin - Co do SV650 też mam na liście. Jakbyś znalazł chwilę, aby więcej rozwinąć swoją wypowiedź, bardziej by mi pomogło

5) Drugi Marcin - Yamaha Mt07 - czytałem chyba z 5 razy o nim, ale ciągle jakoś nie podejmowałem decyzji, chyba przetestuję (ale ten nowoczesny zegar bardzo mnie boli :)

 

Nie chciałem pisać moich typów na początek, aby wybadać, co poradzicie.

 

Na mojej liście do testów miałem pierwotnie (kolejność bez znaczenia):

1) Ducati Scrambler (cenowo pokombinuję :) choć jedyny minus na razie, to jego "smukła linia" - zobaczymy

2) Suzuki DL 650 / V-Storm (obawiam się masy i zwrotności, i to chyba bardziej turystyk niż na miasto, ale wygląda na taki, na którym sie dobrze jeździ)

3) Yamaha XJ6 n (trochę nijaka z wyglądu i nigdy do Yamahy jakoś mnie nie ciągnęło, ale jak popatrzeć na moje kryteria - ciekawie się wpisuje)

4) Zawsze marzyłem o Motto Guzzi, ostatnia V7 zaciekawiła mnie, rozważałem wcześniej małą BREVE, ale po testach w poprzenim roku odpuściłem sobie - same wadliwe sztuki się trafiały (raz nawet odpalałem jedną sztukę 5min latem!!!) - więc ostrożnie podchodzę do włoszczyzny...

5) Suzuki SV650 (jedyny mankament to wygląd - niektóre modele strasznie dużo tych rureczek maja przy silniku i mało "body", mój estetyzm trochę ma obawy)

 

No i zapomniałem o nr 6) Honda CBF 600 (ale czy nie za ciężka?)

+ teraz dorzucam BMW R800 boxer + Yamahe MT7 (może przeżyje ten nowoczesny zegar i znajdę jakąś szybę dłuższą)

 

Jeśli macie jakieś komentarze do powyższych, to będę wdzięczny.

Pozdrawiam,

 

Air23

Edytowane przez AIR23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jechałem ale pasuje do tego czego szukasz. xsr ma ten sam piec co mt07 a ten gada tak

Do tego to popularny model więc zero problemów z częściami czy serwisem.

Żaden naked nie nadaje sie na długie trasy chyba że ktoś zapie**ala non stop 150km/h . Na trasy typowy turystyk z pozycją jak na kiblu np. xtz1200

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...