żużu77 Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 W tej cenie BMW f650gs, singiel na wtrysku. Nie za ciężki, zwinny, oszczędny i trwały. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eurytius Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Polecam Yamaha TDM 4tx - 5PS z wingrackiem, czyli stelażem pod 3 kufry Givi. Duże moto z zawiasem, który pozwoli wolno szuter pokonać. Z zalet pozycja za kierą, a z wad to nie wszystkie mają wskaźnik poziomu paliwa, łykają 0,3L oleum na 100km. Zawias przedni niemal funduro : tak ale jak sam widisz jestem kurdupel 168cm to tdm raczej nie dla mnie gs 650 bardzo mnie zaciekawiło to może być coś dla mnie :) Bardzo wam dziękuje za podpowiedzi trochę mnie ukierunkowały :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biblo Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Ale GS650 to chyba też dość wysokie moto... Ja mam ok. 172 i na Dakarze kolegi podpierałem się czubkami stóp... Cytuj Pozdrawiam,Jacek __________________________________________|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC| Forum powinno być jak Media Markt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrex Opublikowano 18 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) A może dla kolegi @eurytius V-Strom 650 byłby dobrym wyborem? Poszperałem też trochę po sieci i znalazłem, że BMW F650gs też ma dość nisko osadzoną kanapę. Edit: Co już było wyżej stwierdzone. :D Edytowane 18 Marca 2018 przez mrex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Ale GS650 to chyba też dość wysokie moto... Ja mam ok. 172 i na Dakarze kolegi podpierałem się czubkami stóp...Jest dużo motocykli na rynku z fabrycznie obniżonym zawiasem.Żona 2 lata jeździła takim GS, wzrostu ma 160 cm. Bez problemu sięgała obiema stopami. Przejechała dobrze ponad 50 tys.W tym czasie dobrze poznałem maszynę, bywało, że olej zmieniałem co 2 tygodnie.Za trwałość, ergonomię i ekonomikę użytkowania gorąco polecam. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) Ale GS650 to chyba też dość wysokie moto... Ja mam ok. 172 i na Dakarze kolegi podpierałem się czubkami stóp...Ja jakichś wielkich problemów nie miałem, a też wzrostem nie grzeszę ;). Jeździłem trochę taką bmką ale topornośc tego moto mnie pokonała.BTW: dakar jest podwyższony względem zwykłego 650 gs. Edytowane 18 Marca 2018 przez Wertyder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biblo Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 BTW: dakar jest podwyższony względem zwykłego 650 gs. To zapewne wyjaśnia sprawę... :) Cytuj Pozdrawiam,Jacek __________________________________________|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC| Forum powinno być jak Media Markt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrex Opublikowano 26 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 Temat uważam za zamknięty (przynajmniej z mojej strony :)). Kilka odczuć na szybko po paru dniach użytkowania V-Strom 1000 z roku 2007 (jeszcze za wcześnie na ostateczne opinie, zrobiłem raptem kilkadziesiąt kilometrów). Już teraz jestem w stanie stwierdzić, że był to dobry wybór. Piękna maszyna, jestem zachwycony. Świetnie się prowadzi, pomimo naprawdę dużych gabarytów (początkowo byłem lekko przestraszony i musiałem przejechać kilka kilometrów zanim zacząłem pewniej wchodzić w zakręty). Niektórzy powiedzą, że nie jest to przepiękny motocykl, ale mnie urzekł i to jest dokładnie to czego potrzebowałem. Przypuszczam, że decydując się na 650 miałbym podobne odczucia, ale znalazłem świetną ofertę na 1000 i postanowiłem wybrać właśnie taką maszynę, a na pewno skorzystam na tym planując dalsze wycieczki we dwoje. Także pokrótce - z czystym sumieniem polecę każdemu V-Strom jako maszynę turystyczną. :) Pozdrawiam,mrex. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 26 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2018 I elegancko. Niech maszyna służy.Najważniejsze, że jesteś zadowolony. Żużu77, R12RT '05, Cieszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICH4CY Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Do tej pory przez 3 sezony użytkowałem 125 i z racji, że w końcu zrobiłem kat. A, poszukuję czegoś większego. Szukam motocykla szosowo-turystycznego, który w tygodniu wykorzystywał będę na dojazdy do pracy przez zakorkowane miasto a w wolnych chwilach na jakieś trochę dalsze wypady. Obowiązkowo musi być szyba, bo często przemieszczam się autostradą i ABS. Rozważam modele takie jak: XJ6 Diversion (najlepiej w wersji z pełnymi owiewkami, czyli F) Na XJ6, ale w wersji naked uczyłem się i zdawałem egzamin. Motocykl mi bardzo podpasował, a do tego w wersji Diversion F z tych wszystkich wspomnianych podoba mi się najbardziej. Problem polega jednak na tym, że praktycznie nie można takich znaleźć. Nie mam prawie żadnego porównania z innymi motocyklami, ale na kursie miałem okazję przejechać kilkadziesiąt kilometrów na MT-07 i ten motocykl dla odmiany mi zupełnie nie leży - nie pasuje mi pozycja, umiejscowienie zegarów i brzmienie. Także coś tam na start mogłem porównać. FZ6 S2 (z owiewkami) Ten model wydaje mi się ze względu na moc bardziej przyszłościowy. Obawiam się, że przy XJ6 po jakimś czasie może mi brakować mocy, a w tym wypadku wygląda to lepiej. Szczególnie gdy miałbym zabrać jeszcze żonę ze sobą i jakieś kufry. CBF 600 SA Ten motocykl wydaje mi się taką najbardziej rozsądną opcją pod kątem użytkowania, ale wizualnie podoba mi się najmniej. Rozglądam się tylko za modelami nowszymi, na wtrysku i z ABS. Biorę go pod uwagę bardziej jako model motocykla alternatywnego - jeśli długo nie znajdę żadnej ciekawej Yamahy. Jednakże pomijając wybraną listę i to, że obecnie nie znalazłem nic godnego uwagi, a to co było jest już sprzedane to wpadło mi w ręce ogłoszenie FZ8 w wersji naked, ale z wysoką szybą. Wizualnie motocykl mi się bardzo podoba, aczkolwiek nie szukałem nakeda i nie wiem czy taka szyba jest w stanie zapewnić komfort przy prędkości autostradowej. Nie wiem też czy FZ8 nie jest za mocnym sprzętem jak na pierwsze większe moto. No i czy ten motocykl nadaje się np. na trasę ok 300 km, czy raczej tylko do miasta. Jeśli chodzi o moje dane to mam 178cm wzrostu i ok. 80kg wagi 🙂 Co do budżetu to idealnie by było gdybym zmieścił się w 15k, ale jeśli jest coś ciekawego to troszkę mogę dołożyć, jak w przypadku FZ8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Miałem XJte Diversion przez dwa sezony, motocykl bardzo fajny, lekki jednak na dłuższe trasy jak każdy sport - męczący.Twarde siodło, niska pozycja sprawiają że po 100km już się za bardzo nie chce jechać.No i warto byłoby zaopatrzyć się w jakąś owiewkę akcesoryjną bo w ori mocno pi*dzi - no chyba że przytulisz się do baku.Sam motocykl niezawodny, wspaniały silnik, super dźwięk jak i charakterystyka pracy.Nie miałem miejsca i kasy na 2 motocykle inaczej bym zostawił, bo to wdzięczne moto było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 XJ6 to inne moto. A ja bym jeszcze dołożył horneta do listy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICH4CY Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 @Quanti86 jeśli chodzi o lekkość XJ6 to na papierze szału nie ma bo z owiewkami waży więcej jak np. FZ8 i przy przestawianiu z miejsca na miejsce to czuć, ale jak się jedzie to faktycznie prowadzi się lekko. Co do niskiej pozycji to faktycznie nie jest tam za wysoko (chyba ok. 4cm niżej niż na Fazerze). Nie miałem okazji przejechać nim większych odległości, bo max pewnie jakieś 40-50km podczas 2h jazdy, aczkolwiek nie odczuwałem jakiegoś dyskomfortu. Więcej odczuwałem jak po takiej jeździe musiał wrócić 125-ką do domu 😉 7 minut temu, Limo napisał: XJ6 to inne moto. Co masz na myśli? Jeśli chodzi o moc to CBF ma praktycznie to samo. 8 minut temu, Limo napisał: A ja bym jeszcze dołożył horneta do listy. Tyle, że hornet to już naked, a o FZ8N napisałem, ponieważ trafił się ciekawy egzemplarz mimo, że takiego typu motocykla nie rozważałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 XJ600 to nie XJ6, zupełnie dwa inne moto. Hornet występował też w owiewce. Dodam jeszcze że FZ8 podobno pali tyle co litr więc sprawdź poczytaj żebyś potem nie żałował. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Nie cbr tylko hornet w owiewce, CB 600F 🙂 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.