Skocz do zawartości

Honda NC750X DCT jaki OLEJ ?


Rekomendowane odpowiedzi

Żużu77 ja na mechanice się nie znam. Odpowiedz mi na pytanie czy to co się stało jest winą tylko (np. kiepskiego)

oleju czy np. braku kwalifikacji obsługi w ASO lub jak pisze Limo strzału ze sprzęgła.

Żadne z powyższych. Żaden zakres przeglądu okresowego nie zakłada rozbiórki silnika celem dostępu do skrzyni.

Dynamiczna jazda to też nie powód.

Żeby poosiowo przemieścił się wałek skrzyni jest potrzebne uwolnienie w miejscu, które go trzyma na miejscu.

Może to być rozbite gniazdo łożyska, może za mały seger...

Nieszczęście nowych maszyn polega na tym, że ostatnie słowo mają nie inżynierowie, ale księgowi...

Wszystko ma być mniejsze, lżejsze, tańsze... I to się mści.

Nie uważam, że awarię spowodował właściciel. A już na pewno nie zgadzam się na uzasadnienie serwisu "strzałem sprzęgła"...

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos kierunku ewolucji...2b21bd75b2fc341cb0470af2ac1099cb.jpg

 

Limo, nigdzie, w żadnym miejscu nie jest napisane albo powiedziane, że kierowca rzeczywiście strzelał z klamki.

To jest durna, niczym nie poparta sugestia serwisu, celem odwrócenia uwagi od problemu. Oraz przerzucenie odpowiedzialności finansowej na klienta.

 

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Edytowane przez żużu77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie Yamaha, nie mówię że wszystkie ale kiedyś robiłem silnik 125 I konstrukcja była słaba. Silnik remontowany po urwaniu zaworów. Rozbieralem też silnik tej samej klasy suzuki i tam wszystko było o niebo mocniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka marka?

Na bank BMW, w końcu wiadomo od czego to skrót.

Bumka wodniak.

Niestety to, co oni zrobili projektując następcę pancernego olejaka, to nawet nie krok wstecz. To sprint wstecz...

Moto narysowane od nowa. Zupełnie inna filozofia napędu, zastąpienie wiecznego suchego sprzęgła mokrym. Zastąpienie potężnego alternatora identycznego jak w aucie mokrym. Serwis tego altka to wyjęcie silnika. A ponieważ całe moto składa się z silnika, do którego dokręcono resztę, to wyjęcie silnika=całkowita rozbiórka maszyny. Konstrukcja bardzo utrudnia życie przy samodzielnej obsłudze.

 

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...