Skocz do zawartości

Honda NC750X DCT jaki OLEJ ?


Rekomendowane odpowiedzi

Żużu - takie pytanko - czy jakby własciciel robił sobie przeglądy sam to uniknąłby takiego stanu rzeczy?

Bo wygląda to jak dla mnie na typową wadę wykonawczą częsc lub montażu ewentualnie na wybrakowany jakiś duperel...

 

Wałek od skrzyni biegów nigdy nie był fabrycznie pasowany. To robił mechanior. Wnioskuję zatem ze to jakies totalne hoojograjstwo producenta.

 

 

P.S.

Limo - strzał ze sprzegła powinien negatywnie objawić się urwaniem zabezpieczenia...

np. pasa, łańcucha, zawleczki jakiejś, być zamortyzowany przez sprzęgfło przeciażeniowe - cokolwiek, ale napewno nie powinno sie stac nic gorszego...

Ale to logiczne chyba dla każdego.

:)

 

Adamie - ale te bemki z lat 70-tych to sa strrrasznie brzydkie... :icon_mrgreen:

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żużu - takie pytanko - czy jakby własciciel robił sobie przeglądy sam to uniknąłby takiego stanu rzeczy?

Bo wygląda to jak dla mnie na typową wadę wykonawczą częsc lub montażu ewentualnie na wybrakowany jakiś duperel...

 

Wałek od skrzyni biegów nigdy nie był fabrycznie pasowany. To robił mechanior. Wnioskuję zatem ze to jakies totalne hoojograjstwo producenta.

 

 

P.S.

Limo - strzał ze sprzegła powinien negatywnie objawić się urwaniem zabezpieczenia...

np. pasa, łańcucha, zawleczki jakiejś, być zamortyzowany przez sprzęgfło przeciażeniowe - cokolwiek, ale napewno nie powinno sie stac nic gorszego...

Ale to logiczne chyba dla każdego.

:)

 

Adamie - ale te bemki z lat 70-tych to sa strrrasznie brzydkie... :icon_mrgreen:

To jest ewidentny błąd na etapie projektu.

Robota samodzielna obsługi czy ASO nie ma tu nic do rzeczy bo tam się nie grzebie bez całkowitej rozbiórki pieca.

Wielokrotny strzał z klamki czy kopanie dziur prowadzi do zniszczenia ale w innym miejscu. Wał Kardana składa się dwóch rur z zawulkanizowanym połączeniem gumowym. Zniszczenie polega na ścięciu tego połączenia. Ostatnio chłopak miał taką awarię w Argentynie.

Przesunięcie wałka w skrzyni to błąd w projekcie.

Ale firma temat pomija wymownym milczeniem...

 

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS, z lat 60 sa ladniejsze ale konstrukcyjnie znacznie slabsze, wlasnie jesli chodzi o silnik bedacy lekkim rozwinieciem konstrukcji z lat 30 tych. ( brak prawdziwego ukladu olejowego z jego filtracja i cisnieniem przedluzajacy zywotnosc silnika o 300% ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...