Skocz do zawartości

grech66

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świecie

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NC750X
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia grech66

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za radę z pisakiem UV. W tej blokadzie w grę wchodzi tylko cięcie szlifierką kontową, zamek jest w zapięciu jest skierowany tak ze nie ma do niego dojścia, lagi nie wykręcisz bo są bezpieczne śruby, blokada przytwierdzona do podłoża tak że jak kiedyś będzie ją trzeba demontować to nawet nie chce o tym teraz myśleć :) Blokada jest mojej własnej produkcji, teraz planuję wykonać kolejną wersję dla kolegi i potem pewnie kolejnego kolegi :) Lagi nie odkręci ale zawsze może uciąć , nie mam pojęcia czy to tak szybko idzie. Dodatkowym utrudnieniem będzie targanie tego do busa . Czy mogę prosić o foto takiego rozwiązania, jeśli nie publicznie to proszę o wiadomość prywatną. Akumulatorowa tutaj nie podoła boki to 1 cm stal, padnie akumulator do trzpienia nie podejdzie tarczą mało miejsca jedynie cięcie lagi , ciekawe jak szybko się je tnie?
  2. Witam, Proszę o opinie czy takie zabezpieczenie waszym zdaniem będzie skuteczne ? Mozę macie jakieś uwagi lub sugestie to proszę o tym pisać.
  3. Według mnie Yamaha, nie mówię że wszystkie ale kiedyś robiłem silnik 125 I konstrukcja była słaba. Silnik remontowany po urwaniu zaworów. Rozbieralem też silnik tej samej klasy suzuki i tam wszystko było o niebo mocniejsze.
  4. Sądzę że producent nie leje do własnych silników byle czego. Specjalnie ukrywają dokładne właściwości oleju. Zobaczymy jak będzie motor zmieniał biegi z DCT latem. Jeśli coś zobaczę to będę kontynuował temat i za rok zmienimy na inny olej. Po wymianie oleju oryginalnego który teraz jest zrobię też zdjęcia i test magnesem. Coś jeszcze da się zrobić?
  5. Zdjęcia zamówienia. https://photos.app.goo.gl/y847U4zpF80m4xcJ2 https://photos.app.goo.gl/qYtCemIPnlfyNuYB2 https://photos.app.goo.gl/k1YlTG7Y7hdIr3EL2
  6. Jasne, będę pamiętał dać zdjęcia. Pan z serwisu zapewniał ze ten olej lepiej współpracuje z DCT i klienci używający innych zamienników jak np te które ja zamierzałem kupić wracali do serwisu i kupowali oryginalny bo skrzynia chodziła na oryginale płynniej. Ja się z tym mogę zgodzić że programowanie skrzyni było pod określoną gęstość olejów co przekłada się na płynne zazębianie tarcz.
  7. Dzwoniłem do serwisu: Olej 280 zł 4L filtr oleju 51 zł filtr skrzyni 57 zł koszt wysyłki zamówionego towaru 23 zł kurier Pan też potwierdził że używają olejów 10w30 ale nie wiem jakiej marki. Po telefonie do serwisu Hondy w Poznaniu "Karlik" Kupiłem 4L oleju Hondy i oryginalne oba filtry oraz podkładkę pod śrubę spustową z kosztami wysyłki za pobraniem w cenie 290zł Więc myślę ze to bardzo dobra cena i nie ma nawet co patrzeć na zamienniki. (Cena jest promocyjna w okresie zimowym)
  8. Dziękuję za rady, zwłaszcza od FILIPAR. Sam nie wiem co z tym olejem dzisiaj zadzwonię do Hondy zapytam ile kosztuje oryginał ale tylko sam olej. Najlepiej byłoby mieć wtyki w salonie bo słyszałem ze niektóre marki jak Renault mają oleje ELFA, a różnica polega na tym ze nie jest pakowany w bańki tyko dostają to samo w beczkach.
  9. Qadrat, dzięki to widziałem to ale nie wiedziałem czy to na pewno tylko o to chodzi. Instrukcja https://drive.google.com/file/d/0Bxb9y16qX_MNUUFHZjNZOXM1Tnc/view O motocykl dbam bardzo i na nic nie żałuję zł. Tylko zrozumcie chłopaki no jak ktoś umie zrobić samemu i lubi to to po co ma komuś za to płacić. Kasa zostaje na dopieszczenie motocykla i jeszcze jest satysfakcja. Dlatego łapię się za głowę ile płaci się w serwisie za coś co robisz z przyjemnością i jeszcze to cieszy. Najbardziej jednak przemawia za mną to że gdy robię to samemu to wiem że mam to zrobione dobrze. Chyba ze nie jestem pewien to się za to nie biorę i daje to do specjalisty, w takim wypadku nie ma co oszczędzać bo się to potem mści z podwójną mocą. Wracając do tematu oleju czy lepiej tego Motula czy Castrola ? Na filmie facet leje taki:
  10. Nie mam instrukcji żadnej. i nie kontaktuje się z serwisem bo ich ceny są NIENORMALNE. Taka wymiana oleju to nic trudnego, a kwota 100 zł za tą czynność to skandal.
  11. Witam, szukałem na necie jaki olej powinien być do mojego motocykla ale ciągle co innego piszą i już sam nie wiem a boje się zalać DCT złym olejem bo mogę nie mieć biegów :). Motor ma 4 tys przebiegu. to co wybraem Motula 7100 10W30 Proszę o rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...