Skocz do zawartości

Yamaha FZS Fazer 600 ciągły problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam z racji że jest to moj pierwszy moto ten sezon bedzie pełnym sezonem 1, nie mam dużej wiedzy na temat motocykli, budowy silnika etc, powoli się ucze troche z interentu trochę od dobrych ludzi. Otóż mam problem, odpalilem moto po zimie (na paliwie które przestało zime) pochodził wszystko ok. Pojechałem na przejażdżkę , zajechałem na parking chwila odpoczynku luz zsiadłem z moto silnik pracował rowno na niskich obrotach w pewnym momencie coś go zaczeło hmm ? dusić przycinać zmieniać ton i zgasł. I tak miałem juz pare razy po gaśnieciu pale go od strzału. Co może byc przyczyną tego zachowania ? proszę o pomoc. Hejterom dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być dużo rzeczy ale najbardziej prawdopodbne (bo zimowym staniu) jest zasilanie czyli woda w paliwie albo jakieś syfy w gaźniku.

Żeby zlikwidować wodę w paliwie, po zalaniu do (prawie pełna) dolej 250-300 ml spirytusu. rozcieńczy wodę, przyjmie się w paliwie, i przeleci przez silnik.

A potem wypadałoby wyczyścić gaźniki - chyba że to wtrysk, bo nie piszesz jaki rocznik, ale wtryski tez się czyści.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, "italian tunink" ;)

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam zakupiłem Yamahe Fazer 600 w tamtym sezonie wszystko bylo okey, zime przestała po zimie zaczał mi jakoś dziwnie chodzi zaczeło sie od tego kiedy odpalilem musiał pochodzi na obortach chwile dopiero wrzucilem go na niskie po jakims niedlugim czasie, ale do sprawa na wolnych obrotach silnik zmienial prace z rownego na hmm dziwnie tyrkanie klekotanie (nie wiem jak to nazwac) po czym gasł kolejna sprawa przy nacisnieciu sprzegla w miejscu normalnie rowniutko chodził po puszczeniu sprawa tyrkowania powracała na światła chodził ładnie chwile na czerownym i zgasł. Podczas jazdy ma strasznie nieczula manetke gazu w ja mu do oporu a ona sie zbieram w opoznienu i to mułowato, choc nie powiem jest po prau kilometrach tak ze nieraz zalapie i wszystko gra tak jakby jakis czujnik szfankował czy cos, oddałem do mechanika swiece gazniki filtry pierdoly mi powymienial i jeszcze jakas czesc ktorej nie pamietam skasowal 900 zł ksiazki nie mam wiec dokladnie nie powiem co wymienil bo została i sytuacja w ogole sie nie zmienila. Wie ktoś może co moze byc przyczyna strasznie meczace jest to podczas dluzszego wypadu. Prosze o pomoc jestem zołty w tym jezeli bedzie trzeba nagram filmik pracy mani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mechanik nie wie co jest nie tak? Wygląda na problem z gaźnikami no ale to mechanik powinien umieć zdiagnozować i powiedzieć co jest nie tak.

Jak w restauracji zamówisz schabowego a kucharz ci powie że on nie wie jak to się przygotowywuje albo poda spalonego i powie że nie wie jak to się stało to zapłacisz i wyjdziesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij siedzenie i odkręć ten metalowy trzymacz co pod nim jest filtr paliwa.

Sprawdź dokładnie przewody i jak będziesz przykręcać ten trzymacz dokładnie popatrz czy jakiś przewód się nie zagina.( u mnie się zaginał)

A nuż to taka pierdoła.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sęk w tym że powymieniał co było do wymiany i niby regulował gazniki... a dalej jest ten sam problem albo po prostu zrobil na odwal sie i puscil...

 

 

Pytanie czy umawiałeś się z nim na wymianę świec filtrów itd. i regulację gaźników czy na usunięcie usterki. Jeśli to drugie to jest coś takiego jak reklamacja.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak mu dajesz manete do oporu to obroty rosną a moto nie przyśpiesza?

Króćce szczelne?

Wszystkie kolektor się równo grzeją?

Pompka paliwa działa? (Po przekręceniu kluczyka słychać terkotanie z kanapy?)

 

Za co konkretnie skasował te 900zl?

Bo świece to 100zl, filtr 50, + za wymianę jakieś 50, gaźniki 200 to jest 400zl. A zza co zapłaciłes pozostałev500?

 

Dobra rada, zmień mechanika.

To jest motocykl gaźnikowy, bez elektroniki bez czujnikow itp. Czyli każdy mechanik powinien sobie bez problemu z tym poradzić

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...