pawelcio Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Hej.Planują zakupić nowe (używane) lagi, ponieważ oryginalne najeżone są rdzawkami i sikają olejem już kilkaset km po założeniu uszczelniaczy.Przeszukując alledrogo, znalazłem we względnie atrakcyjnej cenie w komplecie z goleniami, jednak na fotce widać na obszarza roboczym olejowy osad/olejowy film;)..... I moje pytanie, czy to normalne , dopuszczalne i wynika z pracy lag, czy też świadczy o nieszczelności uszczelniaczy? Pozdrawiam.Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sgt90 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Moim zdaniem normalne, moje wyglądaja podobnie i nie ciekną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Choć wyglądają normalnie to nawet gdy przyjdzie wymienić uszczelniacze to będziesz miał zdrowe lagi. Poza tym kupne lagi tak czy owak wypada serwisować czyli uszczelniacze i olej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Monter, liczyłem na większe konkrety z twojej strony, po poprzednim wątku.... Objaw jak najbardziej normalny. Prawidłowo między uszczelniacz olejowy a osłonę zgarniającą/przeciwpyłową powinno się dać smar. Zgarniacz nie pracuje na sucho, ewentualne rozglabane robale nie trzymają się lagi, film smarowy zapobiega korozji i doszczelnia połączenie przed wnikaniem wody....Bier te lagi, jak są proste, bo prawidłowo były obsługiwane. Tyle z mojej strony. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 A czego się spodziewałeś, coś źle napisalem? Widzę, że Cię coś zabolało. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Też Cię lubię I widzę, że raczej ciebie ;) Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcio Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Dziękuję za odpowiedzi. Jedna z moich lag sika mocno olejem, ale na drugiej jest film olejowy jak na fotce, więc z tego wynika, że do wymiany mogę tylko jedną:) Jeśli nie znajdę jednej sztuki w dobrym stanie, wówczas wezmę ten komplecik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Jak masz korozję rur, to zmień obie. I serwisuj, wymieniaj olej też w obu na raz. Niech to będzie, jak powinno. Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcio Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Jedna ma rdzawki i jest ewidentnie do wymiany. Drugą - na zdjęciu kiedyś wymieniłem, nie ma rdzawych kropek i widać na niej chyba właśnie ten film olejowy (?)Na fotkach ta lepsza laga. ( z tyłu ta rdzawa - widać po wianuszku z brudu) Edytowane 6 Czerwca 2017 przez pawelcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Monter, liczyłem na większe konkrety z twojej strony, po poprzednim wątku.... Objaw jak najbardziej normalny.Prawidłowo między uszczelniacz olejowy a osłonę zgarniającą/przeciwpyłową powinno się dać smar. Zgarniacz nie pracuje na sucho, ewentualne rozglabane robale nie trzymają się lagi, film smarowy zapobiega korozji i doszczelnia połączenie przed wnikaniem wody....Bier te lagi, jak są proste, bo prawidłowo były obsługiwane. Tyle z mojej strony. Żużu77, Cieszyn, R12RTżużu moja kawa ma suche, czyste lagi. Czy mam to reklamować na gwarancji jako usterka/wada ? :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Jedna ma rdzawki i jest ewidentnie do wymiany. Drugą - na zdjęciu kiedyś wymieniłem, nie ma rdzawych kropek i widać na niej chyba właśnie ten film olejowy (?)Na fotkach ta lepsza laga. ( z tyłu ta rdzawa - widać po wianuszku z brudu) Chłopie, gdzie ty masz to sikanie. Ta druga laga ledwo się poci, jest do uratowania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcio Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Mówisz o tej z tyłu (lewej)? Czy mówisz o tej na drugiej fotce? Bo na drugim foto w powyższym poście jest ta sama, co na pierwszej (prawa), tylko w zbliżeniu i własnie chcę wyjaśnić, czy jest spocona, czy to ten pożyteczny film olejowy :) To ma zdecydować, czy wymieniać dwie, czy jedną. Poniżej fotka drugiej lagi - lewej, tej, która sika. Jest na niej sporo wżerów i taki stan jest po ok 1000km od wymiany uszczelniaczy w serwisie: Edytowane 6 Czerwca 2017 przez pawelcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Tak, mówię o tej z wżerami. Wżery mają zadziory i to one kaleczą uszczelniacze. Trzeba je delikatnie spolerować papierem wodnym i założyć nowy uszczelniacz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcio Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Walczyłem już z wżerami na tej drugiej, szlifowałem papierem 1500 ,potem 2000, tak, ze nie czuć było zadziorów, tylko wgłębienia, przez które i tak wysikuje olej. Więc tę jedną chce zmienić na pewno, bo za kasę, którą wydałem na wymiany oleju i uszczelniaczy pewnie kupiłbym zdrową lagę. Czyli ta pierwsza (prawa) jest zdrowa i ta mgiełka to napewno film olejowy czy pierwsza oznaka pocenia (po 1000km od wymiany uszczelniaczy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 A, ok. Czyli to jest rezultat po regeneracji. No to niestety do wymiany. Ta druga jest ok. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.