Skocz do zawartości

Triumph Street Triple 765


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też po tym sezonie wymieniam filtr powietrza i też będzie standard:)



Pozatym po ostatnim lataniu na torze w Radomiu stwierdziłem że "wyścig zbrojeń" o każdy koń mechaniczny to głupota. Bo jak mawiają proste sa dla motocykli a zakręty dla motocyklistów i Ja się z tym zgadzam. Co z tego że masz x-koników jak na krętym torze supermoto robi z "ciebie" miazgę i lata dwa razy szybciej. Może na bardzo szybkich torach co najmniej jak Poznań osiągi moto mają znaczenie, ale bez techniki tylko na prostych :)


Także trzeba ćwiczyć technikę ile się da , najlepiej na torze i a potem ewentualnie dozbroić moto, odwrotnie odradzam.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, daleki jestem od walki o każdego kuca :), nawet o tym nie myślałem,

po prostu wymieniłem kominy i stąd remap,

tak czy inaczej niedawno zasmakowałem jazdy torowej i cóż tu więcej mówić, nic tylko po prostu potwierdzić że po jeździe na torze jazda po ulicy to już nie to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po ulicy to nie to samo... Myslisz: "ale mam fajne i szybkie moto i kozak jestem", po czym przylatujesz na tor i dostajesz takie bęcki od lasek na motocyklach typu suzuki gs 500 że się nie możesz podnieść. A jak przegniesz na torze to wylądujesz na trawie i glebie:) Mnie tor zainteresował i tu upatruje swoj rozwój techniki jazdy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam orientuje się ktoś czy można zamontować nowszy licznik do street triple mam ten czarny z dwoma wyświetlaczami i ten pod obrotomierzem uszkodzony a chciałbym ten szary z wyświetlaczem po lewej. Sprawdzał ktoś czy czy będzie chodził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam pytanko jak tam wasze sprzęty w ciepłe dni sprawowały się w mieście ,tzn jazda od skrzyżowania do skrzyżowania i tak pare kilometrów ,postój i słychać ze zbiorniczka wyrównawczego bulgotanie ,oczywiście moto zgaszone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej w ciepłe dni w mieście moto jak zatrzymam to bulgocze w zbiorniku wyrównawczym. Ale to normalny objaw bo wyrównuje się ciśnienie w układzie chłodzenia. Wentylator też mi się włącza w mieście, zależy jaka jest temp powietrza. Powyżej 20 st. to zawsze mi się włączy na światłach po kilku minutowej jeździe. Tylko nie wiem jak to jest u Ciebie ale w Wawie są straszne korki i latasz cały czas na między 1 a 3 biegiem. Dodatkowo grzanie moto (nie mylić z przegrzewaniem) ma związek z jakością oleju i płynu w chłodnicy. Generalnie im lepszy i bardziej świeższy olej i to jest bardziej odporny na temperatury niż olej słabej jakości i zużyty. Moto rzadziej włącza wentylator. To tak z moich obserwacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mapa wgrana przez serwis pod Arrowa. A z olejem to prawda jest. Im bardziej zuzyty i przpracowany to traci swoje startowe parametry. Latam na motoulu 300V 10W/40 i ogólnie dobry olej tylko strasznie szybko leca mu nominalne parametry. 3-4 tys. km po mieście bez ostrego dzidowania i już takich zachwytów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka,

spalanko jak to spalanko żłopie jak stary alkoholik ile byś nie wlał:) a tak serio to głównie latam po mieście i na niedużych odległościach więc połowa drogi to moto nierozgrzane, ale generalnie latam dosyć ostro. Wypija średnio na mieście 8,5 L, a na trasie przy 120km/150 km/h około 5,5L. Przy lataniu w trasce powyżej 160km/h to weźmie ok. 6,5 L. Ogólnie nie jest super oszczędny ale też tragedii nie ma. Dodatkowo na PB95 pali mniej niż na paliwach wysokooktanowych średnio 0,3-0,5L na setkę. Mapa wgrana fabryczna pod podwójnego Arrowa, ale jaki ma kod to ci nie powiem. Goście z serwisu to przy mnie robili, ale oznaczeń mapy nie znam. Po wgraniu nowej mapy nie zauważyłem różnicy w spalaniu przed wgrywką na starych kominach. Natomiast to co istotne to z db. kilerami moto na na nowej mapie strasznie się muliło, szło wyraźnie gorzej niż na starych fabrycznych kominach. Dopiero po wyjęciu db. kilerów zmianie, paliwa, wgraniu jeszcze raz tej mapy motor zaczął zasuwać jak ta lala:) Filtr powietrza mam stardard, i nie będę zmieniał na jakiegoś K&N. Mam już kupiony drugi nowy standard i czeka na zmianę, może w przyszłym tyg zacznę robić serwis zimowy bo pogoda słaba się robi. Z takich serwisowych tematów przechodzę na inny olej (mam już zamówiony) z Motula 300V 10/40 na Castrola Power 1 Racing 10W/40 oba syntetyki. Castrol dużo tańszy i słyszałem że równie porządny. Dodatkowo latam na filtrze oleju K&N model chyba 204. Bardzo mi pasuje bo ma nakrętkę na klucz oczkowy innego klucza do filtrów nie posiadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...