Fat Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 No i pytanie, po co płacić za remap w serwisie, skoro można to zrobić samemu za pomocą TuneECU ;) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Street Triple R Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Siemkaza wymianę tłumików i wgranie mapy dałem w serwisie 300 PLN. Owszem można samemu ale nie chciało mi się ściągać oprogramowania, itd. Nie mam warunków do wymiany tłumików więc zrobili całość. I jestem zadowolony. Mam jeszcze parę dodatków, dostałem w gratisie, od serwisu. Moto kupiłem nowe z Salonu bo dali dobrą cenę, dołożyli cały pakiet owiewek (pług, osłony chłodnicy, owiewka zegarów) Dołożyłem jeszcze org. szybkę, crashpady, alarm, nakładkę siedzenia pasażera, i osłonę tylniego koła, no i obecnie Arrowy. Wszystko w orginale. Moto kolor szary mat :) Całość jest jak dla mnie rewelka. Oczywiście zawsze można coś poprawić ale już mi przeszło :) Wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam77 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Witam , wiem że można za pomocą TuneEcu ale nie ma tzw manuala krok po kroku jak postępować z programem w polskiej wersji :/Może ktoś ma doświadczenie i wystukał by coś na forum? Edytowane 29 Stycznia 2013 przez adam77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Street Triple R Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Hejka za pomocą TuneEcu można. Generalnie kabelek OBD za 80 PLN, komp. i program i można ustawiać. Widziałem w necie instrukcje do TuneEcu w wersji English do pobrania. Na you toube jest jak to wgrywać. Ale moja rada jest taka że aby osiagnąć coś tam odczuwalnego to trzeba zainwestować w kominy (wbrew pozorom Arrowy naprawdę chodzą niesamowicie, wiem że są drogie ale naprawde warto je kupić), plus jak jak masz zużyty filtr powietrza i świeczki to je wymienić przed strojeniem.Świeczki warto zmianić na irydowe denso. Masz spokój na długi czas. A filterek powietrza wystarczy standard, bo wszystkie typu K&N, BMC czy Pipercross to odczuwalnego z mocą nic nie dadzą, poza fajnym odgłosem zasysanego powietrza i ok. 150 PLN większego wydatku. Co z tego że można je czyścić jak za jednego BMC plus płyny do nasączania i czyszczenia mam 3 standardowe filtry.Po 10-12 tys. przebiegu bym zrobił wymiankę. Co do mapowania widziałem wykresy że na standardowych kominach można nową mapą coś wycisnąć dodatkowo ale to są przyrosty rzędu 1-2 KM i uwierz mi nie zauwazysz tego w zwykłej jeździe. Więcej da dobre paliwo Shela i nowe świeczki niż nowa mapa. Generalnie chyba we Wrocałwiu masz Triumpha i mogą ci za 150 PLN wgrać co tam sobie chcesz. Tak generalnie sa spoko kolesie. Notabene mój Street z Długołęki do Wawy przyjechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Z tym paliwem z Shella to też tak nie za zbytnio - ostatnio w Motormanii porównywali różne paliwa typu VPower, Verva itp. i wzrosty mocy względem zwykłej 95 mieściły się w granicach błędu statystycznego (ZTCP 1-1,5 KM więcej w najlepszym przypadku). Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Street Triple R Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Hejka udowodnić tego nie mogę bo na hamowni nie byłem aler po przesiadce ze zwykłej 95 Orlenu na Shela Vpower Racing 100 czuję że naprawde motor lepiej się zbiera szczególnie w zakresie elastyczności. Wiem że niektórzy mnie zaraz zjadą za subiektywne odczucia nie podparte danymi, ale prawda jest taka że każdy egzemplarz motocykla inaczej reaguje za różne paliwa. I rczeczywiście na jednych nie ma kompletnie żadnej różnicy a inne wykazdują pewne zmiany. Ja po zmianie mapowania i wymianie kominów jestem przekonany że to paliwo Shela podnosi moc. Przynajmniej w moim Streecie R jest to odczuwalne. A tesowałem już praktycznie wiekszosć dostępnych nie rajdowych paliw z rynku. Dobry dla Streeta jest też BP Ultimate 98. Generalnie wszystkie paliwa jeści chodzi o bazę sa takie same na rynku różnią się tylko dodatkami które każdy producent przygotowuje wg. własnej receptury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Ja w swoim nie odczułem różnicy po zatankowaniu V power r.,ale staram się tankować na dobrych stacjach-większe prawdopodobieństwo ,że paliwo będzie miało swoje parametry w normie. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam77 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Co do mapowania widziałem wykresy że na standardowych kominach można nową mapą coś wycisnąć dodatkowo ale to są przyrosty rzędu 1-2 KM i uwierz mi nie zauwazysz tego w zwykłej jeździe. Więcej da dobre paliwo Shela i nowe świeczki niż nowa mapa. Generalnie chyba we Wrocałwiu masz Triumpha i mogą ci za 150 PLN wgrać co tam sobie chcesz. Tak generalnie sa spoko kolesie. Notabene mój Street z Długołęki do Wawy przyjechał. Ja mam oryginały przerobione na przeloty i powiem wam że bardzo ładnie to chodzi ,a ma być jeszcze lepiej bo nie miałem okazji ich dobrze wypalić ,na wiosnę wrzuce filmik,jeden jest świeżo po przeróbce,oczywiście dźwięk na żywo o wiele lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Trzeba przyznać ,że ładnie mruczy. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Czytalem ten test paliw o ktorym pisze Fat. Faktycznie na hamowni roznice byly minimalne. Z mojego doswidczenia jednak wychodzi na to, ze silnik na v-power99 pracuje plynniej i bardziej kulturalnie niz na zwyklej 95. Nie odczulem jednak przyrostu mocy. Co ciekawe (ale to juz doswiadczenie z puszki ) odnioslem niejednokrotnie wrazenie, ze na verva racing pracuje jeszcze ladniej niz na v-power. Pozdr.F. Edytowane 31 Stycznia 2013 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Street Triple R Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 adam77 jak tez podrzucę swojego na Arrowach:) Moto chodzi zacnie. Co do paliw każdy ma swoją opinię i rację. Generalnie paliw wysokooktanowych dobrze jest nie używać, cały czas tylko zmieniać co jakiś czas bo silnik "się przyzwyczaja" i stabilizuje osiagi. Ja juz nie moge się doczekać wiosny aby swojego szatana wyprowadzić na ulicę. W lutym wymianę oleju planuję i filterków no i płyn w chłodnicy i hamlcowy no i w marcu mam nadzieję jazda :) Swoją drogą planuję w nadchodzacym sezonie podszkolić umiejętności. Jest w Wawie fajna szkoła jazdy, w kwietniu bedzie kurs.A wczoraj obejrzałem fajny film o technice pokonywania zakrętów "Przyspieszenie II" Keitha Coda założyciela California Superbike School. Kto nie widział to polecam. Jak dla mnie rewelka, w przystępnej formie. Swoja drogą ta szkoła jest już w Polsce, ale ceny powalą za kurs na torze Poznań ok. 4 tys. PLN :) Z drugiej strony każdy potrafi odwinąć na prostej ale w zakręcie tak kolorowo już nie jest :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam77 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Tylko w Polsce nigdy nie wiesz co jest za zakrętem albo na zakręcie :) Według mnie jak ktoś chce poszaleć to tylko tor.A tak w ogóle to moim żywiołem jest enduro ,tu jak przyj....sz to tylko z własnej winy ;)Street Triple R na pewno chodzi dużo lepiej, tylko ja poszedłem po tańości 500pln to nie 3kk :) Edytowane 31 Stycznia 2013 przez adam77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Street Triple R Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 To prawda że u nas znaleźć równy zakręt to ciężka sprawa. Pozatym jak dla mnie droga powszechna to nie tor i na zakrętach i prostych raczej przesadnie nie odwijam, pozatym muszę się podszkolić aby czuć się pewniej. Planuję w tym roku kilka razy polecieć na tor do Radomia, tam cały dzień jazdy kosztuje w weekend 150 PLN a w inne dni 90 PLN. Nie są to powalające kwoty, no i z Wawy niedaleko:). Mają tam może niezbyt szybki ale za to bardzo techniczny tor i o to mi chodzi. No i ze dwa kursy w szkole. Potem powinno być lepiej. Co do jazdy to dziś juz mnie korciło aby wyjechac bo u nas wszystko przeschło i tem ok 7 stopni. Zobaczymy ale jak taka pogoda się utrzyma to w przyszłym tyg. wyjadę przewietrzyć Streeta. A tak na marginegie. To grzebaliście w swoich maszynach w zawieszeniu ? Ja ustawiłem swojego na sport wg. instrukcji i jest naprawdę spora poprawa stabilnośc w/s standardu, a komfort jeszcze lekki pozostał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Ja w swoim podkręciłem trochę "gałą" przy tylnym amorze ,aby go utwardzić i jest lepiej.W przodzie nie grzebię bo nie mam za dużego doświadczenia,a nie chcę spi...yć sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 1 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Jak dla mnie ustawienie "sport" w R to na drogi zdecydowanie za dużo. Strasznie sztywno, zawias zupełnie traci zdolność wybierania nierówności, a w ulicznych zakrętach nie czuć praktycznie żadnej poprawy względem ustawienia standardowego (zwłaszcza, że oba nastawy różnią tak naprawdę tylko dwa kliki!). Na drodze latam więc na ustawieniu STD i jest świetnie, nie ma problemów ze stabilnością czy szybkością skrętu. Wiem, że to nie wyznacznik, ale obie opony da się domknąć bez większego trudu, także... Ustawienie sport będę sprawdzać w tym roku na torze. Montuję sportowe sety aby mieć trochę więcej prześwitu i heja :) Tylko muszę jeszcze ogarnąć obsługę laptimera. Jestem ciekaw jakie będą różnice względem sporta :) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.