Adam M. Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Brak cisnienia sprezania przeklada sie na mniejsze podcisnienie ssania.Rzeczywiscie sprawdz luzy zaworowe na tym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 A i jeszcze jedno pytanie, będe zamawial miernik ciśnienia sprężanie, i czy orientuje sie ktoś czy te mierniki dostępne na olx w cenie 50-70zł bedą sie nadawały? Dokładny pomiar dawają?Będzie wystarczający dla Twoich potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Bo gdzieś tam wyczytałem że są niedokładne, ale na allegro niema lepszych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Dokładniejszy będzie z wkręcaną końcówką. Dostępne są też z wtykaną,ale te odpadają Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Właśnie chciałem zamówić tego z wtykaną końcówką, czemu ten odpada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Używam jednego i drugiego, wskazania są porównywalne, nic nie odpada. W Twoim przypadku sprawdzą się obydwa, tym bardziej, że masz sprawdzić przede wszystkim rożnicę ciśnienia między cylindrami.Jeżeli jeden cylinder jest kompletnie głuchy, to go możesz sprawdzić zatykając otwór od świecy palcem, jeśli sięgniesz, bo nie pamiętam, jak jest w czterysetce. I to nie jest żart.A z zaworem po długim postoju może być tak, jak napisal AdamM. Przerabialem to w Magnie, ktora dlugo stała. Dostała w palnik i sprężanie wrociło na swoje miejsce. Edytowane 16 Listopada 2016 przez grizzli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Już prubowałem zatkać i nie mogę sięgnąć, teraz w sobote przejade sie nim ostro, a jak nic nie da to zamawiam miernik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Gaźniki do roboty, czyszczenie, regulacja - byc może trza coś wymienić ( jaki przebieg?) potem synchro....innej możliwości brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Przebieg na liczniku 26 tyś, ale licznik praqdopodobnie wymieniany bo był chyba po ślizgu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 To jestem ciekaw jak wyglądają przepustnice, membrany, iglice.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 No właśnie jak sprawdzić czy są dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Jednak chyba na ten jeden gar nie chodzi wcale, bo teraz wykręciłem świece z niego, i nie jest w ogóle okopcona, a była wkładana nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 No to jak iskra ( porządna- tak z 2-3 cm) jest to gaźniki...kiedy w końcu zrozumiecie w dobie paliw z dodatkami bio - postój motocykla ok. 1 m-c bez jeżdżenia może skończyć się podobnymi problemami- przyczyna banalnie prosta- z paliwa podczas postoju- szczególnie w ogrzewanych garażach ulatniają się najbardziej lotne związki, pozostawiając bio i inne paskudztwa osadzające się na rozpylaczach, dyszach i innych elementach gaźnika- 4-cylindrówka 400 pojemności ma relatywnie małe dyszki, a w szczególności dysze wolnych obrotów...trza czyścić, przy użyciu odpowiednich carbucleanerów i urządzeń.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 No to jak iskra ( porządna- tak z 2-3 cm) jest to gaźniki...Ja takiej jeszcze nie widziałem. Iskra na 3 cm :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrGlub Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 A te biopaskudztwa go nie przypadkiem zwykły etanol? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.