Italiano126 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Witam serdecznie wszystkich zajawkowiczów i odrazu przedstawiam wam mój problem:Od pewnego czasu w pewnym pojeździe mam gaźnik Keihin z oznaczeniami (tak jak na dole po kolei) KEIHIN JAPAN PH 68 C [A] W J i jakiś kiepsko wybity znaczek wyglądający jak R czyli przypuszczalnie68 C [A] W J R 1 Pytanie - z jakiego to ustrojstwa może być ? od kilku osób słyszałem że Honda CB 250. 2 Użyłem jednego z dwóch bo były połączone i użyłem tylko tego który ma mechanizm ssania. 3 Mam ostatnio dość duży problem z nim, a mianowicie - przy dłuższym trzymaniu wysokich obrotów / wyższej prędkości zaczyna go dławić i nie wiem przez co a wygląda mi na brak paliwa w komorze pływaka. 4 Ostatnio większe spalanie i to dość pokaźnie 5 Rano po odpaleniu póki chwile nie popracuje i nie rozgrzeje się moge zapomnieć o dodaniu gazu - jak dodam zgaśnie a przy tym gdy to robię delikatnie strzela w dolot 6 Skąd do tego gaźnika części dorwać ? Typu uszczelki, pływak, przepustnica, iglica, śrubka składu mieszanki ? Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o motocykle (przepraszam ) Dla ciekawości gaźnik jest zamontowany w Fiacie 126p Jeśli mój temat się nie znalazł tam gdzie powinien, bo nie miałem pomysłu gdzie go umiejscowić to przepraszam i przenieście gdzie trzeba bo nie zaaklimatyzowałem się jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Daj jakieś zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 błyskotliwie napisany temat wątku: nic nie wiadomo o co pytasz. pomijam, że o fiacie 126p chcesz pisać w mechanice motocyklowej (dwa koła odpadły, buda przerdzewiała..?)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Powiało grozą i nie zbyt gościnnie, sory panie moderatorze ale takim zimnem nie zachęcisz kolejnych forumowiczów do zagrzania tutaj miejsca.W moim pytaniu zawarte jest kilka pytań, punkt po punkcie i nie rozumiem problemu by punkt po punkcie odpowiedzieć łopatologicznie kompletnemu laikowi który się nie zna na gaźnikach motocyklowych.Temat nie jest o Fiacie 126 tylko o GAŹNIKU który w nim się znajduje.. nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma a dojdziemy do celu i każdy będzie zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Powiało grozą i nie zbyt gościnnie, sory panie moderatorze ale takim zimnem nie zachęcisz kolejnych forumowiczów do zagrzania tutaj miejsca.W moim pytaniu zawarte jest kilka pytań, punkt po punkcie i nie rozumiem problemu by punkt po punkcie odpowiedzieć łopatologicznie kompletnemu laikowi który się nie zna na gaźnikach motocyklowych.Temat nie jest o Fiacie 126 tylko o GAŹNIKU który w nim się znajduje.. nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma a dojdziemy do celu i każdy będzie zadowolony.Jeśli swoją butą i arogancją chcesz pokazać, jaką to brak Twojej obecności dla forum będzie stratą, to już za Tobą tęsknimy :banghead:Trochę pokory, obecność na forum nie jest obowiązkowa! Jeśli wchodzisz w jakieś środowisko, to uszanuj jego zasady i prawa, a i Ty wtedy będziesz szanowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano126 Opublikowano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 jonaszkoTo już mi coś mówi... tyle że się nie zgodzę z tą membraną bo to jest gaźnik w pełni mechaniczny :) czyli przepustnica jest otwierana i zamykana przez mechanizm. Owszem z boku gaźnika jest jakaś membranka ale gdy ona jest czy jej nie ma to nie widzę żadnej różnicy w pracy silnika, owszem jest zamontowana teraz i ktoś mi mówił że to zawór CT-Off czy jakoś tak.Z innej beczki zapytam - jakie gaźniki są porównywalnych parametrów co ten, który mam zamontowany i są dostępne do niego części od ręki ? Głównie o to chodzi by średnica gardzieli na wyjściu miała 32mm i nie więcej ani mniej ? Byle nie podciśnieniowe bo ich nie idzie wyregulować bez airboxa na którego nie ma miejsca w komorze silnika F126. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.