Skocz do zawartości

stara japonia za 4tys zl ??


Rekomendowane odpowiedzi

no coz na poczatku oswiadczam iz nie mam bogatych rodzicow , ani stalej pracy :D , bujam sie juz na jawie 3 sezony ,nie to ze mi sie nie podoba ale juz bardzo mi sie marzy cos choc o drobinke mocniejsezgo. moze i temat jest wtorny ale moje pytania wywodza sie stad iz w starych 2 suwach mam jako takie pojecia, to rynek starych japonii jest mi ogolnie obcym, nigdy nie interesowalem sie powaznie kupnem w/w moto. wiec takie oto pytania:

1.czy mozna dorwac cos czym bedzie mozna pojezdzic a nie robic generalny remont (nie liczac duperel) za ok.4 tys zl ?

2. interesuja mnie modele typu cb 450s, xbr 500,gs 450,lub cos podobnego

3.jak widac interwsuja mnie 1, lub 2 cylindrowki nie chce sie pakowac w duze 4 cylindrowe wiekowe moto za taka kase czy moje rozumowanie jest sluszne czy moze za ta cene mozna tez kupic 550-600cm (nie do remontu :mrgreen: )

4.boje sie duzych kosztow eksploatacji m.in stad moje sugestie odnosnie modeli.

5. ogolnie rzecz biorac chcialbym ale sie boje tych starcow , bo kto sprzeda zdrowa japonie za 4tys.- tak mowi moj zdrowy rozsadek ale bardzo chcialbym sie mylic

co mi poradzicie w tym temacie starzy wyjadacze. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, chcac sie trzymac 2 cylindrowych motocykli.

Rowniez cena 4 tys zl jest taka za ktora b.wiele starszych sprzetow ludzie chcieliby sprzedac. Jedyny problem w tym wszystkim to znalezienie dobrego motocykla, a to nie bedzie wcale latwe.

Po zrobieniu wstepnej eliminacji samemu, proponuje zaprowadzic upatrzony sprzet do warsztatu na przeglad przed zakupem - moze ci to oszczedzi ladny kawalek grosza, bo ceny czesci do starej japonii sa na identycznym poziomie z czesciami nowej japonii i moga przyprawic o zawal.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam właśnie taki motocykl za 4 tys. Suzuki GS 750 z 1980 roku. :D

Plus to to że są to motorki z bardzo trwałymi silnikami, nie tylko suzy ale i inne z tych lat. Minus to to że jadnak mają trochę już przejechane i tak naprawdę do końca nie wiadomo kto je miał przed nami i co z nimi robił.

Na pewno będą brały trochę oleju, jedne więcej drugie mniej. Można też mieć problemy z elektryką. Ogólnie myślę że można trafić jeszcze kilka fajnych egzemplarzy! I jeszcze jedno, za 4 tys masz naprawdę duży motocykl, o przyzwoitych osiągach. Ja, osobiście ze starszych wolę 4 cylindrówki, i lepiej wyglądają i szybciej (mam nadzieję) jeżdzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde mówiąc jakbym był na Twoim Madrider miejscu to poszukał bym czegoś do sprowadzenia, teraz juz ceny na Ebuyu zaczęły spadać na jesien i za 250-400 euro spokojnie wyrwiesz GS450 czy coś w tym rodzaju (na xbr nie licz bo sie cenią) na chodzie, do tego dojdzie Ci ok 1100 na rejestracje, przegląd itp co daje Ci razem 3000 a za pozostały 1000 robisz przyzwoity przegląd i śmigasz

Ja w XJte z 86 wpakowałem znów troche więcej więc tez i chciałbym za nią 4500 ale to zawsze 4 cylindry... i całe 73 KM, ideał to to nie jest (zawsze 18 lat) ale spokojnie i bezstresowo w promieniu 200 km od domu moge sie poruszać

 

np http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...2488018528&rd=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marlew widzialem twoja fure na allegro,nawet niezla ale z taka szczeroscia to chyba jej nie sprzedasz :D , napisz ze w stanie idealnym jak wszyscy , oczywiscie zartuje i zeby wiecej osob dawalo takie opisy jak ty to by nie bylo nieporozumien przy kupowaniu , ps.0,5l./1000 to chyba nie az tak duzo.

a odnosnie kupowania na ebay to zebym chociaz mieszkal na zachodzie to pewnie bym sie pofatygowal , ale z bialegostoku to jest naprawde szmat drogi do niemiec , a i jakbym pojechal i to tak pewnie by mnie zrobili w konia bo ja nie szprecham ani troche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tych 4tyś dołóż jeszcze klocka i bedzie gs500 z lat 90tych

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mam te same rozterki. Moje typy to VT 500e i CX500...2 cylindry i kardan, 4cylindrowce zostawie narazie w spokoju bo boje sie że nie będe w stanie utrzymać takiego motocykla (finansowo).

ps. Może ktoś coś wie na temat w/w motocykli? Na co uważać i czy opłaca się brać np. takiego 24letniego CXa za 4 tys?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jawe bede musial puscic w ludzi , tez nie bede wiedzial ile za to mozna wziac,bo cenic to sie mozna a sprzedac to inna bajka :D

a do tego klocka to tak jak napisalem zebym ot tak sobie mogl go dorzucic to moj wybor by sie troche rozszerzyl ale skad wziac tego "klocka" (gs500 fajna furka tylko jescze troche za droga)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje typy to VT 500e i CX500...2 cylindry i kardan,

ps. Może ktoś coś wie na temat w/w motocykli? Na co uważać i czy opłaca się brać np. takiego 24letniego CXa za 4 tys?

Co do CX-a to wiem tylko tyle, że trzeba sprawdzić pompę cieczy chłodzącej, bo potrafi pociec (niestety wymiana lub naprawa to wyjmowanie silnika)

Mogę za to polecić VT500 (C lub E). Jeżeli ogólny stan motocykla nie budzi zastrzeżeń (czyli standardowe oględziny - zawsze wnikliwe) to motocykl nie posiada typowych "słabych punktów". Jest bardzo ekonomiczny, poręczny i niekłopotliwy w użytkowniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Vlaad. Jak narazie mam na oku właśnie CXa, koresponduje z właścicielem i wydaje się on być bardzo uczciwym sprzedawcą oraz spoko gościem :D . Jeśli mógłby ktoś coś jeszcze doradzić lub jakoś skometować wypowiedź właściciela. Powozwole sobie zacytować Jego słowa

w tym roku zaczał sie mokrzyć lewy cylinder. Sprawdziłem co to. w Oleju

nie ma śladów wody. W wodzie sladów oleju. Wycieka woda przez uszczelkę pod

głowicą lub przez połączenie miedzy termostatem a cylindrem a potem ścieka

po uszczelce. Dokałdnie nie umiem sprawdzić bo te "mokrzenie" (nic sie z

niego nie leje !) zdarza się jak się motorek przcyiśnie powyżej setki.

Uszczelkę pod głowicę kupiłem w Larssonie. Nie brałem się za to, bo primo:

nie przeszkadza mi to w jeździe (nie musiałem jeszcze nawet dolewać do

zbiorniczka), secundo: czekam z tym na zmianę oleju . Wymieniałem olej na

początku tego roku i ma zrobione na nim 3000 kilometrów. Olej zmieniam po

6000 tysiakach (Motul 3100),

Jedyne stuki jakie są, to zaraz po uruchomieniu, co moim zdaniem są

zawory, kiedy się troszke podgrzeje kasuje sobie luz i to zanika

Według mnie to tak jak pisze właściciel, nic poważnego, ale wole się jeszcze Was poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...