Skocz do zawartości

Oględziny 125 2T


Limo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja też nie dałbym rozbierać obcemu facetowi moto bo chce sobie w garnek zajrzeć , a miałem bystrzacha co chciał w xr 600 zwalać głowice żeby sobie do gara zajrzeć spytałem czy po**bany czy z policji :D

 

może ci pozwoli limo i w sumie tego ci życzę ale wątpie :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak przeglądam ogłoszenia to zdarzają sie i takie gdzie piszą wprost że nie ma problemu.

 

Bo jak się ma pewnego sprzęta,to trzeba go jakoś zareklamować.

 

Ja tak swoją cr250 97 pogoniłem, Przyjechał many z kasą i uszczelkami i ściągaliśmy głowicę. Roboty może z 20 min.

Poszła bez targowania ceny-7400 :biggrin:

 

Jeśli będzie wbita tuleja to będzie ją widać przez okno wydechowe.

 

Tu masz wykaz nr vin i roczniki-dużo ludzi zaniża wiek maszyn http://www.dkmotocykle.pl/?artykul=121#yamaha

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak to sprzedający `rozkreca` to ok, ale jak kupujący i przez przypadek np. coś urwie ;).

 

 

Oczywiście.

Nie pozwoliłbym komukolwiek wkładać swoje ręce do silnika, dopóki kasy nie będę miał w kieszeni

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Yamahę i jest gdzieś w okolicy Wa-wy, to zamiast rozkręcać i kombinować polecam przywieźć do serwisu Bros Racing, który prowadzą bracia Kędzierscy i który jest oficjalnym serwisem marki Yamaha. Robią tylko crossy i od razu powiedzą, co i jak.

Z zakupem używanej setki bez znajomości jej historii jest ciężki temat, bo te motocykle użytkowane w odpowiedni sposób dostają potężne cięgi, zwłaszcza w piachu. Tłoki wymienia się co chwila i są bardzo wrażliwe np. na nieodpowiednią mieszankę (przy czym mieszanka odpowiednia dla kogoś, kto dobrze trzyma gaz będzie nieodpowiednia dla osoby, która dopiero uczy się jeździć, bo silnik nie będzie pracował w odpowiednim zakresie obrotów). Natomiast wymiana samego tłoka czy korby niewiele mówi, bo w większości przypadków spektakularne wybuchy albo zatarcia są spowodowane nieprawidłowo wykonanym remontem, a nie użyciem części tego albo innego producenta (potem ludzie piszą głupoty, że je*nęła korba HotRods'a, ale okazało się, że jakiś pajac przy remoncie nie wymienił łożysk na wale bo mu było szkoda 300 zł).

Ps. wiem, że teraz nasz forumowy Sikor miał sprzedawać bardzo fajną, mało jeżdżoną 125 2T (KTM). Motocykl ma znaną historię i był naprawdę dobrze szanowany. Może to jeszcze aktualne, polecam dopytać.

Ps 2. Limo, jeżeli lecisz oglądać jakieś moto w okolicy W-wy i chcesz dodatkową parę oczu, to daj cynk, możemy podlecieć razem.

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sherman. Zgadza się, mam świeżutkiego SX 125 którego byłbym skłonny sprzedać. Tylko że to jest 2014 model, świeżo po wymienie tłoka (czyli to juz 3 tłok od nowości) i po serwisie przedniego zawiasu oraz serwisie-tunningu amora. Jeszcze nie wystawiałem, ale moto ma 46 mth i jest w rewelacyjnym stanie

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie!

 

Tak, widziałem ogłoszenie Sikora, bardzo fajny sprzęcik i na 200% zadbany znając właściciela :), niestety nie mój budżet.

 

Ale bardzo chętnie skorzystałbym z oferty pomocy, Sherman, jeśli będziesz miał możliwość. Ja szukam w promieniu 100km od Warszawy, oczywiście im bliżej tym lepiej bo jestem ograniczony czasowo.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To śmiało się odzywaj, jak będę mógł to podlecimy obejrzeć. Zawsze para oczu więcej, a może się okazać, że jeżeli trafisz na kogoś, kto w miarę regularnie jeździ to sprzęt może być znany. Nawet można by się z kimś ustawić tak, żebyś mógł się przejechać sprzętem gdzieś po torze, bo to zawsze co innego (od razu by wyszło, czy nic się nie poci, czy kosz sprzęgłowy nie jest wyjebany, jak się wkręca pod obciążeniem itd.).

Jak coś to dawaj na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...