samolot Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czytałem o tym GT 125. Przy moich wzroście i wadze to jedyna opcja na 125 . Szkoda tylko że jest dość drogi a silnik wymaga utrzymywania wyższych obrotów niz w innych 125. Taki GT z silnikiem od MT do byłby dopiero idealny motocykl klasy 125. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie wiem, ja tam zawsze wolałbym 2 cylindry niż 1 :) A układ V2 jest lepszy niż L2. Ale o gustach się nie dyskutuje. W gt 125 właśnie najlepszy jest ten silnik ,zaraz po tym gabaryty. A z dobrym wydechem Gt gada tak : Lepiej niż jakakolwiek jednogarowa 125. Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez Punkbuster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Dwa cylindry to zawsze lepiej niż jeden. Problem jest tylko w tym że silnik w GT 125 według testów zestrojono tak że jest dynamiczny tylko w górnym rejestrze obrotów. U mnie Yamaha Ybr miała przyzwoity środkowy zakres obrotów i taka charakterystyka mi najbardziej odpowiadała. Co do Twojego Rometa to myślę że on musi mieć więcej niz te 10KM w papierach, skoro jedzie maksymalnie 100km/h bez pochylania się. Jakieś 11-12KM bo wątpię żeby ktoś dokładnie zmierzył jego moc precyzyjnej hamowni. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) Jak ktoś lubi 2T to spodoba mu się charakterystyka silnika Gteka. Ciągnie dopiero od 7 tyś obr. :D Ale kopa z 2t nie ma co porównywać :) Nie zawszę osiągnę gpsową setkę.Ciężko o dobre warunki pogodowe.Ostatnio na pomorzu mocno wieje i było tylko 95km/h. A jak raz jechałem na trasie to tak wiało że max jechałem 85-90. Dochodzi duża górka i muszę redukować na 4. Ale chociaż te 80 wtedy ciągnę.Ale na szczęście takie górki to rzadkość i trzymam te gpsowe 90km/h. No, cięzko na trasie z 10 konnym silnikiem ale jakoś jedzie to. Dlatego chętnie bym przytulił Gteka 125 ale nowe jest drogie a te używane za 5 kafli z allegro mogą mieć wątpliwą historie . I Te przebiegi rzędu 30-40 tyś. km odstraszają. Dla takiego silnika to już połowa życia . A ja dużo jeżdżę... ostatnio skończyłem sezon w grudniu xD dopóki śnieg nie spadł :P Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez Punkbuster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 (edytowane) tja faktycznie poniżej 7 tysięcy nie jeździ... szczególnie, że ponad stukilowego kierowcę ma na grzbiecie... P.s. cały motocykl stok. Edyta: co do przebiegów faktucznie strach się bać... Szczególnie że znany jest w takim koniku przebieg 161 tysięcy... mil... Może z dużym gt pomyliłem... Na hyosung.info masz więcej ;) Edytowane 16 Sierpnia 2016 przez quasimodoo Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Nie wiem , bazowałem to co pisałem na Tym filmiku : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) @"I 4t nie pali mniej bo benzyna jest bez oleju :D Pali mniej przez swoją konstrukcje" To prawda - podczas zasysania paliwa z gaźnika wydech w 2T jest otwarty i część paliwa ucieka przez wydech. moderatorzy są na tym forum? kiedyś za pisanie bzdur były ostrzeżenia a później bany.... Edytowane 7 Listopada 2016 przez AdamYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesoi Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Wybór pomiędzy 2t a 4t jest taki, że albo chcesz być zawalidrogą, albo normalnym uczestnikiem ruchu. Ta, jeszcze ktoś uwierzy w ten v-max, lepiej sprawdz go gpsem:) a takie 4t co lecą przelotowe gpsowe 100km/h to na palcach jednej ręki można zliczyć. Mała prędkość i przyśpieszenie gorsze niż w nawet najsłabszym aucie sprawia, że jazda jest niewygodna i niebezpieczna ale żeby to zrozumieć trzeba pojeździć na czymś szybszym. Heniek, nie masz racji. Duke 125 z 2014r z przelotowym wydechem od Turbokit ma według hamwni 16,8KM.I idzie mi według gps, te 120km/h, jak się pochylę. Wyprostowany jadę nim 105-110km/h.Podobna sytuacja na R125, tylko fabrycznej, też według gps 120, a na długiej prostej pokazało 127km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefanek Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) A ja głupi za cenę piętnastu rometów kupiłem sobie moto, którym i tak nie jeżdżę więcej niż 140 - 160...Jak tak czytam o tych wszystkich stodwudziestkachpiątkach, które bez problemu śmigają z przelotową 120 - 130, to se myślę...Ku....źwa, ale przepłaciłem :sad: Edytowane 24 Listopada 2016 przez Stefanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Bez problemu to po takim mordowaniu mogą co najwyżej korbę pokazać, jak dama w spódniczce kolano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechuk Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) A kto tu pisze, ze 125, np. Duke 125, czy R125, czy MT125 jeździ z przelotową prędkością 120-130km/h ? To jest maksymalna prędkość, a nie przelotowa.. Normalna prędkość do jazdy dla tych motocykli to 90-100km/h. A korbę to chyba co niektórzy tutaj mają u siebie w głowie zamiast mózgu. To, że jeździsz jeden z drugim na większym motocyklu nie znaczy, że musisz obrażać tych co jeżdżą na małych moto, to tylko świadczy o twojej ignorancji i małym ego. Pozdrawiam. Edytowane 24 Listopada 2016 przez Grzechuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Się młody człowieku naucz czytać ze zrozumieniem. Napisałem, że przy trzymaniu przelotowej na maksa mogą korbę pokazać, co jest prawdą. To, że akurat ja musiałbym trzymać dwie i pół paki, a ty pakę trzydzieści żeby doszło do tego samego nie ma żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 ale piepszysz jezu ...szkoda mojego czasu by pisać do taboretu . Im out Punkbuster Powiedz mi w ktorym momencie pieprzy ? Napisal wszystko tak jak jest ale Ty nie kumasz co to jest predkosc przelotowa = predkosc srednia. Jezeli sprzetem ktory V-max jedziesz w trase i masz kilka rzezb terenu to zawsze predkosc srednia wypadnie nizej niz maxymalna tyle w temacie :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) A kto tu pisze, ze 125, np. Duke 125, czy R125, czy MT125 jeździ z przelotową prędkością 120-130km/h ? To jest maksymalna prędkość, a nie przelotowa.. Normalna prędkość do jazdy dla tych motocykli to 90-100km/h. A korbę to chyba co niektórzy tutaj mają u siebie w głowie zamiast mózgu. To, że jeździsz jeden z drugim na większym motocyklu nie znaczy, że musisz obrażać tych co jeżdżą na małych moto, to tylko świadczy o twojej ignorancji i małym ego. Pozdrawiam. :crossy: Coś pięknego ten komentarz. ale piepszysz jezu ...szkoda mojego czasu by pisać do taboretu . Im out Punkbuster Powiedz mi w ktorym momencie pieprzy ? Napisal wszystko tak jak jest ale Ty nie kumasz co to jest predkosc przelotowa = predkosc srednia. Jezeli sprzetem ktory V-max jedziesz w trase i masz kilka rzezb terenu to zawsze predkosc srednia wypadnie nizej niz maxymalna tyle w temacie :crossy:Wiem czym się różni prędkość maksymalna od przelotowej . Faktem jest ze dobre markowe 4T 125 będzie bez problemu trzymało te 100km/h przelotowej przy 120km/h v max. Nawet ciężarny 170kg Gt 125 czy Varadero trzyma spokojnie stówkę w trasie to co dopiero 140kg mt 125 czy r 125. Nawet romet trzyma 90km/h w trasie. Warzy 120kg i ma 10km :D Dopiero kiedy jest duża górka i silny wiatr w kask,to prędkości rometowi spadnie do 80km/h. Edytowane 24 Listopada 2016 przez Punkbuster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechuk Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Się młody człowieku naucz czytać ze zrozumieniem. Napisałem, że przy trzymaniu przelotowej na maksa mogą korbę pokazać, co jest prawdą. To, że akurat ja musiałbym trzymać dwie i pół paki, a ty pakę trzydzieści żeby doszło do tego samego nie ma żadnego znaczenia. No tutaj to napisałeś, tak jak na starego człowieka przystało, z tym się mogę z tobą zgodzić.. PS. Na pewnym etapie życia wiek o niczym już nie świadczy, nie wiem po co nawiązujesz w swoich postach do wieku, z obserwacji otoczenia zauważyłem, że rozumu akurat niektórym to nie przybywa niestety i z wiekiem, oczywiście żebyś nie odebrał tutaj tego, że piję do Ciebie.. od taka moja myśl życiowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.