rambi Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) Tam zapłon idzie w kolejności 1->4->2->3,na każdym przewodzie WN powinna być naklejka z cyferką.Prościej mówiąc pod 1 podpinasz 2 , pod 4 dajesz 3,no i kolejno 1 i 4. Problemem może być długość przewodów,czy wszystkie będą na tyle długie,żeby to odpowiednio podłączyc.Wczesniej pisal , ze 1 i 4 chodza na tej samej cewce. Z tego wynika, ze 2 i 3 na tej drugiej. Doczytalem sie ze :Engine Type Liquid Cooled 4 Stroke DOHC Straight Four Bore x Stroke 73 x 56 mm Compression Ratio 11.3/1 Displacement 937 cc No. of Valves 16 Firing Order 1-2-4-3 Lubrication System wet sump Starting electric Air Filtration non woven fabric element Carburation 4xmikuni bdst 36mm Znaczy sie kolejnosc zaplonu 1-2-4-3 czyli 1-4 na jednej cewce i 2-3 na drugiej. Edytowane 24 Lipca 2016 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Tak mój błąd ,miało byc 1,2,4,3 , ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Dzis mam wyjazd, wracam w sierpniu. Cewki mam nowe ( w tym roku wymieniane) a co mogło by być oprócz tego ? Co może powodować takie zakłucenia. Cisnienie na cylindrach wychodziło mi 130 troche mało ale jeszcze nie limit i wychodzi niemal na każdym tak samo +/- 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 No pisałem Ci wyżej. Cewka to transformator. Sprawdź napięcie zasilania. Ale zacznij od podmiany cewek miejscami. Nawet nei musisz ich odkręcać, w niektórych moto wystarczy kable poprzepinać... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 Dobrze a oprócz tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 24 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2016 zacznij najpierw z cewkami, aby potwierdzic lub wyeliminowac jedna przyczyne. jezeli nie pomoze bedziemy szukac dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Cewka dziala swieca dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Zdjęcie fajki ze świecy na działającym silniku, może uszkodzić moduł zapłonowy, to raz, a dwa, masz gaźniki do roboty na 100 %......i tyle na temat, albo aż tyle...zmień mechanika od gaźników, bo czyszczenie/regulacja nie polega na popsiukaniu tu i tam carbucleanerem i przedmuchanie sprężarką, taka robota mi zajmuje cały dzień z kawą i przerwą na bułkę- bo to bateria 4 gaźników...a jak ktoś zrobi to w 2 godziny, znaczy że nic nie robił... Pozdr.J-999 P.S. dodatkowo jak gaźniki będą OK to załóż porządny o właściwej wydajności filterek paliwa, bo ten w zbiorniku może być niedziałający... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Tsk już jest założony i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zamieniaj świece, fajki, cewki miejscami i sprawdzaj który cylinder nie chodzi (dotykaj ręką kolektora - tylko tak żebyś się nie poparzył), jeśli cylinder będzie się zmieniał to wina leży w prądzie, jeśli nie to w paliwie ew. głowicy. Możesz sprawdzić ciśnienie sprężania czy czasem na felernym cylindrze nie jest niskie. Aha i rób to tylko na wolnych obrotach bo może być tak, że cylinder się aktywuje jak przygazujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek89 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Słuchajcie zrobiłem wszystkie próby z cewkami i świecami. Dałem nawet gaźniki do mechaniora i nic. Aleeee chyba doszedłem co jest nie tak... Jutro zrobie test i pojade na stacje diag. Bardzo szczegółowo ustawiłem pływaki, każdy incaczej a nawet pogiete duuuuzooo sie polepszylo zostalo mi lekkie zachwianie przy 4tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2016 A jak sprawdzasz poziom paliwa w komorach ? Suwmiarką wysokość pływaka ? Jak tak to spróbuj trochę inaczej.Podłącz wężyk do spustu paliwa w gaźniku, ustaw gaźniki idealnie w pionie, daj paliwo na PRI i zobacz jak sie ustawi poziom paliwa w wężyku w stosunku do gaźnika, tylko uważaj na bąbelki bo one strasznie przekłamują poziom. W serwisówce powinno być zapisane ile ten poziom powinien wynosić mierzony tą metodą. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.