Skocz do zawartości

Wilczek89

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki RF900
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gliwice

Osiągnięcia Wilczek89

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Słuchajcie zrobiłem wszystkie próby z cewkami i świecami. Dałem nawet gaźniki do mechaniora i nic. Aleeee chyba doszedłem co jest nie tak... Jutro zrobie test i pojade na stacje diag. Bardzo szczegółowo ustawiłem pływaki, każdy incaczej a nawet pogiete duuuuzooo sie polepszylo zostalo mi lekkie zachwianie przy 4tys
  2. Zapytaj gości któży spawają chłodnice, są wmiare dokładni wiec może coś poczarują
  3. Dzis mam wyjazd, wracam w sierpniu. Cewki mam nowe ( w tym roku wymieniane) a co mogło by być oprócz tego ? Co może powodować takie zakłucenia. Cisnienie na cylindrach wychodziło mi 130 troche mało ale jeszcze nie limit i wychodzi niemal na każdym tak samo +/- 5
  4. Mozesz mi opisac pokolei czynności jakie mam zrobić przy tym pomiarze
  5. 1 i 4 sa czarne. Paliwa jest za duzo (sprawdzalem na stacji diag.) czy mogą to być zużyte membrany w gaźnikach ? może dla tego przekłamuje mi synchro i są rozkalibrowane gaźniki ?
  6. Cewki przewody fajki i swiece sa nowe. 4 tylko Cewki sa 1/4 i 2/3
  7. Witam, mam problem w silniku 4 cylindrowym Suzuki rf 900 97r. Po zdjeciu fajki na odpalonym moto nie ma reakcji, jak by w ogóle nie musiała być. Podczas jazdy siedławi, niema mocy, na jednym cylindrze jest ładny kolor świecy na drugim w miare ale pozostałe 2 czarne. Gaźniki robione kompletnie i nic nie dało
  8. Miałem złote napisy i czarne felgi, czarny z ciemna zielenia Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
  9. w jakim malowaniu ? ogólnie jak go kupiłem to chodził jak opętany. Spalanie 6-7l i super się wkręca. Ten stan zaczoł mi się z rok temu i tak został
  10. Witam, wszystkich mam od dłuszego czasu taki problem, jest to motocykl suzuki rf900 na gaźnikach mikuni 4 cylindrowiec, jest po wymianie świec, cewke z przewodami, fajek (NGK ma mniejszą oporność od orginałów ale nie mogłem znaleść zamiennika) gaźniki - wyczyszczone, wymienione uszczelki i zaworki, nawet śruby do reg. mieszanki zostały wymienione, filtr powietrza już nie mówie oleju itp. objawy: - czarne świece - szarpanie i mulenie na niskich obrotach - skład mieszanki odkręcony na 3 oborty (fabryka mówi na 1i1/4 oborotu - ale wtedy jest masakra) - drganie motocykla na tyle żę uciążliwe motocykl mam od 4 lat i nie pamietam kiedy tak się to stało. Jakieś pomysły porady ?
  11. Sprawdz stan iglic od mieszanki paliwowej. Najlepiej ppd lupa albo zdjecia makro mialem podobnie. Przy ustawieniach fabrycznych bylo tragedia wkrecilem o 3/4 obrut i znacznie lepiej. Podaje przyklad na RFce. Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...