Skocz do zawartości

Brak reakcji na zdjętą fajke suzuki rf 97r


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tam zapłon idzie w kolejności 1->4->2->3,na każdym przewodzie WN powinna być naklejka z cyferką.Prościej mówiąc pod 1 podpinasz 2 , pod 4 dajesz 3,no i kolejno 1 i 4. Problemem może być długość przewodów,czy wszystkie będą na tyle długie,żeby to odpowiednio podłączyc.

Wczesniej pisal , ze 1 i 4 chodza na tej samej cewce. Z tego wynika, ze 2 i 3 na tej drugiej.

 

Doczytalem sie ze :

Engine

Type Liquid Cooled 4 Stroke DOHC Straight Four Bore x Stroke 73 x 56 mm Compression Ratio 11.3/1 Displacement 937 cc No. of Valves 16 Firing Order 1-2-4-3 Lubrication System wet sump Starting electric Air Filtration non woven fabric element Carburation 4xmikuni bdst 36mm

 

Znaczy sie kolejnosc zaplonu 1-2-4-3 czyli 1-4 na jednej cewce i 2-3 na drugiej.

Edytowane przez rambi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis mam wyjazd, wracam w sierpniu. Cewki mam nowe ( w tym roku wymieniane) a co mogło by być oprócz tego ? Co może powodować takie zakłucenia. Cisnienie na cylindrach wychodziło mi 130 troche mało ale jeszcze nie limit i wychodzi niemal na każdym tak samo +/- 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pisałem Ci wyżej. Cewka to transformator. Sprawdź napięcie zasilania. Ale zacznij od podmiany cewek miejscami. Nawet nei musisz ich odkręcać, w niektórych moto wystarczy kable poprzepinać...

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zdjęcie fajki ze świecy na działającym silniku, może uszkodzić moduł zapłonowy, to raz, a dwa, masz gaźniki do roboty na 100 %...

...i tyle na temat, albo aż tyle...

zmień mechanika od gaźników, bo czyszczenie/regulacja nie polega na popsiukaniu tu i tam carbucleanerem i przedmuchanie sprężarką, taka robota mi zajmuje cały dzień z kawą i przerwą na bułkę- bo to bateria 4 gaźników...a jak ktoś zrobi to w 2 godziny, znaczy że nic nie robił...

 

 

 

Pozdr.J-999

 

P.S. dodatkowo jak gaźniki będą OK to załóż porządny o właściwej wydajności filterek paliwa, bo ten w zbiorniku może być niedziałający...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieniaj świece, fajki, cewki miejscami i sprawdzaj który cylinder nie chodzi (dotykaj ręką kolektora - tylko tak żebyś się nie poparzył), jeśli cylinder będzie się zmieniał to wina leży w prądzie, jeśli nie to w paliwie ew. głowicy. Możesz sprawdzić ciśnienie sprężania czy czasem na felernym cylindrze nie jest niskie.

 

Aha i rób to tylko na wolnych obrotach bo może być tak, że cylinder się aktywuje jak przygazujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie zrobiłem wszystkie próby z cewkami i świecami. Dałem nawet gaźniki do mechaniora i nic. Aleeee chyba doszedłem co jest nie tak... Jutro zrobie test i pojade na stacje diag. Bardzo szczegółowo ustawiłem pływaki, każdy incaczej a nawet pogiete duuuuzooo sie polepszylo zostalo mi lekkie zachwianie przy 4tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzasz poziom paliwa w komorach ? Suwmiarką wysokość pływaka ? Jak tak to spróbuj trochę inaczej.

Podłącz wężyk do spustu paliwa w gaźniku, ustaw gaźniki idealnie w pionie, daj paliwo na PRI i zobacz jak sie ustawi poziom paliwa w wężyku w stosunku do gaźnika, tylko uważaj na bąbelki bo one strasznie przekłamują poziom.

 

W serwisówce powinno być zapisane ile ten poziom powinien wynosić mierzony tą metodą.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...