aftys6 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Ustalmy jeszcze czy mówimy o VI czy VII generacji ? Ja piszę o VI genie, a VII gen. ma całkiem inne i prostsze zawieszenie, więc na jego podstawie ciężko wypowiadać się o VI genie. VI gen ma 38 tulej w zawiasie i około 20 lat na karku i jakie to zawieszenie by nie było zajebiste i wytrzymałe to po tylu latach chyba ma się prawo sypać. Co innego jak jeszcze ktoś dba, no ale tu jest największy problem czyli użytkownicy którzy w dupie mają i tyrają do spodu. ,,,,,,,,,,,,,,, W ogóle to w szoku jestem że są tu więksi fanboye civica odemnie :D Naprawdę uwielbiam te fury i miałem kilka civiców, jednego mam nadal, chwile CRX, ale miłość mnie aż tak nie oślepia i widzę wady tych samochdów :D Rozróżnij że w Polsce są dwa rodzaje serwisu aut.Serwis solidny i porządny (20%) i gównolepienie (reszta)O ile szmelcwageny polepisz i będzie latał to o japonie niestety trzeba dbaćZmieniałem kiedyś w mazdzie amorki (zawieszenie na wielo wahaczu) i poprosiłem kolesia żeby zmienił także tuleje na wahaczu i łączniki stabilizatora.Usłyszałem że po co zmieniać jak nic się nie dzieje. To jest niestety wg mnie w naprawie aut u nas nagminne. Potem wychodzą kwiatki że po 25 tys km okazuje się że jakie to złe amortyzatory bo jeden sezon polatały. Tylko nikt nie bierze pod uwagę że luzy na zawieszenie bardzo skracają ich życie.Podobny przykład widziałem z remontem głowicy.Zdechnięte zawory wydechowe na 2 garkach i tyle też zrobione.Nikt nie bierze pod uwagę że remont całej głowicy to tylko 25-30% droższa naprawa. Ale już demontaż jej ponownie za rok do remontu reszty głowicy, ponowny montaż, uszczelki itd to praktycznie podwojenie wydatku w niedługim czasie.Chytry dwa razy traci.Szkoda że potem ktoś takie auto kupuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Nie jestem specjalnym fanem Civica, glownie z powodu rdzewienia tylnych nadkoli ( problem znany fabryce i nie korygowany, po to by zmusic klienta do zmiany samochodu ), ale syn mial ich kilka w roznych konfiguracjach silnikowych i wszystkie mocno zaawansowane w latach ( okolo 20 letnie ) i stad wiem ze czesci zawieszenia byly w miare tanie w porownaniu np z moim Subaru, przy podobnej klasie samochodu jesli porownac Legacy 2 generacje w tyl. ( 1995 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielwojcik12 Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 e46 to odpowiedz na kazde pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 e46 to odpowiedz na kazde pytanie I komu tak źle życzysz? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 ostatnio na olxie widziałem 36 w kompoście w dowodzie 1.6 czyli niskie oc a faktycznie 2.8 na podwójnym vanosie , opłaty ważne wyglądał tak że w dobie kiedy nie ma gimnazjum pod liceum by zajechał śmiało i 5800 aż mi ręka spuchła od patrzenia na ogłoszenie .........i w sumie 2.8 ale prawie stock żadnych zaspawanych dyfrów , wydmuszek , kijów wystających z tunelu ot takie przykurwiające daily .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.