Skocz do zawartości

Auto do 5 tys zl


przypadkowelitery
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ustalmy jeszcze czy mówimy o VI czy VII generacji ? Ja piszę o VI genie, a VII gen. ma całkiem inne i prostsze zawieszenie, więc na jego podstawie ciężko wypowiadać się o VI genie.

 

VI gen ma 38 tulej w zawiasie i około 20 lat na karku i jakie to zawieszenie by nie było zajebiste i wytrzymałe to po tylu latach chyba ma się prawo sypać. Co innego jak jeszcze ktoś dba, no ale tu jest największy problem czyli użytkownicy którzy w dupie mają i tyrają do spodu.

 

,,,,,,,,,,,,,,,

 

W ogóle to w szoku jestem że są tu więksi fanboye civica odemnie :D Naprawdę uwielbiam te fury i miałem kilka civiców, jednego mam nadal, chwile CRX, ale miłość mnie aż tak nie oślepia i widzę wady tych samochdów :D

 

Rozróżnij że w Polsce są dwa rodzaje serwisu aut.

Serwis solidny i porządny (20%) i gównolepienie (reszta)

O ile szmelcwageny polepisz i będzie latał to o japonie niestety trzeba dbać

Zmieniałem kiedyś w mazdzie amorki (zawieszenie na wielo wahaczu) i poprosiłem kolesia żeby zmienił także tuleje na wahaczu i łączniki stabilizatora.

Usłyszałem że po co zmieniać jak nic się nie dzieje. To jest niestety wg mnie w naprawie aut u nas nagminne. Potem wychodzą kwiatki że po 25 tys km okazuje się że jakie to złe amortyzatory bo jeden sezon polatały. Tylko nikt nie bierze pod uwagę że luzy na zawieszenie bardzo skracają ich życie.

Podobny przykład widziałem z remontem głowicy.

Zdechnięte zawory wydechowe na 2 garkach i tyle też zrobione.

Nikt nie bierze pod uwagę że remont całej głowicy to tylko 25-30% droższa naprawa. Ale już demontaż jej ponownie za rok do remontu reszty głowicy, ponowny montaż, uszczelki itd to praktycznie podwojenie wydatku w niedługim czasie.

Chytry dwa razy traci.

Szkoda że potem ktoś takie auto kupuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specjalnym fanem Civica, glownie z powodu rdzewienia tylnych nadkoli ( problem znany fabryce i nie korygowany, po to by zmusic klienta do zmiany samochodu ), ale syn mial ich kilka w roznych konfiguracjach silnikowych i wszystkie mocno zaawansowane w latach ( okolo 20 letnie ) i stad wiem ze czesci zawieszenia byly w miare tanie w porownaniu np z moim Subaru, przy podobnej klasie samochodu jesli porownac Legacy 2 generacje w tyl. ( 1995 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

ostatnio na olxie widziałem 36 w kompoście w dowodzie 1.6 czyli niskie oc a faktycznie 2.8 na podwójnym vanosie , opłaty ważne wyglądał tak że w dobie kiedy nie ma gimnazjum pod liceum by zajechał śmiało i 5800 aż mi ręka spuchła od patrzenia na ogłoszenie .........i w sumie 2.8 ale prawie stock żadnych zaspawanych dyfrów , wydmuszek , kijów wystających z tunelu ot takie przykurwiające daily ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...