HARPAGAN Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada taką skorupę jaką jest Forester II 2.5 XT?Jaką skrzynię do tego silnika powinno się wybrać i jak jest z tą uszczelką pod głowicą? Pada w każdym czy sporadycznie? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 mój kumpel, kupił amerykana 2,5 turbo + oczywiście automat ze świeżą fakturą za zrobienie uszczelki (jakiś subarowy serwis w warszawie ale nie ASO), pojeździł z 20 tyś i wys*ała się znowu, chyba z drugiej strony, ale zrobił od razu dwie. Także 100% Foresterów II XT które znam miały problem z uszczelką :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Skrzynia automat -niezniszczalna.Manual przy seryjnej mocy, bez katowania wytrzymuje automata w turbinie chyba ciezej potem sprzedac- automat pali ze 2l wiecej,a uszczelka pada albo i nie, jak sie trafi i po kim.. Raz zrobione porzadnie trzyma wieki. Do cywilnej jazdy najlepiej brac najmocniejszego ssaka w automacie 2.5 170KM, dobrze znosi LPG,Turbo jest kaprysniejsze i duzo drozsze w utrzymaniu. Manualem dynamiczniej sie lata, ale automatem o niebo wygodniej, co kto lubi :) Najwazniejsze kupic cos z dobrych rak, albo swiezo sprowadzone, w czym jeszcze polscy kowale nie trzymali lap ;) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Ja miałem salonowy 2,5 Turbo po modzie na ponad 300KM, skrzynia manualna i uszczelka pod głowicą to najgorsze elementy tego samochodu.Generalnie nie polecam.Kij wie kto i co Ci tam szponcil..Forester to nie STI. Jezdzi sie seria i wytrzymuje. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Nie kto, tylko samochód był kupiony od Martyny Wojciechowskiej i serwisowany w 4Turbo, więc wysoka jakość.4Turbo to apteka dla naiwnych.4Turbo slynie z tego ze jak przekraczasz ich brame to od razu masz uszczelki pod glowicami do wymiany :)Lubia to robic i kasuja az dupa sie marszczy.i powt. Forester to nie STI. PS. U kumpla w komisie stoi Fores, z 04 roku, 400 000 MIL nawiniete, ORI motor - NIC NIE ROBIONE.-tak wlasnie padaja Subaru :)Jak trafi w rece kata to za*ebie wszystko. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 YUBY Natalia ma rację. Albo seria albo worek bez dna...albo Forek STI :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 mój kumpel, kupił amerykana 2,5 turbo + oczywiście automat ze świeżą fakturą za zrobienie uszczelki (jakiś subarowy serwis w warszawie ale nie ASO), pojeździł z 20 tyś i wys*ała się znowu, chyba z drugiej strony, ale zrobił od razu dwie. Także 100% Foresterów II XT które znam miały problem z uszczelką :sad: Jesli wymienili sama uszczelke to nic dziwnego, moze glowicy nie sprawdzili, roznie bywa. Sprawdzenie glowicy to obowiazek jak i doslownie liznac ja, zdjac pare setek. Te okrzyczane serwisy sa roznej jakosci, nieraz zwykly rzemieslnik na zadupiu zrobi porzadnie. A potem chodza sluchy ze to czy tamto sie psuje. Forester jak i inne 90% 4 cylindrowcow w automacie sa kiepsko zestrojone. Automat =V6 jesli jazda ma byc przyjemna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Jesli wymienili sama uszczelke to nic dziwnego, moze glowicy nie sprawdzili, roznie bywa. Sprawdzenie glowicy to obowiazek jak i doslownie liznac ja, zdjac pare setek. Te okrzyczane serwisy sa roznej jakosci, nieraz zwykly rzemieslnik na zadupiu zrobi porzadnie. A potem chodza sluchy ze to czy tamto sie psuje. Forester jak i inne 90% 4 cylindrowcow w automacie sa kiepsko zestrojone. Automat =V6 jesli jazda ma byc przyjemna.nie chce pisać bajek, ale zgolili go na chyba 6tyś netto więc nie wyobrażam sobie żeby glłowica nie była planowana/zabielana. Jakby nie było dla mnie forestery to mega samochody, ale dla zamożnych ludzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Musze coś kupić do jazdy po drogach nieutwardzonych kiepskiej jakości. Myślałem o Navarze, ale odradziliście, forka też odradzacie. Co się nada do turlania się? Pajero II 3.0-3.5 V6? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Albo Hilux, ale to już taki traktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Tarpan. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Rav 4 starszej generacji? OK 1998-2000r 3d? Daje radę? Musi nadawać się na rozjeżdżone żwirówki z wodą w koleinach, śnieg do 30-50 cm itd... Takie auto do przysłowiowego tłuczenia w piachu, błocie, śniegu i kurzu. Myślałem o forku ze względu na to, że ma w miarę dobre właściwości jezdne szosowe i "terenowe". Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Patrol jest ogromny w porównaniu do forka. Raczej coś w stylu forestera bym chciał. Ewentualnie jakaś Grand Vitara 3d. Coś lekkiego. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 nie chce pisać bajek, ale zgolili go na chyba 6tyś netto więc nie wyobrażam sobie żeby glłowica nie była planowana/zabielana. Jakby nie było dla mnie forestery to mega samochody, ale dla zamożnych ludzi...Roznych magikow widzialem Patrol jest ogromny w porównaniu do forka. Raczej coś w stylu forestera bym chciał. Ewentualnie jakaś Grand Vitara 3d. Coś lekkiego.Grand Vitara to gowno.Jak chcesz auto na szutr i na asfalt, do wszystkiego, Toyota 4Runner max do 02' to jest porzadnie zrobina maszyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Przejedź się Foresterem, potem taką 4Runner, i ci się wszystko samo wyjaśni ;)Bo o ile dobrze rozumiem, po asfalcie też będzie jeżdżone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.