tom7 Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Mialem dzisiaj dziwny objaw po przejechaniu jakis 8 km ( wizyta u dentysty) wracajac zjazd lekko z gorki motor zgasl mi na skrzyzowaniu zapalil dopiero po daniu przepustnicy na maxa p ojakims 1 kilometrze zgasl w czasie jazdy w okolicach 4-5 biegu. zatrzymalem sie na chwile i przezornie mimo ze paliwa w baku bylo pod dostatkiem dalem na rezerwe i dojechalem do domu co moglo byc przyczyna gasniecia ? Czy normalne jest ze jak uruchamiam motor (zimny) i daje przepustnice to wchodzi w polozeniu max na bardzo wysokie obroty a po lekkim cofnieciu 2-3 mm pracuje na b. niskich. Cz y jest to kwestia regulacji czy cos gorszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tradasace Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Katujesz zimny silnik ? Przepustnica na max na zimnym ? Nic dziwnego ,że później Ci gaśnie :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom7 Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Tak ale inaczej mam proplemy z uruchomieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Przedewszystkim napisz co to za motocykl. Możliwe że masz zafandzolony kranic idlatego ci gaśnie, dziwne tylko że dzieje się tak na niskich obrotach, możliwe też że masz źle ustawiony skład mieszanki, wtedy będziesz miał problemy z niskimi obrotami i z schodzeniem motocykla z wysokich obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 wtedy będziesz miał problemy z niskimi obrotami i z schodzeniem motocykla z wysokich obrotów. Skąd my to znamy Idaho :-) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom7 Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Motorek to kawasaki EL 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Oj znamy!!! Ostatnio jak pracowałem u Pawla, to wzieliśmy się za synchro gaźników w mojej XJ (jeszcze nie miałem wakuometrów i jechalem do Pawla popracować i je odebrać). Ogólnie miałem problem z niskimi obrotami. W zasadzie, to ich nie bylo i musiałem wiecznie manipulować manetka aby moto nie gasło, gdy podkręciłem śrube obrotów, to po rozgrzaniu moto wkręcał się samemu na 4 tys i wcale z nich nie schodził. Kiedyś sądziłem że to wina lewego powietrza, ale wszystko obadałem i nic... a co ostatecznie to wykluczyło to, to ( gdy moto nie chciał schodzić z obrotów) że gdy lekko ruszyłem śrube położenia przepustnicy to schodził z obotów. Co żeśmy się nie nakombinowali....Pawel tak sie wnerwił że aż kopnoł klucz pneumatyczny ( i to jak) 8O :lol: ....ale do rzeczy.... nie uwierzycie w końcu Paweł zaczął na "pałe" kręćić śrubami składu mieszanki i wiecie co trzeba było je wykręić o 5.5 obrou :idea: :?: :!: Moto nagle ozdrowiało, dobrze się wkreca, pracuje bardzo spokojnie.... inny sprzęt... heheh takie właśnie, to mieliśmy perypetie. Tom...co twoim zdaniem znaczy "daję przepustnicę"? Chodzi ci o otwieranie przepustnicy na max, czy włączanie ssania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom7 Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Chodzi mi o ssanie to które jest przy kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Po włączeniou ssania na "max" silnik pracuje na podwyższonych obrotach, zazwyczaj okolo 4-tyś. Skoro piszesz, że moto wkręca ci się na max to może ktoś coś pokombinował z urządzeniami rozruchowymi (ssaniem) w gażnikach, a jeśli to w chodzi w grę, to możliwe że i inne rzeczy są poprzestawiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom7 Opublikowano 1 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Chyba tak bedzie bo jak włącze motor i działa już na wolnych obrotach po wrzuceniu biegu gasnie musze podciagnąć ssanie, możliwe ze jakieś swinstwo siedzi w filtrze paliwa i go zatyka ale gaznik na 100% muszę dać wyregulowac raczej straram sie jechac na jak najniższych obrotak by nie katowac maszyny, szkodfa że najbliższy mechanik jest w innym mieście. Ja jestem z Gliwic ale niestety to miasto jest jak pustynia żadnego mechan ika od motorków tylko katamartany ech. A ja jestem na razie zbyt zielony by cokolwiek grzebać przy gaźniku bo efekt byłby pewnie jeszcze gorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 1 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Tom7 jedż do Marcina Zaryczańskiego do firmy MOTOCYKL. Zakład mieści się w Zabrzu na ul.Witosa 1, na trasie Gliwice-Tarnowskie Góry.Marcin zapewne upora się z tym problemem. Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom7 Opublikowano 1 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2004 Dziękuję tez już zdobyłem namiary i wiem że ponoić jest najlepszy w tych stronach pewnie w przyszłym tygodniu sie do niego wybiore jak tylko si eu niego troche zwolni bo na razie jest zawalony robotą. Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.