Skocz do zawartości

fz6 po motorowerze.


Rekomendowane odpowiedzi

Kurczę, złapał mnie straszny GAS na fazerke :P Głupie prawo. A do 1000 konnego mustanga z 69 bez żadnych ułatwiających jazde systemów mogę wsiąść. Zagrożenie stwarzam o wiele większe, może nie dla siebie ale zdecydowanie dla innych uczestników ruchu. Chyba kupię trupa virago 535.

Jeszcze tylko ostatni przebłysk polskiej myśli kombinatorskiej. A gdybym tak pojechał na hamownie, zmierzył że motor ma mniej niż 98 kucyków, (a na pewno ma mniej po kilku latach) udokumentował że w chwili wykonania dławienia miał zgodnie z prawem <70KW i zdławił go do 35KW i dalsza część papierkowej roboty?

@Ed. Albo jeszcze wyższy poziom kombinatorstwa. Załatwić kogoś z kategorią A, kupi motor, zdławi go. Ja kupie od niego zdławiony a potem będę świecić oczami że nie miałem o niczym pojęcia bo w dowodzie jak kupowałem było 35KW a ja się nie znam na mechanice :rolleyes:

@Do pana na dole:
Ale weź się nie rozpędzaj z takim tonem wypowiedzi co? Ale czego się spodziewać po Polaku mieszkającym w niemczech...
limit jest przekroczony o mniej więcej 2-3% to jakieś śmieszne wartości.

Edytowane przez Michiix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdybym tak pojechał na hamownie, zmierzył że motor ma mniej niż 98 kucyków, (a na pewno ma mniej po kilku latach) udokumentował że w chwili wykonania dławienia miał zgodnie z prawem <70KW i zdławił go do 35KW i dalsza część papierkowej roboty?

 

Michiix

 

Ty masz Jakis Problem z czataniem slowa pisanego ?

 

Wlasnie z tego wzgledu aby nie kombinowano to prawo weszlo. Dla mnie jest ono bardzo dobrze skonstruowane.

 

Piotrx95

 

Nie, Notocykle przychodzily do generalnego importera, ten w/g zamowien rozsylyl po handlarzach a Ci montowali we wlasnym zakresie. Jest tego cala masa.

 

Roznica polega na swiadomosci spoleczenstwa.

 

Jezeli Niemcowi powiesz nie wolno bo.... to ten ma na tyle Respekt i poszanowanie prawa, ze nie kombinuje nak kolega wyzej tylko bierze to tak jak jest i cieszy sie jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, złapał mnie straszny GAS na fazerke :P Głupie prawo. A do 1000 konnego mustanga z 69 bez żadnych ułatwiających jazde systemów mogę wsiąść. Zagrożenie stwarzam o wiele większe, może nie dla siebie ale zdecydowanie dla innych uczestników ruchu. Chyba kupię trupa virago 535.

 

Jeszcze tylko ostatni przebłysk polskiej myśli kombinatorskiej. A gdybym tak pojechał na hamownie, zmierzył że motor ma mniej niż 98 kucyków, (a na pewno ma mniej po kilku latach) udokumentował że w chwili wykonania dławienia miał zgodnie z prawem <70KW i zdławił go do 35KW i dalsza część papierkowej roboty?

 

@Ed. Albo jeszcze wyższy poziom kombinatorstwa. Załatwić kogoś z kategorią A, kupi motor, zdławi go. Ja kupie od niego zdławiony a potem będę świecić oczami że nie miałem o niczym pojęcia bo w dowodzie jak kupowałem było 35KW a ja się nie znam na mechanice :rolleyes:

 

Po pierwszych postach chciałem jeszcze doradzić, ale po tym co piszesz dochodzę do wniosku, że jeszcze nie dorosłeś do motocykla :banghead:

Po pierwsze nikogo nie obchodzi ile moto miało na hamowni. Istnieje coś takiego, jak świadectwo homologacji i to jest święte.

Po drugie - nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności! :banghead: Ale myślałem, że chociaż tyle wiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile mnie pamięć nie myli, to wychodziły też FZ6 z 75 lub 78 KM - nazywało się to chyba S1.

Moje zdanie jest takie, lepiej znajdź moto, które bez dławienia będzie miało wymaganą moc.

GSF 500 - ładny i ok. 45KM

 

Napisz jaki masz w ogóle budżet. Za kilkanaście tys. można dostać młodą Ninje 300 itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj bo to nie ma sensu, tego zrobić się nie da i tyle.

Szpaku ma racje, Fazer wychodził też FABRYCZNIE ograniczony do 78KM i takiego możesz blokować, ale nie normalną wersje.

Popatrz na XJ6 bo to bardzo zbliżona konstrukcja, nawet wizualnie bardzo podobna.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się ze Szpaku tylko mała poprawka co do motocykla pewnie chodziło mu o GS500E bo gsf to bandzior, a i mały bandzior (gsf400) to przyzwoity motocykl no i ma 4 baniaki ,więc i brzmi rasowo :)

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem znajomego który pracuje w PZU, i powiedział że nie ma problemu w takim przypadku, a nieprzyjemności były by tylko gdybym nie posiadał prawa jazdy żadnej kategorii. Tak czy owak, trochę mnie przestraszyliście i nie chcę się w to bawić. Już miałem wydać 3 razy mniej pieniędzy na OKROPNE, wyglądające jak 20 letnie złomy kupione na chińskim targu hanki cb 500 czy suki gs 500 bez ABS na którym mi BARDZO zależy, bo to realnie podniesie moje bezpieczeństwo i z beznadziejnymi hamulcami, kiedy znalazłem wersje yamaszki fz6 która ma 78KM fabrycznie. Taką mógł bym zgodnie z prawem zablokować.

Zapytam tylko, czy wersje 78KM można później odblokować do 98? Czułbym się źle mając identyczne moto tylko słabsze w tej samej cenie po uzyskaniu kategorii 'A'. Ale bardzo proszę! Nie prawić mi morałów i nie polecać starych, ciężkich klocy z archaicznym zawieszeniem i bez systemu ABS.

 

A seria MT odpada, chce używany sprzęt, a te są na tyle nowe, że już wolałbym zakupić nówkę w salonie, na co mnie stać, lecz uważam kupno nowego samochodu/motocykla za wyrzucenie kilku/kilkunastu/a czasem i kilkudziesięciu tysięcy w błoto zaraz po wyjechaniu z salonu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazer w wersji 78KM nie jest zblokowany tylko tak wyszedł z fabryki. Zapewne musiałbyś zmienic wałki rozrządu i przemapować wtryski ale nie podłożę ręki że to w ogóle wykonalne. Jest chyba jakies forum fazera - tam zapytaj.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mało co w internecie znalazłem. Natknąłem się jedynie na informacje że ma po prostu inną mapę zapłonu, i niemiecką usługę zmianywersji 78 do 98 za 150 euro, ale żadnych konkretów technicznych i oficjalnych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 tyś zł. (Co wcale nie znaczy że chcę tyle wydać. Chciałem wydać w okolicach 15, 16 tyś.)

Po dłuższych poszukiwaniach, trafiam na informacje bardzo rozbieżne. Jedni piszą że wersja 78 ma tylko ograniczenie na lince gazu, mało tego ludzie posiadający takie motocykle to potwierdzili. Z kolei inni posiadacze piszą że u nich tego nie ma. Do tego natknąłem się na informacje o zmianach konstrukcyjnych które dostała tylko wersja S2 która ma 98KM. Nowy wahacz, tarcze hamulcowe i więcej ale już nie pamiętam.

Edytowane przez Michiix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że się strasznie nagrzałeś na małego Fazera.

Jak długo będziesz miał kategorie A2? 2 lata, dobrze kojarzę?

Jest wiele motocykli spełniających wymagania A2 bez dławienia, mające kilka lat, ABS, z polskich salonów i kosztujące circa 15 tys.

Upierasz się przy Fazerach mających 10 lat, z kręconymi licznikami (w większości przypadków), gdzie przyjdzie Ci w niedługim czasie inwestować w:

- tarcze hamulcowe 1500zł

- zestaw napędowy 250-300zł

- łożyska główki ramy 150zł + wymiana

- regulacje zaworów 400-500zł

- łańcuszek rozrządu 400-500zł z wymianą

- itd.

 

Naprawdę, na Twoim miejscu zastanów się gruntownie, na chłodno, nad motocyklami typu:

- Ninja 300 http://allegro.pl/kawasaki-ninja-300-abs-z-2013-i6241957612.html#thumb/1

- CBR 500 http://allegro.pl/honda-cbr-500r-abs-2013r-kat-a2-i6255417070.html

- Yamaha R3 http://otomoto.pl/oferta/yamaha-yzf-yamaha-r3-abs-yzf-r3-armed-bike-raty-kat-a2-ID6ynDfn.html

itp., jak poszukasz to znajdziesz.

 

Zaoszczędzone pieniądze przeznacz na dobrą odzież i (gorąco polecam) kilka dni na Speed day na torze w Poznaniu - masz pod nosem.

Gwarantuję Ci, że na torze motocykl Cię zaskoczy, mimo, że ma nie całe 50 KM - wtedy powiesz: "ku..., chłopaki mieli rację"

 

Polatasz tak 2 lata, zdasz na A, sprzedasz i kupisz sobie MT-09 - bo 3 cylindry to mega zabawa :biggrin:

 

Jeżeli masz już A2, jedź umów się na jazdę w którymś z salonów w Poznaniu motocyklami które wymieniłem. Odechce Ci się dławienia Fazera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...